Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() moeten we ff kijken of dat haalbaar is und so, maar dat zal wel übertof zijn!
||
![]() |
Citaat:
kut bijna weer gemist dankje ga ik kijken
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
ohhh wat interessant. Komt er ook een Pukkelmeet? Of is het daar zo klein dat je iedereen wel ziet |
![]() |
||
Citaat:
maarre er moet dan dus eigenlijk wel een meeting. hebben we daar behoefte aan? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder heb je op pp wel een grote kans om mensen tegen te komen aangezien het meeste wat je wilt zien zich toch op de skate gebeurd of iig vorig jaar.. en iedereen daar ook rondhangt...
|
Verwijderd
|
@Otherside: Ja joh! Wanneer treden ze op...in de buurt?
@ rest: Waarom een meeting op camping 4 bij de wc's en niet euhh...Nah misschien wel een goed idee. Alleen, als het regent lijkt het me wel zout om een meet in de wc zelf te houden ![]() Anders voor die gare heppie-24-uurs-tent, daar vlak voor. FF meeten en dan D&B'en! Oh ja, je herkent me (dat moet er tegenwoordig blijkbaar bij) aan een zwart half spike-hoofd met zilvere puntjes, de linkerkant van mijn hoofd is kaal. Lijkt me moeilijk te missen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
terrein is veel fijner opgezet. je hebt minder last van mensenstromen e.d. zelfs met Guns N Roses kon je redelijk normaal bewegen. |
![]() |
|
Mensen.. ff vraagje tussendoor..
Ik ga dus woensdag al naar Pukkelpop toe he.. Maar zou je met een winkelkarretje met daarin je tent en shit enz de trein binnekomen? Zo niet moet ik ff wat anders gaan verzinnen.. ![]() Kliko's zijn geen optie... ![]()
||
Citaat:
Ik moet jezelf zeggen bij The Streets draait het meer om de teksten.. De beats enzo zijn wel goed geproduceerd, maar opzich niet zo super spectaculair.. Maar het is über chille muziek..
|
|