![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Wel eens gedaan ja. Maar ik ben van mening dat tantrische sex het beste werkt met iemand die je door en door kent, voor one-night-stand is het minder geschikt. Dit wordt trouwens ook onderschreven door de Kamasutra.
Citaat:
Klinkt zweverig, ik weet het. Maar dat is de Kamasutra ook ;-)
|
![]() |
Ik heb als 20 jarig groen blaadje wel mooi leren afzuigen uit de kamasutra...daar was niks zweverigs aan hoor!
Als gebruiksaanwijzing of standjesgids is de Kamasutra op het eerste gezicht wat minder bruikbaar, maar het boek stelt wel heel duidelijk dat seks een belangrijk onderdeel van de relatie vormt, en daar ook niet los van te zien valt. Een slechte relatie levert slechte sex op, en slechte sex een slechte relatie. Omgekeerd geldt gelukkig dat een goede relatie bevorderlijk is voor je sexleven, en het allerbelangrijkste: door je sexleven kun je je relatie steeds nieuw leven inblazen en steeds weer de band tussen jou en je partner versterken. ik denk dat ze dat bedoelen met tantrische sex. Het is een superfijn gevoel als je samen één wordt, dat is lichamelijk en geestelijk verrukkelijk en ultiem bevredigend. Inmiddels neem ik met minder al geen genoegen meer.
|
Verwijderd
|
Meneer vriend en ik hebben een boekje, 'spirituele seks', dat ook een soort 'gebruiksaanwijzing' voor tantrische seks bevat. We zijn er alleen nog niet echt mee bezig geweest. Het op een sexueel opwindende manier strelen van plekken die eigenlijk geen erogene zones zijn, dat doen we echter hoe dan ook al wel, (hoewel... zijn er wel plekken die géén erogene zone zijn? Volgens mij is alles wel een erogene zone, als je 't maar goed doet...) maar volgens mij gaat tantrische seks wel wat dieper dan dat.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb thuis een heel boekwerk liggen over tantra. Het is razend interessant, alleen jammer dat het zo zweverig geschreven is wat mij persoonlijk toch wel een beetje tegenhoud. Maar er staan goede tips in m.b.t het bevredigen van je partner. Ook het 'randjesfietsen' wordt er in beschreven.
Wel interessant dus, maar het uiteindelijke doel bereiken mijn huidige vriend en ik ook wel zonder al die oefeningen uit dat boek te moeten doen... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Terug van weg geweest: Ctrl+V Topic TommY_ | 500 | 07-02-2006 15:53 | |
Seksualiteit |
Spiritualiteit en seks Thee Muts | 28 | 10-11-2004 00:18 | |
Seksualiteit |
Tantra trance seks! Kraafie | 22 | 05-01-2004 11:57 | |