Advertentie | |
|
![]() |
|
Ben nog nooit in elkaar getrapt (wel getrapt, geslagen en gepest op de basisschool - dat hield gelukkig op toen m'n moeder dreigde de politie in te schakelen
![]() Iemand met een hanekam vind ik er in principe niet vijandig uitzien (het hangt ook maar net van de persoon en de rest van z'n uitstraling af) maar diegene behoort wel tot de 'buitenbeentjes'. Daardoor worden ze waarschijnlijk minder geaccepteerd en zijn dus ook eerder het mikpunt van dit soort acties die helemaal nergens opslaan. Ik vind het geheel onterecht, maar er valt weinig tegen te doen, behalve goed op je hoede te zijn. |
![]() |
||
Citaat:
en die gast hadden ze wel gepakt... Kom, we moeten die kloothommels niet helemaal de grond in trappen
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nee, heb wel eens ruzie gekregen omdat mensen altijd zo standaard over mij denken... die dag was ik al chagerijnig dus ik ging ze ff allemaal afzeiken
![]() Maar het is toch wel erg... in elkaar geslagen worden zonder reden (oke met een reden in elkaar geslagen worden is ook niet echt leuk ![]() |
![]() |
|
Bestaat dat woord soms, "negerjongen"?
Geeft het woord "neger" in samenstelling met het woord "jongen" een extra betekenis/lading aan je verhaal? Is een mens een ander mens omdat hij een neger is? Accepteer je zelf wel? Natuurlijk is het extra moeilijk om te zien hoe mensen die toch moeten weten wat het is om niet geaccepteerd te worden een ander in elkaar slaan om zijn uiterlijk, maar toch heb ik niet het idee dat jij daar op doelde met "negerjongens". |
![]() |
|
![]() |
WEER ZO IETS
gewoon niet normaal kei veel vrienden van mij zijn in elkaar geslagen en ik ben bedreigt en wordt altijd uit gescholden geduwd geslagen blablalba omdat ik er zo uit zie echt wij saai toch ook de "normalere" mensen niet omdat ze er anders uit zien dan ons!? hanekam ziet er niet aggressief uit! isjuist lief ![]() |
![]() |
|
ik ben ook een keer in elkaar getrapt door 3 jongens, en 2 meisjes stonden er maar een beetje bij
was niet zo zeer door mn uiterlijk, of omdat ik er anders uitzag was op een metro station in parijs rond 1 uur s'avonds en waarschijnlijk zag ik eruit als een "onschuldig, naief klein meisje" hebben me beroofd van mn mobiele telefoon en portomonee, en heb er dagenlange buikpijn en blauwe plekken in mn gezicht aan overgehouden overkomt vaker mensen, iemand in elkaar trappen om geld te krijgen, maar om nou kinderen in elkaar te slaan omdat ze hun eigen stijl hebben (een hanekam, weet ik veel) is volkomen BELACHELIJK! vreselijk...
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
maargoed, pliesie is n ander verhaal
|
Nou goed, rode hanekam of zo iets dergelijks is natuurlijk wel 'anders dan anders' om het zo maar te zeggen.. Maar ik vind het ook nog geen reden om iemand zo maar te slaan...
Anyway, ik denk dat mensen elkaar 'aanvallen' op uiterlijk omdat ze jaloers zijn, het zelf niet durven of zich zelfs gewoon vervelen! Vaak zit er geen specifieke reden achter.. Maar goed, ik ben (en word) heel vaak uitgescholden of zo iets dergelijks door mijn uiterlijk.. (niet dat ik er zo speciaal uit zie ofzo) maar goed het is pas 2 keer uitgedraaid op ehm 'fysiek geweld'...
|
Ik ben ontzettend vaak de lul
![]() omdat ik op een behoorlijk nette school zit die katholiek/christelijk scheen te zijn geweest vroeger.... zitten erg veel "kakkers" en die lui lopen echt alleen maar zinloos te schelden enzow. terugpakken doen we ook hoor, reken maar. alleen is het niet echt een leuk feit dat je allemaal de lul bent omdat je je alleen anders kleed/voor laat komen.... lullig voor je broertje, laat em niet meer alleen fietsen dan. Zeg tegen hem (zal die nu zelf ook wel begrijpen) dat ie met wat mensen mee moet fietsen ofzo
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ach die belachelijke kinders. Meestal zijn zij die pesten degenen die de saaiste gedachtengangen hebben. Ook best zielig voor hen dan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar t werd al minder erg de laatste tijd. ik ging veel om met een algemeen geaccepteerde black-metaller, en toen lieten ze me ineens met rust. ![]() |
![]() |
|
Toevallig stond ik vanochtend voor de winkel waar ik werk en toen kwamen er een paar jongens die ik kende van school (ze zijn er nu af.) . Ik had ze niets misdaan ofzo maar ze keken me raar aan en begonnen rare geluiden te maken enzo (ze stonden wel ver weg hoor) en ik snap echt niet waarom ze dat deden
![]() Nouja, ik zie er ook redelijk onzeker uit, vind ik zelf. Maar ik had geen opzichtige kleding aan verder. Meestal lach ik erom, maar het was 8 uur dus iets te vroeg om te lachen Mijn broer was ooit achternagezeten door een of ander joch dat hem om de een of andere reden wou meppen. mn broer is ook niet iemand die er speciaal uit ziet, juist heel normaal. Snapte er echt niets van maar de dreigementen waren na een tijdje opgehouden |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja. Ik kreeg vroeger veel commentaar omdat ik rood haar had, later omdat ik een pet droeg (juist om dat rode haar te verbergen). Daarna waren het mijn taalgebruik en algemene kennis die aanleiding gaven tot stomme opmerkingen. In de eerste klassen van de middelbare school was het mijn kleding en het feit dat ik niet zo snel was met meisjes.
Nu ben ik juist enorm zelfverzekerd. Ik schijt op mensen die mij niet accepteren, omdat ze toch altijd onder me staan. Studenten onder elkaar zijn solidair. Mensen die mij menen te moeten terechtwijzen zijn toch dom plebs. De jongen die mij op de bassischool altijd het hardst uitlachte omdat ik een stuudje was, brengt nu hier de post rond. Ik lach hem zó enorm hard uit. |
![]() |
|
Ik ben nooit echt gepest op school. Eigenlijk meer genegeerd. Bijna niemand wilde met me omgaan en de meeste vonden me maar vreemd. Toen ik naar de brugklas ging werd het wel minder. Er waren een aantal gasten die een hekel aan me hadden. Al zou ik zou niet weten waarom.
|
ik ben zelf ook welles zonder reden in elkaar geslagen door een groep buitenlanders maja heb je soms he... van mij mogen ze het nu weer proberen, kdenk dat ze dit keer wel anders opkijken. maar iig is het wel goed voor je broertje (tenminste bij mij wel)
maar over t algemeen doet iedereen super aardig (lui die ik ken of niet) kheb ook een hanekam maar ik ben tot nu toe niet echt raar daarop aangesproken. dus ik voel me wel geaccepteerd, ik mag bijna iedereen en zover ik weet heb ik ook geen lui die mij echt totaal niet mogen.
|
ben nog nooit aangevallen om mn uiterlijk.....ik heb wel vaag haar gehad....dan kijken wel meer mensen naar je ja....maar nog nooit uitgescholden en al helemaal niet getrapt...
ja ik had ooit ruzie met een zooi kakkers [had niks met uiterlijk te maken verder] toen gebruikten ze wel kut alto als scheldwoord....maar daar kon ik ook alleen maar om lachen want ik ben niet helemaal doorsnee ofzo maar alto is ook weer te ver.... ![]()
|
Ik wordt op school heel veel nageroepen. Sinds de eerste eigenlijk al. Er zit niet zo veel alternatief volk bij mij op school. Er hangt een beetje een kak-christelijk sfeertje, zegmaar. Een groepje jongens roept altijd 'DIE!!!!' als ik langs kom. Ik geloof dat ze denken dat dat de gemiddelde tekst is van de muziek waarnaar ik luister. Ze wachtten me vroeger ook vaak op, om te zorgen dat ik niet naar huis kon: leuk met hun scootertjes en fietsjes mijn weg versperren. Meestal kwam ik met negeren en duwen wel door ze heen. Geen fysiek geweld gehad eigenlijk.n Ik vraag me eigenlijk wel af hoe dat dit school jaar gaat aflopen..
|
mijn fiets is laatst gejat door lieve pubertjes die mij en 'n vriendin daarna gingen stalken op de fiets terwijl ik bij haar achterop zat het ook nodig vonden om een mooie klodder fluim in mijn gezicht te deponeren.
ik word ook wel 'ns nageroepen, maar dan gaat eXo weer met de eer strijken ![]()
|
Toen we met onze school naar een allochtonen buurt gingen. Zij moesten ons niet, omdat de school waarop ik op zat bijna alleen maar blanke jongens kenden. Ze vielen ons iedere keer aan, jammer voor hun dat ze niet wisten dat het een school was voor agressieve mensen
![]() En 1 keer toen ik in me Ajax outfit tussen de Feyenoord supporters per ongeluk terecht kwam op Rotterdam CS. Ik kwam gelukkig weg met 2 gekneusde ribben ![]()
|
![]() |
Op de school waar ik van de 1e t/m de 3e zat werd ik wel vaak uitgescholden/gelachen, terwijl ik er helemaal niet zo alto oid uitzag, maarja ik had m'n haar afgeknipt en geverfd en dat was al genoeg reden om me als pispaaltje te gebruiken. Een aantal leraren deden daar ook gewoon vrolijk aan mee. Na de 3e ben ik naar een andere school gegaan waar ik nooit echt problemen heb gehad.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
gehechtheidstijlen (enquete) forumfreakie | 99 | 22-02-2006 21:39 | |
Psychologie |
Homosexueel --> Ziekte/afwijking? Verwijderd | 267 | 11-02-2005 14:24 | |
Psychologie |
de wereld, hypocrisie, waarom doen jullie er niets aan? Abstract | 42 | 24-12-2004 15:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zolang ze je niet zien Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:47 | |
Psychologie |
Niet geaccepteerd worden door ziekte, daarom niet naar school. kimberley | 21 | 29-03-2004 11:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
173 doden ( ? ) door zware explosies in station Madrid Gatara | 373 | 17-03-2004 21:04 |