Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zijn niet de juiste tijden hoor!!! Vergelijk Rancid maar. Die spelen nu tegerlijkertijd met Sparta zowat. |
![]() |
||
Citaat:
![]() gewoon vrijdag school overslaan, donderdag avond komen! doe ik ook gewoon... (al heb ik fucking veel schoolwerk)
|
Mensen.. ff vraagje tussendoor..
Ik ga dus woensdag al naar Pukkelpop toe he.. Maar zou je met een winkelkarretje met daarin je tent en shit enz de trein binnekomen, of doen ze daar moeilijk over?? Zo niet moet ik ff wat anders gaan verzinnen.. ![]() Kliko's zijn geen optie... want niemand van ons kan zijn kliko meenemen...
||
Citaat:
Maar het kan echt niet, maar ik heb mss al een manier om op tijd te komen.. Ik heb nog een afspraak kaartje van de dermataloog ![]() Dan kan ik igg eerder van school af komen..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen: let op die lichtkranten ivb met programma wijzigingen. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mensen die per trein naar Pukkelpop gaan:
Tot waar kopen jullie een kaartje? Ik weet namelijk niet precies uit mijn hoofd wat het eerste station in België is vanuit Den Bosch en kan het ook nergens vinden. Misschien worden we wel met de auto gebracht naar een of ander duister stationnetje in België, dat scheelt weer in de centen... Maar dan is het natuurlijk fijn te weten waar dat is. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
"lowlands is kut, lowlands is stom, ik haat lowlands dit jaar" ga dan niet, nurd ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik ben er ![]()
||
Verwijderd
|