Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2003, 15:40
oODuShIOo
oODuShIOo is offline
ik had een vriendje (het is nu al uit).. hij was heel lief enzo.. maar hij wilde sex en ik nog niet..
tog ben ik met hem ''naar bed geweest'.. ik wilde het niet..

wanneer hij bij mij naar binnen wilde, lukte het niet hoe komt dit? omdat ik het gewoon absoluut niet wilde? of is mijn vagina te klein?

ik zit hier egt mee.. want durf nu niet meer met een jongen naar bed te gaan, bang dat het weer niet lukt..

liefs
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 15:48
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Ik heb er geen ervaring mee maar iedereen zegt altijd dat het meisje zich op haar gemak moet voelen en ontspannen moet zijn en als je het niet wou was je dat waarschijnlijk niet dus..... ik denk dat het de volgende keer echt wel lukt....
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 15:52
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Lijkt me duidelijk, als je niet wil, lukt het niet, tenzij hij het forceert.

En leer alsjeblieft gewoon nee zeggen
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:23
Verwijderd
Als jij niet wilt dan lukt het niet, nee, tenzij hij bruut geweld toepast, maar kennelijk had hij nog net ergens toch een klein spoortje van fatsoen dat-ie dát niet deed.
Of wist hij niet dat jij niet wilde? 'Nee' is maar 1 lettergreep hoor, dat heb je zó onder de knie.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:34
poesiefox
poesiefox is offline
En voortaan niet al nee zeggend je kleren uit trekken en met je benen wijd gaan liggen. Nee is nee. Nee zeg je, en nee doe je!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:37
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
wel daar heb je van die lijmklemmen voor
de pootjes daarvan kun je héél ver uit elkaar doen
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:46
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
om te beginnen, zoals iedereen al zei: voortaan niet meer doen als je niet wil. nee is nee. zo simpel is het.

verder hoef je niet bang te zijn dat je vagina te klein is, want die dingen worden door de natuur gewoon op maat gemaakt en zijn behoorlijk rekbaar mits je ontspannen bent.
Bij mij lukte het de eerste keer ook voor geen meter. ik was te gespannen waardoor ik alle spieren onbewust aanspande en mijn vagina dus inderdaad op dat moment iets te krap. Zorg er gewoon de volgende keer als je met een jongen naar bed gaat (deze keer dus ook omdat jij er zin in hebt en niet alleen om hem een plezier te doen) dat je je op je gemak voelt, voldoende voorspel hebt gehad en dus voldoende nat bent. Des noods, als je gelijk zo'n hele penis erin een beetje eng vind, vraag je of hij het eerst met zijn vingers probeert bij het vingeren/beffen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 18:17
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Chimera schreef op 23-08-2003 @ 16:52:
Lijkt me duidelijk, als je niet wil, lukt het niet, tenzij hij het forceert.

En leer alsjeblieft gewoon nee zeggen
idd
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 18:20
oOMisSwEeTyOo
oOMisSwEeTyOo is offline
ik heb ook nog even een vraagje..

kan het zijn dat je schaamlippen 'in de weg' zitten.. wanneer hij in je wil komen?
of kan dat niet..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 18:46
poesiefox
poesiefox is offline
Je moet wel je benen een beetje wijd doen, dan gaan je schaamlippen ook wat van elkaar,en dan zitten ze heus niet in de weg. Als ze wel in de weg lijken te zitten, dan ben je nog helemaal niet opgewarmd genoeg en moet hij nog even zijn best doen.

Als het niet lukt, dan ligt het niet aan je anatomie, maar aan de zenuwen en zijn vaardigheden als minnaar. En dat laatste bedoel ik zowel lichamelijk als geestelijk. Aan een botte hork die geen tijd en moeite aan je wil spenderen heb je in bed maar ook daarbuiten in wezen geen flikker.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 22:05
Zoulou
Avatar van Zoulou
Zoulou is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 23-08-2003 @ 19:46:
Als het niet lukt, dan ligt het niet aan je anatomie, maar aan de zenuwen en zijn vaardigheden als minnaar. En dat laatste bedoel ik zowel lichamelijk als geestelijk. Aan een botte hork die geen tijd en moeite aan je wil spenderen heb je in bed maar ook daarbuiten in wezen geen flikker.
akkoord als het meisje niet opgewonden is (lees: nat) dan spoort het geen meter. Als je er echt zin in had, dan zouden je zenuwen ontspannen zijn, je hele lichaam...
Hierbij is voorspel niet overbodig. Gewoon hup erin is geen manier van doen. Waarschijnlijk is hij dus ook een heel slechte minnaar, want als ie er zelf ook iets aan wilde hebben, dan had ie wel gewacht tot je er klaar voor was, of had ie je een beetje proberen op te warmen. Dat zou voor hem ook "vlotter" zijn gegaan.
__________________
Rock is dead they said? Long live Rock!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 22:28
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Zoulou schreef op 23-08-2003 @ 23:05:
Waarschijnlijk is hij dus ook een heel slechte minnaar
"hij wilde sex en ik nog niet"

Understatement van het jaar.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 12:07
Zoulou
Avatar van Zoulou
Zoulou is offline
oké laat die "waarschijnlijk" dan maar weg
__________________
Rock is dead they said? Long live Rock!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 15:45
ikbenflemniet
Avatar van ikbenflemniet
ikbenflemniet is offline
Citaat:
oODuShIOo schreef op 23-08-2003 @ 16:40:
ik had een vriendje (het is nu al uit).. hij was heel lief enzo.. maar hij wilde sex en ik nog niet..
tog ben ik met hem ''naar bed geweest'.. ik wilde het niet..

wanneer hij bij mij naar binnen wilde, lukte het niet hoe komt dit? omdat ik het gewoon absoluut niet wilde? of is mijn vagina te klein?

ik zit hier egt mee.. want durf nu niet meer met een jongen naar bed te gaan, bang dat het weer niet lukt..

liefs
www.watbenjedan.nl
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 16:13
Verwijderd
Als je geen seks wilt moet je het ook niet doen, hoewel dat natuurlijk wel heel erg dushi is.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 18:40
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-08-2003 @ 17:13:
Als je geen seks wilt moet je het ook niet doen, hoewel dat natuurlijk wel heel erg dushi is.
Duh-she
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 19:16
Fixion XXL
Avatar van Fixion XXL
Fixion XXL is offline
Maak je niet druk oODuShIOo je wou het niet met hem doen.. doordat je niet echt zin had in de seks was je dus niet echt opgewonden.. logisch dat het dan lastiger word als je later een leuk vriendje en je vind elkaar zo leuk en je krijgt wel zin in seks dan lukt het denk het wel hoor! als je opgewonden bent lukt het veel beter...
__________________
Life is a game, play more...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Angst voor schoolgym..
.:ikbenik:.
23 06-11-2015 08:53
Lichaam & Gezondheid uitstulpingen ingang vagina
hebeenprobleem
11 02-04-2011 12:41
Seksualiteit zwanger?
Rafael__x
12 24-07-2006 16:52
Liefde & Relatie Eerste Zoen
Sade
94 03-05-2006 22:58
Liefde & Relatie Vertel jouw liefdesverhaal hier!
Mark
153 20-05-2005 17:32
Psychologie Mijn verhaal
New-Michael
9 11-11-2003 19:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19.