Advertentie | |
|
![]() |
|
Eigelijk niemand.
Ik kan het wel waarderen als mensen voor hun echte eigen mening uit durven te komen en er helemaal voor staan. En mensen die hun bekendheid gebruiken voor het goede doel, dat vind ik echt helemaal geweldig. Dat kan ik echt waarderen.
|
Michael Flatley (alleen jammer dat mannelijke dansers van die strakke leren broekjes aanmoeten.. *brrr*)
Eigenlijk de enige beroemdheid waarvan ik zou zeggen; Dat wil ik ook!!
|
Nouja opkijken is een groot woord, maar er zijn wel veel mesnen waar ik bewondering/respect voor heb, zoals Nelson Mandela.
Maar de meeste bewondering heb ik voor de mensen in mijn omgeving waar ik superveel van hou: mijn ouders, mijn zus, mijn vriendje, mijn vrienden/vriendinnen.
|
Al die jongens/mannen die allemaal vrouwelijke fans achter zich aan hebben zitten... nou ja dat 1000 vrouwen achter me aan huppelen wil ik ook niet, maar wat meer vrouwelijke aandacht zou bij mij welkom zijn!
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Zappa Bowie terror koe
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Leesclub] Poll! Verwijderd | 44 | 09-09-2012 19:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Daar is ze weer ^_^ Shitonya | 14 | 03-04-2004 18:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Column over Vrouwen Shitonya | 10 | 26-03-2004 20:33 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Evolutie, Big Bang, Atheisme en Islam... BiL@L | 36 | 15-05-2003 17:27 |