Advertentie | |
|
![]() |
|
in een winkel kun je wel aantonen HOEVEEL er in je kassa zou MOETEN zitten, iniedergeval als het meer is als een oud bakje met centjes er in gegooid, een computer systeem houdt bij wat er in hoort enzo,maargoed bij mijn werk wordt dat tot op de cent vergoedt,maarja je kan wel zeggen dat je 500E bij je had contant das idd moelijk te bewijzen, behalve als diegene die hem gejat heeft zo vriendelijk is het te bevestigen maar dat zal wel niet he?!...
|
![]() |
Um... In mijn voorwaarden staat dat voor alle verzekerden samen max. €350 wordt vergoed aan contant geld. Maar ja, moeten ze me wel maar effe geloven.
Moet dadelijk weer terug naar België om daar een proces verbaal op te laten maken. Daarmee moet ik dan mee naar de politie in NL en dan naar het gemeentehuis in NL om een nieuw identiteitsbewijs te halen. |
![]() |
|
Heb je je bonnetje niet meer van je portomonee die je toen had gekocht...en ik denk inderdaad ook dat je 200 euro voor de eigenaar is die het heeft gevonden...doe anders een advertentie in turnhout...misschien zijn er eerlijk mensen die het gevonden hebben en het terug willen geven
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Die kassa was trouwens vrij oud, maar daar ging het niet om, de verzekering vergoedde dat gewoon niet.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Vermissing (?) uit studentenkamer Verwijderd | 22 | 23-12-2006 20:56 |