Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2003, 11:37
sweet dreams
sweet dreams is offline
ja ja..
Oud 19-08-2003, 11:44
Slettelina *
Slettelina * is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 16-08-2003 @ 18:45:
Ach jôh, gewoon spijbelen, nog een tatouage erbij nemen, wat maakt het uit? Je ouders zullen je toch nooit meer vertrouwen. En die vriend van je is getikt. Wat moet hij met een kind? Kon hij zelf geen vriendin (of desnoods vriend) van 15 jaar ouder vinden? Zo moeilijk is dat niet hoor.

Je bent een naïef pubertje, maar je komt jezelf nog wel tegen. Wacht maar af.

(ja, ik ben boos.)
Uit het! uit het!
Oud 19-08-2003, 12:43
sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
smilie me schreef op 19-08-2003 @ 12:44:
Uit het! uit het!
Hou jij je mond maar
Oud 19-08-2003, 14:27
Verwijderd
Citaat:
sweet dreams schreef op 19-08-2003 @ 13:43:
Hou jij je mond maar
Hoorde wij daar iemand met een bejaard geslachtsdeel in haar mond?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 14:57
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
ze vind het stoer daarom doet ze het + voor zijn geld waarschijnlijk
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 17:43
sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 19-08-2003 @ 15:57:
zeker weten, goeie baan, hij betaald alles, krijg veel cadeau's, ja eeeecht wel
Oud 19-08-2003, 19:36
Verwijderd
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 19-08-2003 @ 15:57:
Nee alleen omdat hij zo kansloos is haar aardig en lief te vinden en zij er ook nog met open ogen in trapt die gozer heeft dan een andere slet (pardon my french) /maagd gevonden en dan gaat hij die weer bewerken.....
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 19:43
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 19-08-2003 @ 18:43:
zeker weten, goeie baan, hij betaald alles, krijg veel cadeau's, ja eeeecht wel
Je bedoelt dat hij ook nog een sloeber is???

Dan snap ik helemaal niet wat je bij hem te zoeken hebt.
Oud 19-08-2003, 20:44
Verwijderd
De gast is 37, geestelijk 15, krijgt dus nergens werk, heeft geen geld, geen goede huisvesting, jij hebt dus ook weinig geld, geen goede huisvesting, weinig kans op universitaire studie, weinig kans op een goede baan voorlopig... Beiden geen goede baan = geen geld.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 21:26
tender kiss
tender kiss is offline
Citaat:
perseus schreef op 19-08-2003 @ 21:44:
De gast is 37, geestelijk 15, krijgt dus nergens werk, heeft geen geld, geen goede huisvesting, jij hebt dus ook weinig geld, geen goede huisvesting, weinig kans op universitaire studie, weinig kans op een goede baan voorlopig... Beiden geen goede baan = geen geld.

nee schat, goed lezen!
Geestelijk rond dr 23!
15 JAAR ACHTERSTAND!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 13:14
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
IS het lekker??
Oud 20-08-2003, 14:42
vedetje
vedetje is offline
als ik zo een relatie hoor denk ik of het heeft te maken met geld of met seks (of met alle 2)

maare, gewoon een hele dag doen alsof je erg moe bent, vroeg gaan slapen (zogezegd) wachten tot je ouders naar bed zijn, wegsluipen en op tijd terug zijn...
suc6
Oud 20-08-2003, 14:46
Verwijderd
Citaat:
slimmerd schreef op 20-08-2003 @ 15:42:
als ik zo een relatie hoor denk ik of het heeft te maken met geld of met seks (of met alle 2)
Ik denk dan altijd dat het te maken heeft met blindelings verliefde onzekere pubertjes, eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 14:48
Verwijderd
Citaat:
tender kiss schreef op 19-08-2003 @ 22:26:
nee schat, goed lezen!
Geestelijk rond dr 23!
15 JAAR ACHTERSTAND!
Irrelevant.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 15:04
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
kom op meis. ff serieus. Waarom wil je uberhaupt een vent van 37 je kan nou niet zeggen dat hij echt aantrekkelijk voor je is. Hij word gerimpeld en krijgt grijs haar etc etc. Kwa niveau zal het ook wel geen fuck aan zij. Wat kunnen jullie nou echt doen zonder dat je je zorgen maakt betrapt te worden?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 14:01
VG
VG is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 17-08-2003 @ 16:06:
[B]een relatie (met alle facetten) tussen een 18 en 14 jarige is ook strafbaar. En dit gebeurt ook vaak genoeg. Dus omdat nou als argument te gebruiken, is wel een beetje erg slapjes.
Owkee, die verwachtte ik al van je....
Je hebt in principe gelijk, ook een relatie (met alle facetten) tussen een 18 en 14 jarige is strafbaar. Het leeftijdsverschil is hierbij alleen niet zo heel groot.
Het feit dat dit strafbaar is, is omdat mensen als TS de wereld door een roze bril zien en grotendeels geen problemen kennen (en als die er zijn worden deze door de ouders opgelost). Een 18jarige komt ook net uit deze wereld en zal dus minder bekend zijn met de harde volwassenenwereld (uitzonderingen daargelaten). Een volwassene kan een persoon die nog in de kinderwereld leeft heel goed manipuleren. En ik denk dat dat bij een 37 jarig persoon veel meer aan de orde is dan een 18 jarige omdat het niveauverschil hierbij veel minder groot is...

Ik wil de relatie 14-18 zeker niet goedpraten hiermee, maar het niveau, het wereldbeeld en het leeftijdsverschil ligt hier veel dichter bij elkaar. Dus de vergelijking die je hier wilt maken gaat voor mij hier niet op...

Citaat:
Zoals ik al zei, ik ben ook niet zo naief om in te zien dat de kans dat er niet goed is, vrij groot is. Maar om zelf te gaan gissen, gaat me wat tever met zo weinig informatie. Daarom valt de "sociale controle" waar het over het had hier ook nieot onder. JE weet gewoon niet hoe en wat.
Ik vind de hoeveelheid informatie die gegeven wordt in zoverre nog best toereikend om even een melding te maken dat dit heel erg fout af KAN lopen...

Meneer is ten eerste strafbaar bezig...
Meneer geeft tattoo's weg ondanks dat TS dit niet mag van ouders, waarmee hij het ouderlijk gezag negeert.
Meneer wil dat de relatie geheim blijft, ondanks dat het leeftijdsverschil feitelijk maar zeven jaar is. (Wat niet wil zeggen dat het hierdoor wel geaccepteerd wordt door de omgeving).
Daarnaast is het mogelijk dat deze meneer het prettig vind om een bepaalde macht te hebben. En deze macht kan hij krijgen wanneer TS steeds met hem instemt (instemmen met: strafbaar feit, tattoo, geheimhouding relatie).

Dat jij het te ver vind gaan, wil nog niet zeggen dat een ander dat ook moet vinden...

Citaat:
Ga je het hele drugs en alcohol forum ook zo gedragen? als daar iamdn een overdosis neemt of in een trip blijft hangen, dan zitten de ouders ook met de gebakken peren.
Als we het hier over minderjarigen hebben die worden gemanipuleerd door volwassenen, mjah maybe (maar zover ik weet hoef ik me niet bij jou te verantwoorden). Vind het trouwens ook een beetje kromme vergelijking...

Citaat:
Als je met goede argumenten komt waardoor ze die tattoo of wat dan ook moet nemen, dan is dat toch ook goed?
Iets goed of niet goed vinden zonder argumenten is zo triest. Puur op gevoel afgaan is in geval vaan veel beslissingen niet slim. (er zijn wat gebeiden waar dit juist helemaal neit geld, maargoed)
Dus als een minderjarige (<16) het argument "Ik vind het mooi" aandraagt is dat goed genoeg om er een te laten zetten? Zonder na te denken bij andere gevolgen? (groei, is het een opvlieging, rage etc.) Jij wil dus zeggen dat er over die tattoo alleen wordt gezegd dat het fout is zonder bijbehorende argumenten? Geloof dat ik toch verschillende langs heb zien komen...

Citaat:
En jij hoeft niet voor haar te bepalen of ze ergens voor uit moet komen of niet. Dat kan ze zelf wel. Dat ze het lef heeft voor die relatie wil niet meteen impliceren dat ze ook ervoor uit moet komen. Dat is een conclusie gebaseerd op lucht.
Ik denk niet dat jij mij goed begrijpt, ik ventileer hier MIJN mening en MIJN principes. Dat met het lef is een principe die niet iedereen hoeft te hebben en er dus ook niet mee eens hoeven te zijn.

De achterliggende gedachte van een forum is dat iedereen zijn eigen mening geeft c.q. adviezen geeft. Hierdoor ontstaat een discussie uit verschillende inzichten bekeken en niet iedereen hoeft het hierbij met iedereen eens te zijn. En wat TS met een topic als dit wil/kan/zal doen is aan TS zelf! Kun je me trouwens uitleggen hoe ik iets, vanaf hier, kan bepalen voor iemand die ik niet eens ken?

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 18:53.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 14:09
Verwijderd
Citaat:
smilie me schreef op 19-08-2003 @ 12:44:
Uit het! uit het!
GRMBMBLGRBMLGRMBMBLGRBMLGRMBMBLGRBMLGRMBMBLGRBMLGRMBMBLGRBMLGRMBMBLGRB MLGRMBMBLGRBMLGRMBMBLGRBML...!

(sorry, beetje offtopic)
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 20:54
sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 25-08-2003 @ 15:09:
GRMBMBLGRBMLGRMBMBLGRBMLGRMBMBLGRBMLGRMBMBLGRBMLGRMBMBLGRBMLGRMBMBLGRB MLGRMBMBLGRBMLGRMBMBLGRBML...!

(sorry, beetje offtopic)

Oud 25-08-2003, 21:35
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
VG schreef op 25-08-2003 @ 15:01:
Jij kunt je mondje wel goed roeren, dat kan ik altijd wel waarderen
Oud 25-08-2003, 21:36
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 25-08-2003 @ 21:54:
Hoe is het met je kerel, trouwens?
Oud 25-08-2003, 21:37
marlies
marlies is offline
Ik vind het bizar, dat ten eerste
maar ik vind dat jullie wel grof en gemeen doen. (ok haar reacties en dat verhaal over die tatoo enzo die werken ook niet mee)

Ook al mocht die dan geestelijk 22 zijn, dat issie lichamelijk niet en hij zal zeker wel veel seksuele behoeftes hebben (ik ga niet gelijk roepen dat je met hem naar bed gaat)

Ik kan hier wel gaan herhalen dat hij in een andere levensfase is, strafbaar is etc.
maar dat weet je zo onderhand wel.

Maar sweet dreams je moet wel begrijpen dat het natuurlijk wel erg apart is en ik vind ook dat je niet zo raar moet opkijken dat je ouders je 4 weken huisarrest geven. Ze willen je beschermen meisje. Hun bedoelingen zijn goed.

Ik zou je als ik jou was een beetje koest houden en wie zijn er nu belangrijker, je ouders of een vriend op je 15de?
Ik zou toch liever een goede relatie met mijn ouders willen behouden...
Oud 25-08-2003, 22:00
$$$
$$$ is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 17-08-2003 @ 16:06:
een relatie (met alle facetten) tussen een 18 en 14 jarige is ook strafbaar. En dit gebeurt ook vaak genoeg. Dus omdat nou als argument te gebruiken, is wel een beetje erg slapjes.
Zoals ik al zei, ik ben ook niet zo naief om in te zien dat de kans dat er niet goed is, vrij groot is. Maar om zelf te gaan gissen, gaat me wat tever met zo weinig informatie. Daarom valt de "sociale controle" waar het over het had hier ook nieot onder. JE weet gewoon niet hoe en wat.
@ Fade of Light

Man, wat zit je nu te zeiken?
Te weinig informatie? De enigste informatie die je nodig hebt zijn hun leeftijden: 15 jaar en 37 jaar.
Er is geen informatie meer nodig om te besluiten dat dit fout is.
Want in GEEN ENKELE situatie is een relatie tussen een meisje van 15 en een man van 37 te verantwoorden en aanvaardbaar.

Citaat:
Ga je het hele drugs en alcohol forum ook zo gedragen? als daar iamdn een overdosis neemt of in een trip blijft hangen, dan zitten de ouders ook met de gebakken peren.
Kindermisbruik Vs drugs en alcoholmisbruik?
Mooi, hoe je totaal ongepast een vergelijking maakt die nergens op slaat.

Citaat:
Als je met goede argumenten komt waardoor ze die tattoo of wat dan ook moet nemen, dan is dat toch ook goed?
Iets goed of niet goed vinden zonder argumenten is zo triest. Puur op gevoel afgaan is in geval vaan veel beslissingen niet slim. (er zijn wat gebeiden waar dit juist helemaal neit geld, maargoed)
Eigelijk vindt ik alleen jouw triest in je argumentatie.
Zoals je wel weet, moet je onder 18 de toestemming hebben van je ouders om een tattoo te zetten, als je die niet hebt mag je geen tattoo zetten. Zelfs als die oudere man van 37 hier geen enkele slechte bijbedoelingen zou hebben (wat ik niet kan geloven), dan moet hij de mening van dit meisje haar ouders respecteren.

Trouwens, geef mij eens goede argumenten voor een tattoo, behalve "Ik vinda mooi!".

@ VG

Hehe, je hebt dat mannetje mooi ingemaakt. *respect*

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 18:54.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 14:38
friesin
friesin is offline
beetje pedofilie....
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 19:01
sweet dreams
sweet dreams is offline
Ik d8 dat jullie ruimdenkend waren..
maar niet dus..
Oud 31-08-2003, 19:20
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 31-08-2003 @ 20:01:
Ik d8 dat jullie ruimdenkend waren..
maar niet dus..
Nou ja, ruimdenkendheid heeft ook zijn grenzen, wat ik me best voor kan stellen in dit geval. Is die opa van je trouwens goed in bed?
Oud 01-09-2003, 18:09
sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
telluriet schreef op 31-08-2003 @ 20:20:
Nou ja, ruimdenkendheid heeft ook zijn grenzen, wat ik me best voor kan stellen in dit geval. Is die opa van je trouwens goed in bed?
ach houd toch alsjeblieft die grote bek van je dicht!!!!!!!!
Denk je ten 1ste nou dat je er wat meebereikt als je dat vraagt? en ten 2de dat je er antwoord op krijgt?
flikker toch een rot eind op man....
Oud 01-09-2003, 18:16
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 16-08-2003 @ 17:48:
Maar wat moet ik doen om die maand zo snel mogelijk te laten voorbij gaan?
Schietles nemen. Als je hem dan weer ziet en hij probeert je te neuken dan schiet je hem recht voor zijn flikker.
Oud 02-09-2003, 13:50
Rutger
Rutger is offline
doe je ding.. maar later heb je er spijt van, dat weet ik zeker!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 16:40
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 01-09-2003 @ 19:09:
ach houd toch alsjeblieft die grote bek van je dicht!!!!!!!!
Denk je ten 1ste nou dat je er wat meebereikt als je dat vraagt? en ten 2de dat je er antwoord op krijgt?
flikker toch een rot eind op man....
het was maar een grapje......
Oud 03-09-2003, 17:45
msgod
msgod is offline
hoi

hehe nog maar anderhalve week hehe.
nou ik zal niet een preek gaan houden over die 22 jaar wand als je er over na denkt als jij 245 bent is hij 267 dan scheelt hen nog maar minder als 1%

meschien kun je in die tijd een keer een boek lezen over zieke relaties

ja en dan wil ik nog iets zeggen over die tatoe van je:
hahahah ahhahahhaha hahahaha haha hahahaha hahhahaha hahahahahhaaah haaah ahahhhha haaah
jij bent echt stom.
laat dan meteen op je voorhoofd tatoeeren: mijn lover is 37
onee dat kan ook niet wand volgen jaar is hij 38

en verder heb ik geen zin om jou belachelijk te maken dat doe je zelf al

p.s. al het bovenstaande is niel lullig bedoeld.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 19:34
Loezzel
Loezzel is offline
Ergens op de eerste pagina begint dit meisje al boos te worden op ons en ze zegt iets in de trant van: kan me nie schelen wat jullie zeggen, ik vind toch wel manieren om mijn vriend te blijven zien (ging nog over het geheim houden van de relatie)

SO WHAT'S THE FUCKING PROBLEM???

Als je toch wel manieren vindt om je vriend te zien, zul je in deze 4 weekjes huisarrest ook wel manieren vinden om je lieve vriendje te zien...

(En nog steeds geloof ik geen hol van dit topic, maar het is zeer vermakelijk! Nog beter dan dat verhaal van Jij-Jij een tijdje terug!)
Reageren

Regels voor berichten