Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dan snap ik helemaal niet wat je bij hem te zoeken hebt.
||
![]() |
Citaat:
nee schat, goed lezen! Geestelijk rond dr 23! 15 JAAR ACHTERSTAND! |
![]() |
|
![]() |
als ik zo een relatie hoor denk ik of het heeft te maken met geld of met seks (of met alle 2)
maare, gewoon een hele dag doen alsof je erg moe bent, vroeg gaan slapen (zogezegd) wachten tot je ouders naar bed zijn, wegsluipen en op tijd terug zijn... suc6
|
kom op meis. ff serieus. Waarom wil je uberhaupt een vent van 37 je kan nou niet zeggen dat hij echt aantrekkelijk voor je is. Hij word gerimpeld en krijgt grijs haar etc etc. Kwa niveau zal het ook wel geen fuck aan zij. Wat kunnen jullie nou echt doen zonder dat je je zorgen maakt betrapt te worden?
|
![]() |
||||||
Citaat:
![]() Je hebt in principe gelijk, ook een relatie (met alle facetten) tussen een 18 en 14 jarige is strafbaar. Het leeftijdsverschil is hierbij alleen niet zo heel groot. Het feit dat dit strafbaar is, is omdat mensen als TS de wereld door een roze bril zien en grotendeels geen problemen kennen (en als die er zijn worden deze door de ouders opgelost). Een 18jarige komt ook net uit deze wereld en zal dus minder bekend zijn met de harde volwassenenwereld (uitzonderingen daargelaten). Een volwassene kan een persoon die nog in de kinderwereld leeft heel goed manipuleren. En ik denk dat dat bij een 37 jarig persoon veel meer aan de orde is dan een 18 jarige omdat het niveauverschil hierbij veel minder groot is... Ik wil de relatie 14-18 zeker niet goedpraten hiermee, maar het niveau, het wereldbeeld en het leeftijdsverschil ligt hier veel dichter bij elkaar. Dus de vergelijking die je hier wilt maken gaat voor mij hier niet op... Citaat:
Meneer is ten eerste strafbaar bezig... Meneer geeft tattoo's weg ondanks dat TS dit niet mag van ouders, waarmee hij het ouderlijk gezag negeert. Meneer wil dat de relatie geheim blijft, ondanks dat het leeftijdsverschil feitelijk maar zeven jaar is. (Wat niet wil zeggen dat het hierdoor wel geaccepteerd wordt door de omgeving). Daarnaast is het mogelijk dat deze meneer het prettig vind om een bepaalde macht te hebben. En deze macht kan hij krijgen wanneer TS steeds met hem instemt (instemmen met: strafbaar feit, tattoo, geheimhouding relatie). Dat jij het te ver vind gaan, wil nog niet zeggen dat een ander dat ook moet vinden... Citaat:
Citaat:
Citaat:
De achterliggende gedachte van een forum is dat iedereen zijn eigen mening geeft c.q. adviezen geeft. Hierdoor ontstaat een discussie uit verschillende inzichten bekeken en niet iedereen hoeft het hierbij met iedereen eens te zijn. En wat TS met een topic als dit wil/kan/zal doen is aan TS zelf! Kun je me trouwens uitleggen hoe ik iets, vanaf hier, kan bepalen voor iemand die ik niet eens ken? ![]() Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 18:53. |
![]() |
|
Ik vind het bizar, dat ten eerste
maar ik vind dat jullie wel grof en gemeen doen. (ok haar reacties en dat verhaal over die tatoo enzo die werken ook niet mee) Ook al mocht die dan geestelijk 22 zijn, dat issie lichamelijk niet en hij zal zeker wel veel seksuele behoeftes hebben (ik ga niet gelijk roepen dat je met hem naar bed gaat) Ik kan hier wel gaan herhalen dat hij in een andere levensfase is, strafbaar is etc. maar dat weet je zo onderhand wel. Maar sweet dreams je moet wel begrijpen dat het natuurlijk wel erg apart is en ik vind ook dat je niet zo raar moet opkijken dat je ouders je 4 weken huisarrest geven. Ze willen je beschermen meisje. Hun bedoelingen zijn goed. Ik zou je als ik jou was een beetje koest houden en wie zijn er nu belangrijker, je ouders of een vriend op je 15de? Ik zou toch liever een goede relatie met mijn ouders willen behouden...
||||
![]() |
Citaat:
Man, wat zit je nu te zeiken? Te weinig informatie? De enigste informatie die je nodig hebt zijn hun leeftijden: 15 jaar en 37 jaar. Er is geen informatie meer nodig om te besluiten dat dit fout is. Want in GEEN ENKELE situatie is een relatie tussen een meisje van 15 en een man van 37 te verantwoorden en aanvaardbaar. Citaat:
Mooi, hoe je totaal ongepast een vergelijking maakt die nergens op slaat. Citaat:
Zoals je wel weet, moet je onder 18 de toestemming hebben van je ouders om een tattoo te zetten, als je die niet hebt mag je geen tattoo zetten. Zelfs als die oudere man van 37 hier geen enkele slechte bijbedoelingen zou hebben (wat ik niet kan geloven), dan moet hij de mening van dit meisje haar ouders respecteren. Trouwens, geef mij eens goede argumenten voor een tattoo, behalve "Ik vinda mooi!". ![]() @ VG Hehe, je hebt dat mannetje mooi ingemaakt. *respect* ![]() Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 18:54. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Denk je ten 1ste nou dat je er wat meebereikt als je dat vraagt? en ten 2de dat je er antwoord op krijgt? ![]() ![]() flikker toch een rot eind op man....
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
hoi
![]() hehe nog maar anderhalve week hehe. nou ik zal niet een preek gaan houden over die 22 jaar wand als je er over na denkt als jij 245 bent is hij 267 dan scheelt hen nog maar minder als 1% meschien kun je in die tijd een keer een boek lezen over zieke relaties ja en dan wil ik nog iets zeggen over die tatoe van je: hahahah ahhahahhaha hahahaha haha hahahaha hahhahaha hahahahahhaaah haaah ahahhhha haaah jij bent echt stom. laat dan meteen op je voorhoofd tatoeeren: mijn lover is 37 onee dat kan ook niet wand volgen jaar is hij 38 ![]() en verder heb ik geen zin om jou belachelijk te maken dat doe je zelf al p.s. al het bovenstaande is niel lullig bedoeld. |
![]() |
|
Ergens op de eerste pagina begint dit meisje al boos te worden op ons en ze zegt iets in de trant van: kan me nie schelen wat jullie zeggen, ik vind toch wel manieren om mijn vriend te blijven zien (ging nog over het geheim houden van de relatie)
SO WHAT'S THE FUCKING PROBLEM??? Als je toch wel manieren vindt om je vriend te zien, zul je in deze 4 weekjes huisarrest ook wel manieren vinden om je lieve vriendje te zien... (En nog steeds geloof ik geen hol van dit topic, maar het is zeer vermakelijk! Nog beter dan dat verhaal van Jij-Jij een tijdje terug!)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Liefde & Relatie |
Hij houdt maar niet op... Alyssia | 6 | 06-04-2009 21:36 | |
Psychologie |