Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2003, 12:43
Verwijderd
Titel lijkt me vrij duidelijk, wat is jullie leukste Bert Visscher-show of stukje?

Zal zelf wel even beginnen, ik vind Bloemschikken en Brandend Zand geweldig. Maar december 1976 vind ik ook tof. Nu jullie...
Advertentie
Oud 06-08-2003, 12:48
Mononoke
Mononoke is offline
Weven is ook wel geil.
En het konijn.

*vlieg. kan ik niet. te laat*
Oud 06-08-2003, 14:04
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Charlie1704 schreef op 06-08-2003 @ 13:43:
Titel lijkt me vrij duidelijk, wat is jullie leukste Bert Visscher-show of stukje?

Zal zelf wel even beginnen, ik vind Bloemschikken en Brandend Zand geweldig. Maar december 1976 vind ik ook tof. Nu jullie...
Fijne Nuances en Voor ons hoeft het niet vind ik het beste, maar kga binnenkort weer, dus tzou best kunnen veranderen. Geluk zit in hele grote dingen was een stuk minder vond ik
Oud 07-08-2003, 22:07
Ketjing
Ketjing is offline
Vind (bijna) alles van Bert goed
Oud 14-08-2003, 13:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Jammer blijft bij mij favoriet. Al is fijne nuances ook wel briljant.
Oud 14-08-2003, 16:06
alpha
alpha is offline
Ik hou niet van Bert Visscher. Tis niet mijn caberatier.
Oud 16-08-2003, 23:38
Rockfreakje
Rockfreakje is offline
k ga mee met het bloemschikken en het konijn en ik verhoog met het vogelgeluidenboek!!! (uit voor ons hoeft het niet)

btw... het aanvallende boek is ook kewl... net als de tijger...
Oud 16-08-2003, 23:44
Verwijderd
Die met het kangoeroepakje...

Meester..ja dom huftertje...

dat stukje: "dat klopt je bent heel lelijk en ze mogen je slaan".
Géniaal!
Oud 22-08-2003, 21:20
mijwn
mijwn is offline
slaap je al, truste truste slaap lekker zoen, lekkere zoen, slaap je al, nee jij? ja ik stel altijd vragen in mijn slaap, wat ben je weer grappig, tis mijn vak, laten we dan maar gaan slapen.

lieve pappa, mamma, lieve pappa mamma, dit wordt vast een heel leuk jeugdkamp, dit wordt wast een heel leuk jeugdkamp paps en mams, dit is namelijk een jeugdkamp met tenten en kano's en aardappeltjes poffen boven het vuur

geniale vent die bert!

i love him!

Laatst gewijzigd op 23-08-2003 om 16:21.
Oud 23-08-2003, 18:10
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
Mononoke schreef op 06-08-2003 @ 13:48:
Weven is ook wel geil.
En het konijn.

*vlieg. kan ik niet. te laat*
Ka-ka-koe-koe-konijn!!!!!!!!!!!!!!! (heel snel uitspreken) geweldig, vooral het afzijken des vriendin.

Citaat:
k ga mee met het bloemschikken en het konijn en ik verhoog met het vogelgeluidenboek!!! (uit voor ons hoeft het niet)
het vogelgeluiden boek.... prachtig.... "De europese oehoe. Komt voor: eens in de honderd jaar. Geluid: een diep, brommen Oehoe. Dus die klote vogel kom hier eens per honderd jaar voorbij gevolgen, oehoe en laat zich de eerst volgende honderd jaar niet meer zien. Mijn advies: blijf dan weg."

En dan vooral hoe hij erbij kijkt.

En ik voeg toe: Het golven uit 'geluk zit in hele grote dingen'. En Hé lul uit: 'geluk zit in hele grote dingen'
Oud 24-08-2003, 23:14
elfje16
elfje16 is offline
dat met dat circus, dat stukje met the koala thro the hoepel burning.
en zijn nieuwste show, dat met chez lulu en de vuurtoren. die oude opa.
Oud 25-08-2003, 14:57
Daangerous
Daangerous is offline
hoezee, ik heb kaartjes voor "Nee, dan Lourdes", hehe
Oud 04-09-2003, 18:43
xuslo
xuslo is offline
ik ga ook naar nee, dan lourdes
jammer genoeg pas in juni, maar nu heb ik iets om naar uittekijken

bertje v is cooooool
Oud 29-09-2003, 11:01
Verwijderd
dat stuk over de reclame met frank govers is erg tof

mannetje met een panfluit

dan weet je het helemaal niet meer!!

zijn teveel stukjes
Oud 06-10-2003, 22:09
Nessie
Nessie is offline
Die laatste vonnik het beste, naam vergetuh.
Ik heb me bescheurd om die middeleeuwse markt, ofzoiets en om Kamperen
Oud 10-10-2003, 21:22
duifeltje
duifeltje is offline
dat stukje in dat kangeroepak en ook toen hij alles op ging lezen, wat vogels zeg maar fluiten!!
Oud 21-10-2003, 20:15
iRoy
iRoy is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 07-08-2003 @ 23:07:
Vind (bijna) alles van Bert goed
Ik vind alles goed Alleen die show over de Vuurtoren en de Hoerentent vond ik wat minder.

Maar die waar hij op de Trein wacht is toch wel heeeel goed ^^ Kamperen is gewoon tof ^^
Oud 22-10-2003, 11:53
Rozemeisje
Rozemeisje is offline
Ten eerste: Bert Visscher is gewoon DE caberetman van Nederland!

Ehmm alles is leuk maar hij in dat kangeroopakje blijft een topper!

Zoon: Vader?
Vader: Ja, lelijkste zoon die ik heb.
Zoon: Ze zeggen dat ik lelijk ben...
Vader: Dat ben je ook!

En ehm bloemschikken is ook super!

Wat hebben we nodig? Ten eerste! DE HELM!

Oke... bertvisscherfan hieroo...
Oud 29-10-2003, 13:59
p0m
p0m is offline
Bert Visscher was vroeger leuk, maar zijn laatste 2 shows vallen zo ontzettend tegen. Ik vind dat bert er mee moet ophouden, hij is eigenlijk iets te lang doorgegaan en dat is jammer! (haha dat was de titel van 1 van zijn shows ) Het probleem van Bert is dat zijn formule niet meer werkt, hij gaat te lang door met hetzelfde...
Oud 30-10-2003, 09:45
tiram
tiram is offline
Citaat:
p0m schreef op 29-10-2003 @ 14:59:
Bert Visscher was vroeger leuk, maar zijn laatste 2 shows vallen zo ontzettend tegen. Ik vind dat bert er mee moet ophouden, hij is eigenlijk iets te lang doorgegaan en dat is jammer! (haha dat was de titel van 1 van zijn shows ) Het probleem van Bert is dat zijn formule niet meer werkt, hij gaat te lang door met hetzelfde...
Ik zou bijna hetzelfde als jij posten, ik vond hem vroeger heel erg leuk, maar ik heb laatst in korte tijd een paar shows van hem achter elkaar gezien, maar hij maakt gewoon echt VAAK dezelfde grappen. Eventjes Bert Visscher is leuk....maar een hele show... Het zal trouwens wel heel leuk zijn als je m live ziet...en als je op één van de eerste rijen zit Maar dat is helemaal mijn mening hoor..

Maar doe mij maar Hans Teeuwen en Theo Maassen..
Oud 25-11-2003, 18:14
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Kamperen natuurlijk! (Niet doen, niet doen! Jaweeeeel!!!!)
Oud 30-11-2003, 16:55
Freshh~
Freshh~ is offline
KeLOTE PINÔW!
ik vind echt àlles geweldig van die vent.. en ik wil der zohograag heen vader probeert steeds kaartjes te regelen, maar lukt niet echt...

maarre kent iemand die show nog met dat circus? met dat stukje dat hij op die trampoline springt en achter podium op zijn bek gaat hahaha dat was echt grappig..
maar ja alles is leuk
Oud 05-12-2003, 11:16
tiram
tiram is offline
Ik ben onverwachts naar 'nee, dan Lourdes' geweest, en ik neem terug wat ik heb gezegd...

Live is die vent echt helemaal geweldig haha...
Oud 07-12-2003, 14:53
Guinevere03
Guinevere03 is offline
"Trainer
Ja lul
Ik sta hier in Zwolle, ik sta hier helemaal alleen op het ved, dus ik dacht kom ik bel
Eikel we spelen thuis
Maar in mijn clubblaadje ston uit
Ja in jouw clubblaadje wel..."

Geniaal dat liedje.

Ik vind al z'n shows wel goed, maar Voor ons hoeft het niet meer, is toch wel de beste denk ik
Oud 25-12-2003, 17:25
igt
igt is offline
Citaat:
Noekie schreef op 14-08-2003 @ 14:33:
Jammer blijft bij mij favoriet. Al is fijne nuances ook wel briljant.
en we hebben ook een aap
Oud 26-12-2003, 15:12
naam onbekend
naam onbekend is offline
Vraagje: in welke show heeft hij het over die vogelgeluiden? Met 'Peterson's Vogelgids'? En waar heeft hij het over 'kamperen' ('k heb thuis een Auping van 18.000 piek'). Daar zijn mijn ouders en ik namelijk helemaal weg van, en ik wil een paar van zijn shows op DVD kopen.

Ik ga trouwens in april met ouders en zusje naar 'Nee, dan Lourdes'
Oud 27-12-2003, 10:25
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 26-12-2003 @ 16:12:
Vraagje: in welke show heeft hij het over die vogelgeluiden? Met 'Peterson's Vogelgids'? En waar heeft hij het over 'kamperen' ('k heb thuis een Auping van 18.000 piek'). Daar zijn mijn ouders en ik namelijk helemaal weg van, en ik wil een paar van zijn shows op DVD kopen.

Ik ga trouwens in april met ouders en zusje naar 'Nee, dan Lourdes'
In: Voor ons hoeft het niet, alletwee die stukken zitten daarin.
Die show is ook wel goed
Oud 27-12-2003, 20:25
Punkiej-Fish
Punkiej-Fish is offline
Ik ben naar "Nee, dan Lourdes" geweest, Het was leuk .
Toch viel het me op, dat hij soms dezelfde grappen gebruikt, en dezelfde opbouw van zijn programma.
Oud 25-01-2004, 08:17
Verwijderd
laatst was op t.v. Geluk zit in hele grote dingen

die vond ik wel erg leuk

dat stukje in die hoerentent was slecht en geen hol aan

maar het hebben over van dat je iets zegt maar je dat zeker niet dacht...geweldig

Chez Lulu..he lul!
Oud 25-01-2004, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Punkiej-Fish schreef op 27-12-2003 @ 21:25:
Ik ben naar "Nee, dan Lourdes" geweest, Het was leuk .
Toch viel het me op, dat hij soms dezelfde grappen gebruikt, en dezelfde opbouw van zijn programma.
ja, dat zie je idd bij wel meerder cabaraties dat ze dezelfde grappen gebruiken en dat viel me bij hem eerder ook al op.
Oud 25-01-2004, 20:43
tinus11
tinus11 is offline
bloemschikken en de vogelgeluiden ik kan daar nog steeds van onder de tafel liggen
Oud 03-02-2004, 12:26
Tovenaar
Tovenaar is offline
''We gaan vandaag, educatief Honingslingeren!!!''

Over het algemeen vind ik Jammer de beste, maar in elke show zitten wel geniale stukjes, in zijn laatste bijvoorbeeld het stukje waarin ie uitlegt dat z'n vriendin boos is omdat hij met zijn ex Suzanne heeft staan praten.

''En dan heb ik nog 1 klein dingetje, want jullie hebben ook een geheugen als mammoet. Jullie onthouden ook alles. Want dit is dus 5 maanden geleden, en ik was twee weken geleden een paar dagen vrij, en m'n vriendin was ook vrij, en we lagen lekker samen in bed half 10, radio aan, auping stukje omhoog, gewoon gezellig. En we zouden bijna gaan vrijen, Herman van Veen op de wekkerradio: Suzanneeee neemt je mee........ Welterusten.''

Geniaal gewoon
Oud 12-02-2004, 20:14
AngelLena
AngelLena is offline
Ik ga dan denk ik toch voor Jammer of Don Chaot en de foute Architect. Maar: Nee dan lourdes is ook echt geweldig
Oud 14-02-2004, 22:43
marjolinders
marjolinders is offline
ik kan niet meer om bert visscher lachen ken al zijn shows van binnen en van buiten

zijn beste show vind ik don chaot
en zijn leukste stukje vind ik botsautotjes
Oud 14-02-2004, 22:50
marjolinders
marjolinders is offline
Citaat:
p0m schreef op 29-10-2003 @ 14:59:
klopt helemaal wat je zegd bij nee,dan lourdes is het niet anders maar toch doet ie het zo dat je er weer om moet lachen en zijn zalen zitten altijd vol dus waarom stoppen ?
er is nog een goeie boterham mee te verdienen maar beetje meer variatie mag wel ja
ik wacht al met smart op de dvd
Oud 11-03-2004, 16:03
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Die met dat circus.
Oud 11-03-2004, 19:12
Woltertje
Woltertje is offline
Fijne Nucances was zijn beste show en Voor ons hoeft het niet was ook zeer goed.

Maar na het zoen van zijn eerste show (don Chaôt en de foute architect) ben ik hem inder gaan warderen.
De grappen uit die show die aansloegen heeft hij in zn volgende shows verweven.

De shows blijven wel leuk, maar minder helaas.
Hij wás een van mn favouriete en is dat nu niet meer
Oud 12-03-2004, 08:47
Verwijderd
'Soms weet je het niet meer' vind ik helemaal geweldig, zoals al eerder genoemd is. Ik wil hem echt een keer live zien, lijkt me super
Oud 23-06-2004, 20:38
jensen
jensen is offline
Nee, dan Lourdes... vind de show erg matig. De vorige shows waren qua "inhoud" beter... bij deze laatste is eigenlijk alleen het druk doen over gebleven.

Ik vond de vorige shows echt super, heb ze ook op dvd, maar "Nee, dan Lourdes" ga ik denk ik niet kopen.

Maar om even on-topic te blijven... het stukje over zijn vriendin op een feest ("en dan zie je je vriendin staan met een rookwolk boven haar hoofd en een glas spa" http://www.bertvisscher.nl/fragment1.htm) erg leuk... ehm en verder de klushoek, en brandend zand erg leuk... maar de show over het "meisje" en met de klushoek (ben de titel even kwijt) was toch eigenlijk over het algemeen wel top.
Oud 24-06-2004, 12:49
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Haha, Bert Visscher is echt super lachen, hij heeft echt iets van ADHD of zo, zo druk is hier. Na Hans Teeuwen en Theo Maassen is hij mijn derde favoriet. Anders dan die andere twee, maar ook gewoon heel leuk waar je mee kunt lachen.

Ik ken eigenlijk maar drie shows van hem in zijn geheel: Fijne Nuances, Voor Ons Hoeft Het Niet en Geluk Zit In Grote Dingen. Ik heb ze alle drie op CD, Fijne Nuances op DVD, en Geluk Zit In Grote Dingen op video.

Leuke stukjes:

Fijne Nuances: Sissy, Bezorghoer en kruiswoordpuzzel, De 7 dwergen, Schoonvader, Bloemschikken, Educatief honing slingeren, De wereld van de postzegels etc.

Voor Ons Hoeft Het Niet: December 1976, Kamperen, Pietersens Vogelgids, Dan weet je het niet meer, Weven etc.
Oud 25-06-2004, 14:15
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
jensen schreef op 23-06-2004 @ 21:38 :
maar de show over het "meisje" en met de klushoek (ben de titel even kwijt) was toch eigenlijk over het algemeen wel top.
Dat is de show "Fijne Nuances"...
Oud 26-06-2004, 11:40
RayMania
RayMania is offline
December 1976 is echt mijn favoriet .
Weven is ook leuk, net zoals kamperen en schoonvader.
Oud 26-06-2004, 11:41
RayMania
RayMania is offline
"Hier is een heel verhaal bij, maar vertel ik niet".
"Ahhh, neee, ahhh, nee....nou voorruit ik overtuig mezelf". .
Oud 26-06-2004, 18:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gister was-ie al te gast bij Villa BvD, en vanavond ook weer
Oud 04-07-2004, 13:37
Miep#1
Miep#1 is offline
Weven!Geniaal!
Oud 04-07-2004, 17:41
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Miep#1 schreef op 04-07-2004 @ 14:37 :
Weven!Geniaal!
De een douwt de hand in een man, de ander in een vrouw, en ik douw hem in een weefgetouw!
Oud 12-08-2004, 22:35
SonataGirl
SonataGirl is offline
Ik moet zeggen dat ik Bertje Visch echt geniaal vind. Ik ben naar Nee, dan Lourdes geweest (en ga in mei weer) maar vond, net zoals bij Geluk zit in hele grote dingen, het gedeelte na de pauze iets minder.

Leuke stukjes: Kamperen, De Wielrenner (haha, kan het een beetje nadoen!), Sissy, De rattenvanger van Hamelen, De zwarte ridder en gevolgen (kijk uit Bert, hij eeft een pistool!!!) Dan weet je het niet meer en dat stuk dat ze in bed liggn:

zoen, lekkere zoen.
ooh wat ligt dit lekker
slaap je al? nee jij?
Ja, ik stel altijd vragen in mijn slaap.
wat ben je grappig...
Tis mn baan
...
2-0 jij maakt het ontbijt

Geniaal hoe verzin je het.

Het punt dat je toch om m blijft lachen is denk ik ook heel erg omdat hij bij elke grap een scheef gezicht trekt. En helaas heb ik die trekjes overgenomen en reageer vaak op dezelfde manier als Bert, en het valt op dat ze er dan wel om lachen...
Oud 13-08-2004, 20:13
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
SonataGirl schreef op 12-08-2004 @ 23:35 :
zoen, lekkere zoen.
ooh wat ligt dit lekker
slaap je al? nee jij?
Ja, ik stel altijd vragen in mijn slaap.
wat ben je grappig...
Tis mn baan
Slaap je?
Ja!
Nee dus!

Oud 20-08-2004, 23:25
sicilion
sicilion is offline
ik was naar 'geluk zit in grote dingen' en de enige grap die ik leuk vond was dat met dat een hoerenhuis en een vuurtoten veel met elkaar te maken hadden 'veiligheid en geiligheid'

maar vogelboek is super
'ik heb twee dingen overgehouden aan mijn vriendin. een migraine en dit boekje...'

en het stukje als hij turnsters na gaat doen ^_^

eigenijk too much too mention

nog proberen kaartjes te regelen voor nee dan lourdes
Oud 21-08-2004, 00:15
rare kwast
rare kwast is offline
wat is er niet leuk??

uhm....kan vast wle iets bedenken maar zo snel

Regels voor berichten