Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2003, 16:54
Methuselah
Methuselah is offline
Bij 't vermoorden van Sergio Morello

Ik vermoed dat ik iets moet doen met de trein die klaarstaat en de wissels, maar niks "bougeert"?

Ik heb de topics hier al afgegaan van Mafia en niks gevonden (zijn trouwens 6maanden+ oud) dus deze mag wel open blijven?
Oud 07-08-2003, 17:50
reuffneck32
reuffneck32 is offline
eeuhmm....als ik denk dat je ben waar je ben....dan moet je blokje onder de trein vandaan halen, en dan gaat ie rijden
blokje bij 1 van die wielen volgens mij
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 18:04
qghp
qghp is offline
klopt, je meot eerst 2 wissels van het spoor goedzetten en dan een houten blokje onder het wiel wegschieten, de trein ramt dan de de garagedeur in, loop erheen en dan wordt de game gesaved en kan je lekker raggen

NOg een tip voor mensen die deze level nog moeten spelen:

Ga meteen vanaf het begin met je auto iedereen doodrijden, scheelt een hoop health en moeite!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 19:41
Koen
Koen is offline
Ik ben ook in dat level, maar dan een stukje terug. Ik rij dat terein op, achter die gasten aan. Maai een paar apen neer, en pak dan een truck om over de haven te scheuren. Hier en daar kan ik wel wat gasten naar z'n grootje helpen, maar ik zie niet in wat ik verder moet doen. Waar moet ik heen, en wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 20:10
Prime Evil
Prime Evil is offline
Achterin staat een tankwagen van een trein. Ik heb me ook de tyfus gezocht, iirc moet je een blokje wegschieten. Dat was best verneukt, ik heb een tijd gezocht. Ook nog een wissel verzetten ja, maar dat kun je zelf wel uitdokteren.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 20:12
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Koen schreef op 07-08-2003 @ 20:41:
Ik ben ook in dat level, maar dan een stukje terug. Ik rij dat terein op, achter die gasten aan. Maai een paar apen neer, en pak dan een truck om over de haven te scheuren. Hier en daar kan ik wel wat gasten naar z'n grootje helpen, maar ik zie niet in wat ik verder moet doen. Waar moet ik heen, en wat moet ik doen?
Links achteraan in 't level kan je 'n leuk wapen gaan oppikken, dat zou ik eerst doen. Die truck moet je niet eens nemen, maar 't kan handig zijn. Gewoon iedereen afknallen, dat geweer ligt in 't achterste gebouwtje als 'k me niet vergis Daar ligt ook nog wat health trouwens, zelfde gebouw, andere deur
Oud 07-08-2003, 20:12
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 07-08-2003 @ 21:10:
Achterin staat een tankwagen van een trein. Ik heb me ook de tyfus gezocht, iirc moet je een blokje wegschieten. Dat was best verneukt, ik heb een tijd gezocht. Ook nog een wissel verzetten ja, maar dat kun je zelf wel uitdokteren.
Die wissels heb ik al omgezet, ik wist alleen niet hoe je die trein in beweging kreeg (probeerde constant om er in te springen enzo )
Oud 07-08-2003, 20:15
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 07-08-2003 @ 21:12:
Die wissels heb ik al omgezet, ik wist alleen niet hoe je die trein in beweging kreeg (probeerde constant om er in te springen enzo )
Haha ja, ik had ook geen idee. Ik zag hem wel staan maar niets om hem te bewegen. Ineens: 'een blokje! hmmm' :>

Ergens wel 'slecht' qua leveldesign. Maar aan de andere kant zie je het of zie je het niet.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 21:03
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 07-08-2003 @ 21:15:
Haha ja, ik had ook geen idee. Ik zag hem wel staan maar niets om hem te bewegen. Ineens: 'een blokje! hmmm' :>

Ergens wel 'slecht' qua leveldesign. Maar aan de andere kant zie je het of zie je het niet.
Ik zie dat blokje nog altijd niet hoor, waar staat het?
Oud 07-08-2003, 21:19
Methuselah
Methuselah is offline
Ik ga nog eens op zoek
Oud 07-08-2003, 21:40
reuffneck32
reuffneck32 is offline
bij 1 van die kleine wieltjes van dat treintje
ga je netjes bukken
enzoeken

Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 22:07
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
domdomdom schreef op 07-08-2003 @ 22:40:
bij 1 van die kleine wieltjes van dat treintje
ga je netjes bukken
enzoeken

ik zat bij de verkeerde trein te zoeken Ik was bij die stomende bezig
Oud 07-08-2003, 22:18
reuffneck32
reuffneck32 is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 07-08-2003 @ 23:07:
ik zat bij de verkeerde trein te zoeken Ik was bij die stomende bezig

maar je heb hem nu?
(wis niet dat er 2 waren)
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 22:20
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
domdomdom schreef op 07-08-2003 @ 23:18:
maar je heb hem nu?
(wis niet dat er 2 waren)
Ja, kheb 'm Ja, er staat 'n trein aan't stationnetje (?) te wachten, die stoomt, maar vanachter staan ook twee losse wagons, en die moeten blijkbaar loskomen
Oud 07-08-2003, 22:21
reuffneck32
reuffneck32 is offline
sim-pel

(komt er ook een deel 2 uit eigenlijk?)
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 22:45
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
domdomdom schreef op 07-08-2003 @ 23:21:
sim-pel

(komt er ook een deel 2 uit eigenlijk?)
Kweenie, ik hoop in elk geval pas over 'n jaar of 2-3, tegen dan kan ik weer wat upgraden aan m'n pc
Oud 07-08-2003, 23:05
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
T is wel een aanrader om in de groene opslag helemaal achterin in de haven de "rifle" te pakken... hiermee kan je eenvoudig de sluipschutters op de torens uitschakelen.... Tussen de contairs bij de schepen zit ook nog een mannetje met een tommy verstopt...
Oud 07-08-2003, 23:06
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Ik vond t iid wel een vervelend leven.... zeker omdat ik heel lang dacht dat ik wat met de stoomtrein moest doen en de handgrenaten....
Oud 08-08-2003, 00:12
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 08-08-2003 @ 00:05:
T is wel een aanrader om in de groene opslag helemaal achterin in de haven de "rifle" te pakken... hiermee kan je eenvoudig de sluipschutters op de torens uitschakelen.... Tussen de contairs bij de schepen zit ook nog een mannetje met een tommy verstopt...
Citaat:
Methuselah schreef op 07-08-2003 @ 21:12:
Links achteraan in 't level kan je 'n leuk wapen gaan oppikken, dat zou ik eerst doen. Die truck moet je niet eens nemen, maar 't kan handig zijn. Gewoon iedereen afknallen, dat geweer ligt in 't achterste gebouwtje als 'k me niet vergis Daar ligt ook nog wat health trouwens, zelfde gebouw, andere deur
Had ik al naar verwezen

Die tommy is wel handig: full ammo
Oud 08-08-2003, 00:24
Verwijderd
Uit een interview met de ontwikkelaar van mafia blijkt dat ze niet bezig zijn met een vervolg, maar dat er nog wel een gaat komen.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 01:22
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 08-08-2003 @ 01:24:
Uit een interview met de ontwikkelaar van mafia blijkt dat ze niet bezig zijn met een vervolg, maar dat er nog wel een gaat komen.
Tuurlijk niet, die mensen hebben niet Vietcong afgeleverd
Oud 09-08-2003, 16:44
Methuselah
Methuselah is offline
Nieuw probleem

Ik moest die politicus vermoorden, dat heb ik gedaan (vanuit de toren van de oude gevangenis, piece of cake). Maar nu moet ik terugkeren, en dat gaat niet?
Oud 10-08-2003, 10:25
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 09-08-2003 @ 17:44:
Nieuw probleem

Ik moest die politicus vermoorden, dat heb ik gedaan (vanuit de toren van de oude gevangenis, piece of cake). Maar nu moet ik terugkeren, en dat gaat niet?
Nevermind, het ging al
Oud 11-08-2003, 19:16
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 08-08-2003 @ 01:24:
Hmm..
Spoiler
Oud 17-08-2003, 14:15
tommiegun
tommiegun is offline
Citaat:
p-chez schreef op 11-08-2003 @ 20:16:
Hmm..
Spoiler
meschien wel een vrouwlijk persoon sara ofzo wie weet
Oud 18-08-2003, 00:24
Verwijderd
Misschien hetzelfde soort game met een nieuw verhaal, mafia stories genoeg
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 15:47
tommiegun
tommiegun is offline
weet iemand hoe je de knipperlichten aanzet ZONDER je wiel te draaien?
Oud 25-08-2003, 15:52
reuffneck32
reuffneck32 is offline
je willen draaien, kan dus neit
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 13:32
tommiegun
tommiegun is offline
Citaat:
domdomdom schreef op 25-08-2003 @ 16:52:
je willen draaien, kan dus neit
dan maar ff mailen naar illiusion softworks