![]() |
||
Citaat:
Maar een ding is waar, Europese wagens zijn standaard beter dan Amerikaanse, wees eens eerlijk, we gaan snel tegen snel vergelijken, de allersnelste productie-auto ter wereld is de McLaren F1, met z'n top van 391 echte kilometers per uur, daar komt geen enkele standaard Amerikaan in de buurt, en de McLaren kunnen 3 mensen mee + bagage. laten we eens concrete specs vergelijken McLaren F1 0-100= 3,2 sec 0-160= 7.7 sec Top = 391 km/u Motor= BMW V12 (de motor van de 850CSI maar dan uitgeboord en met VEEEL meer power) 6,1 liter met 627 PK Dodge Viper Competition Coupe (race viper die straatlegaal is en dus je kan hem in Amerika GEWOON KOPEN) 0-100= 3.7 sec 0-160= 7.8 sec Top = 298 km/u Motor=Dodge 8,3 Liter V10 Zie je? De dodge verliest het op alle fronten van de McLaren, maar om te zeggen dat de Dodge slecht is? Parkeer de Dodge voor me huis, gooi de sleutels door me postbus en een iemand meer die blij is in deze wereld ![]() Maar waarom zijn Europese bakken zo snel? De Amerikanen maken gebruik van brute cilinderinhoud, dit is een zeer ineffectieve en onzuinige methode, die V10 van Dodge is gewoon een motor met oude technieken... PUNT De V12 van de McLaren is state of the art met veel nieuwe technieken zoals vier kleppen per cilinder enzo. (Gorden Murray, de ontwerper van de McLaren vroeg om 580 ofzo pk's, de BMW mensen pompten er zomaar effetjes 627 uit, die Murray was natuurlijk zeer blij). Nu nog steeds zijn de Amerikanen berucht om hun belabberde onderstellen die ze in hun auto's steken (niet allemaal hoor, maar wel de meeste), de Europeanen zijn met de onderstellen veel beter, wat dacht je van de actieve luchtvering van Volvo??? Je kan hem zelfs in drie standen zetten ![]() Emissie eisen Amerikanen hebben best wel vreemde emissie-eisen (no shit), een M3 met een 3,2 liter motor, moet met gereduceerde power van 321 naar 240 pk naar Amerika komen omdat ie anders te vervuilend is, een Dodge Viper met V10 mag je wel daar zo rijden met 400 pk + een verbruik van 1 op 3, welke denk je dat meer vervuiling zal uitstoten en verbruiken? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Klikkerdeklikklik voor de ultieme super-straatwagen: De Bugatti Veyron 16/4 Oh ja, daar word gezegd dat ie nog niet klaar is voor verkoop, hier is een link met het nieuws dat ie eindelijk te koop is: Veyron startklaar! Laatst gewijzigd op 23-08-2003 om 22:53. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
jij bent het 16-jarige VS-geile pikkie dat denkt er veel vanaf te weten. feit is gewoon dat die amerikanen vreselijk inefficiente auto's hebben (en ze rijden kut, maar das een ander verhaal). Citaat:
net als dat monstertruck-shit. komt gewoon omdat de amerikanen altijd maar harder, groter en sneller willen, en dat is niet positief, want dragracen is ronduit saai, en monstertruck racen is voor rednecks. Laatst gewijzigd op 24-08-2003 om 14:29. |
![]() |
||
Citaat:
Een Ferrari is in Italie vergeleken met hier goedkoop, een Viper is DE Impreza van Amerika, je kan hem voor best wel goedkoop krijgen, hier kost een 2dehands viper al gauw 100 duizend euro, een 550 Maranello die sneller is kost maar ietsje meer Dodge Viper :100.000 euro Ferrari 550 Maranello : 110.000 euro Als ik mocht kiezen, dan zou ik zeker weten de 550 kiezen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wij rijden zelf 2 amerikanen 70's en als je nix te zeggen hou je bek dan irritante eikel moet ik toch nog boos worde. En wat rijd Havock dan wel een porsche...ik denk het niet zal wel een gti'tje zijn en havik is gewoon jalours...Ik geis alleen op wijve jach en heb geloof meer verstand dan jij want ik ben jou hier nog niet tegengekomen. Ga maar weer lekker race door de straat met je rioolbuis uitlaat en blauwe achterlichte op hardcore muziek |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
race is een lifestyle.....lowriders is een lifestyle...en race is dus wat ik niet begrijp...optrekken tot je een ons weegt en dan bij volgende benzinepomp tanken. vrij nutteloos he....
verder de corvette 0-60 in 3.9 sec. MILES!!!!!!!!!! verder is er geen beste auto. Ze zijn allemaal apart en de een geeft meer voorkeur aan ricers de ander aan amerikanen. Respecteer dat nou. En zeik de amerikane niet zo af... |
![]() |
||
Citaat:
Je hebt jezelf nu zo ongelooflijk klemgeluld dat je het maar beter toe kan geven anders zie ik dit topic nog wel in een flamewar eindigen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
dit topic is sowieso triest. Wat wil ej nou? gemiddelde hoogste snelheid? snelste auto?
allemaal dingen waar je gewoonweg niet over KAN discussieren, omdat het allemaal op feiten gebaseerd is, en geen subjectiviteit aan te pas komt. de snelste auto was laatst nog op discovery en is niet van een bekend merk... Laatst gewijzigd op 25-08-2003 om 17:55. |
![]() |
||
Citaat:
ga naar De officiele McLaren site , daarna, klik op plaatje om in de site te gaan, ga naar link: "the cars", kies rechtsboven de "F1", nu zie je een plaatje van de auto, boven de auto is een kilomterteller, klik erop en je zit in de specifications pagina en daar staat alles. (direct linken gaat niet goed met de McLaren site). =edit= typo's Laatst gewijzigd op 25-08-2003 om 19:58. |
![]() |
|
![]() |
wat een stelletje kleine kinderen zijn jullie, jullie hebben het echt alleen maar over hoe snel een auto op top is en hoe snel ie op de 100 zit, dit is leuk om op verjaardagen te vertellen maar verder doe je er niet zoveel mee. Het is veel intressanter om te kijken naar de techniek van de verschillende merken die we aan het begin van deze topic bespraken.
Dus vooral kleine stef, gedraag je nou eens volwassen want je maakt er op deze manier echt geen vrienden op om zo opdringerig op te scheppen over amerikanen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|