Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
ik heb een rijmpje voor je
Een boodschap over brengen is ok muziek gevuld met preken GAY kort krachtig en duidelijk nietwaar? Ratm vond ik ooit mooi toen kreeg ik hersens en d8 jezus ga eens uit elkaar dump die zanger, deden ze > nog kut
|
Ik vind ze zeker wel vet. Hebben een stempel gedrukt op de huidgige raprock/numetalscene. Ook erg goede teksten van de zanger, alleen blijft er wel een wat hypocriet randje om hun heenhangen.
Ze zijn voor de 'armen, de paria's, de achtergestelden' maar wonen in villa's in hollywood. Ze kunnen dan wel zeggen dat ze daardoor een beter beeld krijgen, maar dat vind ik wel een jammer excuus, eerlijk gezegd. Toch zijn het ook weer geen papieren krijgers, want ze staan vaak wel vooraan bij demonstraties. Iedereen heeft het altijd over die debuut cd. Dat is natuurlijk wel een klassieker, en een verandering destijds op muziekgebied, maar ik vind 'Battle of LA' echt vele malen beter. Daar komt echt de sfeer, de teksten en de nummers op zich beter uit de verf. Sidenote: Cool dat Maynard meedoet op 'Know your enemy'.
|
fijn! een RATM topic!
afijn; Het is idd jammer dat Killing in the Name over het algemeen de meest bekende is, maar het is natuurlijk wel echt een liedje voor in een discotheek/rockzaal oid. Verder heb ik óók een obsessie gehad voor ratm. Het was denk ik vooral die houding van die gasten, zo heel 'koel' (ik heb die zanger één keer zien lachen, het zag er niet uit ![]() verder vind ik dat Rage eigenlijk maar drie albums heeft, waar ik the Battle het slechst, Evil Empire het mooist, en de eerste het beste van vind.
|
Verwijderd
|
Niet miepen dat KITNO slecht is omdat die zo bekend is, één van de toppers van de self-titled.
Ik heb alleen de eerste, en 't heerscht ja, maar toch net niet zo erg als veel mensen vinden. Het is ook maar net hoe je het bekijkt, maar als je echt kritisch naar die nummers kijkt, en de uitstraling, kracht, teksten en originaliteit even vergeet, valt er nog wel het een en ander op aan te merken. De solo's van Tom Morello bijvoorbeeld, met dat rare tok-tok stukjes effect erin, eigenlijk best irritant ![]() Dit bovenstaande gelul slechts om wat tegenwicht te bieden aan de RATM-ophemelers, ik speel ook 2 nummers van ze met mijn bandje, en vind het supergave muziek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
laat me niet lachen... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH shit, toch gedaan
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() zeggen dat RATM de beste band ooit is als je met een tatu avatar rondloopt kan ik er iets aan doen dat ik dan heel eventjes hardop moet lachen? ![]()
|
[QUOTE]AM schreef op 25-08-2003 @ 18:29:
[B]mja, ik vin die grapjes van 86 ook altijd gruwelijk irritant en saai daarom vin ik et jammer nou, dan zal ik het nu niet meer doen vanaf dit hele speciale moment in tijd zal ik nooit meer een grapje maken op het forum, omdat ik jullie laat denken aan 86 (die trouwens een volledige nick en/of naam heeft) nu goed? wil alleen maar dat jullie tevreden zijn...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Rage Against The Machine aaronmirck | 82 | 02-11-2006 11:13 | |
Muziek |
Audioslave is beter dan Rage Against the Machine Guerrilla-Radio | 80 | 02-11-2006 11:00 | |
Muziek |
Alto Anthem for the next generation - SUGGESTIES? hhendrikxx | 41 | 31-05-2006 20:40 | |
Muziek |
The 100 worst riffs, licks & solos of all time! Odin | 54 | 25-10-2004 20:56 | |
Muziek |
Herwaarderingstopic: Rage Against The Machine Verwijderd | 56 | 21-09-2004 16:02 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 |