Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je broer een hanekam heeft is hij wrsch een punker. Punkers komen op voor het onrecht, dus zijn niet racistisch ofzo dus het is belachelijk dat ze hem aanvallen. Maar goed, ik ken ook zo gevallen, het is een echt schandaal. |
![]() |
||
Citaat:
ze schelden mij ook wellis uit om de mafste dingen..maar daar zijn ze mee gestopt toen ik dit deed.. op een dag zeiden ze tegen mij '' hey k*nker lijer wat moet je nou'' toen heb ik gezegd '' Jonge...met jou praat ik niet meer jij bent te min voor mij'' toen ging die ff een paar dagen door met schelden maar ik negeerde hem heel erg ik moest niks meer van hem...zelfs als hij de beurt kreeg op school en de leraar vroeg aan mij wat zei hij nou...dan zeg ik '' ik weet het niet meneer ik hoorde em niet'' en sinds dien zijn ze gaan kappen want er is geen fun meer aan... maarre dat je broertje door negers in elkaar geslagen is om zijn uiterlijk is pure racisme en die gasten vinden zichzelf zo gauw gediscrimineert ![]()
|
dus hint...hij moet voortaan ketting om zun broek heen doen (dat is nog alto ook) en dan slaan....
en ff zonder dollen. Ik ben colkomen geaccepteerd, ik ben het boegbeeld van de multiculturele samenleving zoals die bedoeld is... nog een keer proberen serieus te zijn dan: Tis natuurlijk niet leuk wat er gebeurd is, maar blijkbaar heeft je broertje nou wel geleerd dat sommige mensen evil zijn. Wat kan je eraan doen? terugvechten of die personen mijden. Zelf kan ik mijn mannetje redelijk staan, maar ontwijk ik ook liever gevechten. |
![]() |
||
Citaat:
1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassendiscriminatie, rassenhaat 2 rassentheorie sinds wanneer is een punker/alto een ras? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb er ook veel last van geziek van mensen gehad maar dat is nu vrijwel helemaal over. Ik kreeg eerst elke pauze massa's voedsel en andere voorwerpen naar mijn hoofdgeslingerd. Ook heel vaak op gewacht buiten school enzo, maar op gegeven moment kreeg ik er genoeg van en had ik een van die ventjes van de trap gegooid en toen was voor hun de lol er af. Nu laten ze me lekker met rust en kan ik er zelfs met een paar redelijk goed opschieten. Ik word nogsteed wel voor bob marley rasta en junky uitgemaakt maar daar erger ik me niet zo aan.
Ennuh als je last van een groep butienlandse mensen krijgt moet je ze gewoon laten inzien hoe hypocriet ze bezig zijn als ze ruzie met je lopen zoeken omdat jij er anders uitziet of iets dergelijks.
||
Citaat:
maw: lekker boeiend...
||
Citaat:
Verder zal ik een van de laatste zijn die gaat mierenneuken (tenzij het mierenneuken is op iemand anders die mierenneukt) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Ik ben vroeger echt vaak inelkaar geslagen door gabbers en "boeren" (allemaal blanken trouwens! yeah!), ik ben zelfs een keer door 13 jongens opgewacht en van m'n fiets af geschopt, waarop ze daarna wegreden. Ze zijn er wel mee opgehouden toen ik de politie in had geschakeld, en ik de 1m80 gepasseerd was.
Gisteravond nog op R'dam centraal: Citaat:
![]() daarna nog wat "kankergothics" "kanker homo's".... ook door een groep blanke scootermannetjes Ik word in Utrecht trouwens nooit lastig gevallen, alleen door kleine "lefgozertjes" en "lefmeisjes". Kleine mensjes van een jaar of 10-13 die me zonder reden uitschelden, bespugen, enzovoorts.... ![]()
|
Ben vooral op de basisschool veel gepest, maar dat lag ook aan mezelf (ik was vrij makkelijk boos te krijgen, dat is natuurlijk hilarisch).
In die tijd heb ik veel te maken gehad met fysiek geweld, niet door onbekenden maar wel door klasgenootjes. Gelukkig weet ik daar weinig tot niks meer van, ik heb het verdrongen of zoiets. In mijn huidige woonplaats(je) wordt ik nog wel eens met een schuin oog aangekeken omdat ik geen aprillia-scooter heb maar een OV, maar daar trek ik me weinig van aan, ik heb niks met de plaatselijke jeugd te maken. Nu is het wat minder maar vooral twee jaar geleden, toen ik net in het dorp kwam wonen, werd ik vaak uitgescholden. Dat had overigens ook met mn uiterlijk te maken, ik verkeerde in een niet-te-tolereren ubertruie pubermetal-periode ![]() Inmiddels kan ik behoorlijk mijn mannetje staan en gevat uit de hoek komen (je bent cassiere of je bent het niet). Om de meeste 'beledigingen' kan ik nu wel lachen, sommige mensen kun je gewoon met geen mogelijkheid serieus nemen.
|
Ik ken ook wel een paar mensen die gepest werden, of misschien nu nog steeds worden. Soms nam ik het voor hun op, maar dat pakte nooit goed uit
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ben vaak genoeg in elkaar geslagen, of het kwam door m'n uiterlijk weet ik niet, maar dat boeit me ook niet zo als het wel zo was geweest. Vroeger kon ik me er heel erg druk om maken, geaccepteerd worden enzo, nu niet meer. En hoe minder ik me er druk om maak, hoe meer ik geaccepteerd wordt lijkt het.
Ik krijg nog vaak zat woorden naar m'n hoofd, ik kan me er alleen niet druk om maken, ik moet er nu alleen nog maar om lachen. Mochten ze me er een keer voor in elkaar slaan, gaan ze hun gang maar, zolang ze me niet het ziekenhuis in slaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bram Rainbow: hardcore man, hardcore |
![]() |
|
![]() |
Ik ben altijd gepest vanwege m'n voorkomen en daar kwam ook regelmatig geweld aan te pas. Op die momenten, voornamelijk in het verleden, was ik me verder niet echt bewust van de gevolgen, nu, een paar jaar later, ondervind ik de negatieve uitwerking die pesten op iemand kan hebben.
Maar goed... |
![]() |
|
de lokale marokanen noemen me graag swa of molukker omdat zij denken dat mode alleen in de molukken word gemaakt (hun fake ass truitjes uitgezonderd of course..)
nog nooit problemen gehad (wel s homo genoemd, maar dat zie ik meer als een compliment ![]() oppervlakkigheid werkt gewoon heel bevrijdend voor die mensen |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik ben ook altijd "gepest"
maar men noemt dat plagen ha en ik ook. ik snap die problemen allemaal niet zo misschien neem ik dingen te licht op maar als mensen iets over mijn uiterlijk zeggen nja dan weet ik gewoon wat ze er van vinden als ik verder wel gewoon met ze op kan schieten.. dan doe ik het gewoon met een lachertje af. zo is er ook nog nooit ruzie ontstaan ofzo
||
![]() |
Citaat:
Ik zeg: De maatschapij is hard en de enige rede dat anderen zich goed kunnen voelen is omdat er mensen zijn die zich slecht voelen. Soms moet dat slecht voelen een handje geholpen worden, vind de maatschapij. |
![]() |
|
helaas ken ik dat probleem ook.
een vriend van mij is gothic en werd laatst ook door buitenlanders in de bus inelkaar getrapt, omdat hij er anders uit ziet. en dan zitten die buitenlanders te zeggen dat wij ze niet mogen discrimineren, maar hun mogen alles doen zelf word ik ook vaak uitgescholden, vanwege mijn uiterlijk, maar ben nog nooit in elkaar geslagen |
![]() |
|
Ik ben wel ns door een nazimeisje bedonderd
![]() ![]() Stom nazivolk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben wel meerdere malen getrapt geslagen en zo n beetje me hele leven gediscrimineert en gepest geweest.
maar nu heb ik iets opgebouwd tegen dat en boeit het me geen fok meer. Hier waren er een paar keer grote groep trance nichten die naar parkhof"plek van uitgaan"gingen om vervolgns mensen zonder rede te slaan en in hun gezicht te spugen en schelden enzo. Maarjah dat soort mensen blijf je altijd hebben he. watch youre back and fight back denk ik nu . ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
gehechtheidstijlen (enquete) forumfreakie | 99 | 22-02-2006 21:39 | |
Psychologie |
Homosexueel --> Ziekte/afwijking? Verwijderd | 267 | 11-02-2005 14:24 | |
Psychologie |
de wereld, hypocrisie, waarom doen jullie er niets aan? Abstract | 42 | 24-12-2004 15:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zolang ze je niet zien Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:47 | |
Psychologie |
Niet geaccepteerd worden door ziekte, daarom niet naar school. kimberley | 21 | 29-03-2004 11:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
173 doden ( ? ) door zware explosies in station Madrid Gatara | 373 | 17-03-2004 21:04 |