Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() ![]() Idd! Er zijn schijnbaar mensen die zelf zo'n saai leven hebben, dat ze het nodig vinden om zich met mij te bemoeien. Zelfs zo erg dat het daardoor bijna uit was. Ik hoop dat alles weer word zoals het was. Geen idee waarom, maar ze proberen gewoon kapot te maken wat ik met mn vriend heb. Als ik advies wil vraag ik er wel om!!! *lucht op* ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
liefs, Rio
|
![]() |
Ok dus jullie grote motivatie is jaloezie...
het niet kunnen krijgen van een ander... wat jaloezie opwekt... das egoïsme... als er echt iets mis zit, dan is dat voor beide partijen meestal moeilijk om te zien... voor een buitenstaander is alles toch vrij makkelijk te relativeren, en iemand wijzen op de ander is dan ook geen moeilijke opgave... het enige puntje is... je bent en blijft een buitenstaander... je weet niet hoe de situatie exact is, je hoort dingen als buitenstaander, maar de fijne kneepjes die zie je simpelweg niet omdat die alleen tussen de betrokkenen afspelen... waardoor het bouwen en onderbouwen van een mening van een relatie als buitenstaander al vrij lastig wordt.
|
Nou, ik bemoei me er wel s mee hoor om eerlijk te zijn. Maar dan niet om t tussen ze uit te maken maar om ze te helpen. Nu ook. 2 vrienden van me (meissie en jongen, relatie) komen naar mij toe om met mij over hun relatie te praten. Maar dat doen ze omdat ze zelf niet genoeg in hun relatie praten. Dat heb ik dan ook meerdere keren gezegd en toen heb ik ze uiteindelijk maar aangeraden ff een soort van stop te maken, want hoe ze tegen elkaar deden was niet leuk meer, tenminste hoe ZIJ tegen hem deed. Echt sneu gewoon. Maar door die stop, van 2 dagen ofzo, zijn ze wel weer lekker bij elkaar gekomen. En nu knuffelen ze weer lief en weet ik veel allemaal. Ze zijn me dan ook wel dankbaar. Maar oke, dan heb ik mij er ook mee bemoeid en echt niet uit jaloezie ofzo. Ik hebzelf nl ook een hele lieve vriend waar ik dolgelukkig mee ben. Dus ja...
Ik vind t wel stom als mensen dat doen om de relatie op te breken, dat is gewoon ronduit triest. ~silke~
||
Citaat:
Als jij eens een keer over je ex heen zou komen was dit hele gezeur niet nodig geweest. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() reageer nog maar eens als je wel tijd hebt om met me te praten
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.1 Spelleider | 500 | 27-11-2013 20:13 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 91: The vampire chronicles Eye of Sauron | 70 | 05-07-2012 19:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |