Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zit nu in vwo 6. Over 1,5 week examen, jaja
![]() In de brugklas zat ik gemiddeld een uur aan mijn huiswerk, ik maakte en leerde alles. In de 2e werd het al minder, in de 3e nog minder. Vanaf het 4e jaar doe ik eigenlijk niets thuis, alleen in de repetitie weken kijk ik per repetitie even alles door. Meestal varieert dat van een half uurtje tot 2 uurtjes per repetitie. Er zijn bij ons 6 repetitieweken per jaar en per repetitieweek zijn er 4 tot 8 toetsen. Lang leve de 2e fase! ![]() Mark ![]()
|
Ik sinds dit schooljaar in de tweede fase en omdat onze school bijna het gehele gemeenschappelijke deel in de vierde al wil afsluiten, had ik in de eerste vier blokken pittig wat huiswerk, zeg maar twee uur per dag... en soms weekenden vol...
![]() Nu in de laatste twee blokken en zo te zien volgend jaar ook ligt dat voor mij een stuk lager... ![]() |
![]() |
|
3v--> ong half uurtje..(als het alleen maakwerk is)maar dat verandert volgend jaar nog wel denk ik
als er een repetitie bijkomt veel langer maar dat verschilt erg per vak. bijv repetitie natuurkunde: meestal 2 á 3 uur ![]() |
![]() |
|
Tjah, in toetsweken enzo ben ik heel erg veel tijd kwijt aan huiswerk
![]() Ik denk dat ik nu gemiddeld per dag 1 of anderhalf uur kwijt ben. Is te doen toch! Hoewel ik (natuurlijk) wel vind dat leraren te debiel zijn met huiswerk opgeven. Mjah, they live in their own pretty little world. ![]() So long! Inge
|
4VWO. Nu nog behoorlijk weinig, begin van het schooljaar is nou eenmaal niet zo druk.
Ik verwacht (en hoop, want ik wil nu eens een keer over zonder gezeik) dat ik per dag zo'n 2,5 tot 3 uur aan mijn huiswerk zit. Met toetsweken en werkstukken zal dat nog wel meer worden, maar goed. We zien wel.
|
Verwijderd
|
in de eerste: 1,5 uur p.d
in de tweede: 3 kwartier p.d in de derde: 15 minuten pd. 4de: helemaal nix. ben dr niet trots op, vandaar dat het vanaf dit jaar minsetns elke dag een half uur word. En met veel hw meer. Achja.. nu kijken of ik mn goede voornemen volhoud. ![]() xxx suusjuhhhh |
![]() |
|
Ik doe uhm gewoon tijdens lesweken een kwartiertje per dag huiswerk
![]() |
![]() |
|
|