Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik zei iets over als ik een politieke partij zou hebben, en over dat ikmijn outfit zelf had gemaakt ofzoiets, en je hoorden de jury over mij praten *giechel*
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Even een verhaaltje..
Fantasy enzo vind ik echt helemaal geweldig.. Allen ik kleed me over algemeen als skater ofzo [zeggen ze] en word daarom vaak niet serieus genomen ofzo.. Ik luister absoluut niet naar van die alternatieev muziek [in de zin van: altomuziek] maar eigenlijk alleen maar doom en gothic.. Kortweg: ik zou nooit naar zoiets gaan, want dat vinden mesnen meteen raar en gaan ze dneken dat het commercieel word doordat er iemand die komt die wel naar SOAD, Slipknot etc luisterd, dat doe ik dus helemaal niet :/ Waarom ik dit nou vertel en wat het id erachter is weet ik niet, maar goed, vage aanval.. ohwjah, Antartica, toen ik voor het eerst op dit forum zat zat jij er ook als ik me niet vergis en zaten we vaak op Algemeen gebabbel of de klaagmur [of wat was het?] allemaal onzinnige topics samen vol te spemmen, ik had je toen heel anders voorgesteld maar nu ik foto's van je zie ben je heel anders [in postitieve zin hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ach ja ik ben opzich owk best wel een beetje veranderd hoor ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
van die muziek is wel beter ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[NED] spreekbeurt kitkat | 4 | 27-03-2005 17:53 | |
Lifestyle |
Elf Fantasy Fair Horror Kitty | 133 | 01-05-2003 11:15 | |
Lifestyle |
FOTOTOPIC once again the exploding boy | 491 | 23-04-2003 20:20 | |
Lifestyle |
Wat is jouw laatste aanwinst? V Verwijderd | 484 | 13-03-2003 19:08 | |
Lifestyle |
Wie heeft er fotos gemaakt van de elf fantasy fair? acid-star | 7 | 22-04-2002 18:12 |