| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
- scheikunde viel uit en ik kon wiskunde verplaatsen zodat ik om kwart voor een uit was
- ik heb al mn huiswerk voor morgen af, inclusief mn tekst voor Nederlands die ik in moet leveren. - naar de tandarts geweest en ik had geen gaatjes deze keer, hoefde alleen beetje tandsteen weggehaald te worden, wat een opluchting! - gister bij de kapper rode streepjes in mn haar laten zetten en het staat ontzettend leuk en heb al heel veel complimentjes gehad.
Laatst gewijzigd op 09-10-2003 om 18:23. |
|
|
|
|
|
Met het oog op het positief denken up ik deze weer ff
Wat is er bij mij goed gegaan vandaag: - heb aan mn huiswerk gewerkt terwijl ik vakantie heb - lekker veel gelezen in mn boek (nog 100 blz. dan is het uit )
|
|
||
|
Citaat:
oja, dat was ik vergeten.dit was 'mijn' topic... ik kán wel positief denken
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
enne gefeliciteerd met je paps he!
|
|
|
|
Nu is het nog niet eens half 12, maar ik heb vandaag wel een ruzie met mijn moeder vermeden en ik heb een leuk gesprek met mijn vader gehad en ik heb de hond geknuffeld en ik ben aan het computeren.
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat vinden christenen en joden van de profeet Mohammed? En wat vinden joden van jezus Donny must die | 117 | 24-01-2005 22:50 | |
| Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 16:02 | |
| Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 14:30 | |
| Beleidszaken |
[psych] Blijf positief beleid Miracle | 60 | 22-11-2003 19:09 | |
| Psychologie |
faalangst, hoe zien jullie dat?! Fantôme | 51 | 20-06-2003 12:45 | |
| De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 19:11 | |