vaag dat van FSF. Goudvishal liegt niet hoor. Als je wat langer in dit wereldje meegaat merk je dat managers van bands nogal eens dubbele afspraken maken. Dat is soms HEEEEEEL irritant. Of bands hebben 2 managers die beide hun zaakjes regelen, dat is nog veel irritanter, want welke is nu de echte? Als een manager ons een tour aanbiedt dan doen we daar een bod op. Wordt dat bevestigd van beide kanten dan is het normaal dat de deal rond is en er dus een datum staat. In het geval van FSF vind ik het wat vreemd. Ik heb de programmeur net ff gemaild, maar voordat ik antwoord heb is het vast al maandag of nog later, aangezien hij best weleens met vakantie kan zijn.
als je echt wilt weten of FSF dus in Arnhem speelt zou je het mailadres van hun manager moeten hebben. Die regelt namelijk hun shows en niet de band zelf.
Voor hetzelfde geld speelt FSF een maandje later... onze afdeling commerciële communicatie maakt nog weleens foutjes met data... zal niet de eerste keer zijn. Maar als ze naar Europa komen dan spelen ze dus bij ons... Dan niet op 30 okt dan wel op een andere datum. Daar mag je wel van uit gaan. Niet bevestigde bands komen namelijk niet voor op de programmeringslijst. Ik weet namelijk nog wel een rijtje dat bijna bevestigd was, maar tocg cancellde op het laatste moment (Killswitch Engage was er daar een van

)