Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2003, 22:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
telluriet schreef op 23-08-2003 @ 21:00:
http://www.cu2.nl/PunkForLife

zij is wel heel erg punk joh, echt niet normaal
Het is nog erger. D'r nick is punk4 life
Oud 24-08-2003, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Noekie schreef op 23-08-2003 @ 20:19:
Ik was vandaag bij een zogenaamde alto winkel. Wat zag ik daar: meisjes van 12 met zeer bekakte stemmetje en 5000 armbandjes om die het hadden over welke kleur polsbandjes ze nog moesten hebben en welke polsbandjes hun vriendinnen allemaal hadden en dat ze die ene wel wilde kopen maar die ene vriendin had een andere kleur en die was veel koewlerrrrr. *zucht*
En het erge is dat ik me er nog steeds aan erger
Nou, op zich is een alto met een kakstem natuurlijk ook wel weer enorm true
Oud 24-08-2003, 09:36
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Noekie schreef op 23-08-2003 @ 20:19:
Ik was vandaag bij een zogenaamde alto winkel. Wat zag ik daar: meisjes van 12 met zeer bekakte stemmetje en 5000 armbandjes om die het hadden over welke kleur polsbandjes ze nog moesten hebben en welke polsbandjes hun vriendinnen allemaal hadden en dat ze die ene wel wilde kopen maar die ene vriendin had een andere kleur en die was veel koewlerrrrr. *zucht*
En het erge is dat ik me er nog steeds aan erger
idd, want alle altos moeten hetzelfde praten en andere mensen mogen niet alto dingen ook leuk vinden want dadelijk blijkt dat de dingen die je als zelfrespecterend alto leuk vindt, door de massa gedragen worden, waardoor je dus wel verplicht bent iets anders te gaan dragen
oja, maar verder heb je natuurlijk wel schijt aan alles
Oud 25-08-2003, 09:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ach man, lul niet.
Oud 25-08-2003, 16:13
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
Citaat:
Firefly schreef op 21-08-2003 @ 22:02:
mja dan ligt het er denk ik maar aan wat je onder altokleding verstaat.
En de h & m is zoals gezegd 'ook gewoon een cheape onorginele massawinkel', ligt er maar net aan waar je doorgaans je
(niet -alto)kleding koopt
alto is ook onorigineel en massa dus..
Oud 25-08-2003, 16:33
Verwijderd
Wat een gelul hier allemaal zeg..
Waren halen mensen altijd die fabeltjes vandaan?
Oud 26-08-2003, 19:41
Drez
Drez is offline
sjeesh
....
Oud 27-08-2003, 08:45
Verwijderd
Wauw, al bijna 8 pagina's volgelult, en bijna iedereen zegt hetzelfde. We hebben allemaal een hekel aan de wannabie-alto's uit de Avril-periode, we hebben allemaal een hekel aan de truie alto's uit de "toen waren ze nog koel en niet commercieel" periode (en daar zijn er VEEL van) en we vinden de wat oudere "alto's"die gewoon doen wat ze zelf willen en zich niet bezighouden met "alto" achtige dingen gewoon koel.

En daar discussieren jullie 8 pagina's vol mee. En nog wel meer te gaan denk ik.
Oud 27-08-2003, 09:09
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
AePiE schreef op 27-08-2003 @ 09:45:
En daar discussieren jullie 8 pagina's vol mee. En nog wel meer te gaan denk ik.
Valt wel mee, er kunnen maar 10 volle pagina's in een topic..
Oud 27-08-2003, 09:11
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 27-08-2003 @ 10:09:
Valt wel mee, er kunnen maar 10 volle pagina's in een topic..
nog 2 dus

en dan een "deel 2"
Oud 27-08-2003, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Noekie schreef op 25-08-2003 @ 10:02:
Ach man, lul niet.
Hij lult niet, hij heeft gewoon gelijk. Iets is blijkbaar alleen alto als het niet door anderen in jouw omgeving gedragen wordt door een ander, anders is het ineens voor posers ofzo?

Het is gewoon zo hypocriet dat alto's menen het monopolie op ruimdenkendheid en individualiteit te hebben. Alto in al zijn verschijningsvormen is gewoon een subcultuur voor jongeren, net als elke andere die je kunt verzinnen. Maar om één of andere reden denken alto's redelijk vaak dat júist zij anders zijn.

Ik luister nu naar de Chilli Peppers en heb een badjas van Tommy Hilfiger aan, alto he?
Oud 27-08-2003, 10:26
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-08-2003 @ 11:23:
Hij lult niet, hij heeft gewoon gelijk. Iets is blijkbaar alleen alto als het niet door anderen in jouw omgeving gedragen wordt door een ander, anders is het ineens voor posers ofzo?

Het is gewoon zo hypocriet dat alto's menen het monopolie op ruimdenkendheid en individualiteit te hebben. Alto in al zijn verschijningsvormen is gewoon een subcultuur voor jongeren, net als elke andere die je kunt verzinnen. Maar om één of andere reden denken alto's redelijk vaak dat júist zij anders zijn.

Ik luister nu naar de Chilli Peppers en heb een badjas van Tommy Hilfiger aan, alto he?
ga je wassen stink alto!

ga je zaterdag nou nog mee?
Oud 27-08-2003, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 27-08-2003 @ 11:26:
ga je wassen stink alto!

ga je zaterdag nou nog mee?
Ik ben zelf toch stiekem eigenlijk ook alto, ik denk ook van mezelf dat ik de ruimdenkendheid in pacht heb

Ja, ik ga mee
Oud 27-08-2003, 10:55
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-08-2003 @ 11:23:
nee, wat RHCP is natuurlijk veeeeeeeels te commercieel
Oud 27-08-2003, 11:50
McMotion
McMotion is offline
mensen noemen mij wel eens alto maar ik ben gewoon mezelf... ook als het begrip alto er niet had bestaan dan had ik me zo gekleed en dan had ik ook dezelfde schijt aan de maatschappij gehad
ik snap ook niet wat iedereen altijd tegen mij heefd... ik draag gewoon wat ik mooi vindt en ik luister muziek die ik echt zelf mooi vind, bijvoorbeeld within tentation en niet die commerciele shit op tv dat is alleen maar om het geld gemaakt.. ik weet ook wel dat 10% van de alto's wannabee is maar die heb je er toch in elke stroming tussen hebben zitten? de rotte appels? waarom moet iedereen altijd zo zeuren dan ieder z'n smaak toch... ik heb toch ook respect voor die tranceballen
Oud 27-08-2003, 11:54
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
dit hierboven is hopelijk sarcastisch
Oud 27-08-2003, 11:56
McMotion
McMotion is offline
Oud 27-08-2003, 12:13
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Kan 1 alto mij trouwens uitleggen waarom het nodig is om tegen elkaar te schreeuwen als je in een kring zit met een doorsnede van nog geen 2 meter? Midden in de nacht midden op straat... en dan mij wakker houden
Alto's stinken.
Oud 27-08-2003, 12:32
Verwijderd
hou je bek veroorzaker en dat doen gabbers en kakkers en wie dan ook, ook zo vaak....het idee is simpel: laat iedereen in hun waarde ener zijn echt weinig kenmerken per subcultuur hur, dat overdreven gedoe heb iedereen wel us last van
Oud 27-08-2003, 12:47
Mindfields
Mindfields is offline
Omajunk, voel je je aangesproken?
Oja, 'kakkers' gaan nooit op de grond zitten.. (zo, check mij er ff veel van af weten)

Wat kunnen jullie echt blaten over dingen die niet boeien, trek lekker aan wat je lekker zit, luister naar wat je leuk vind, maar blijf wel normaal Nederlands schrijven.
Oud 27-08-2003, 12:59
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Parallel schreef op 27-08-2003 @ 13:47:
Wat kunnen jullie echt blaten over dingen die niet boeien
daar is het lifestyle forum volgens mij voor bedoeld
Oud 27-08-2003, 13:21
Verwijderd
jawel man dronken kakkers wel, de gozers pissen tegen het hek aan en die wijfen wachten midden o[p het fietspad op hun vriendje en zitten ondertusse tegenelkaar aan te schreeuwen en blaten en ooooow er zit bier op mijn tommy hilfiger blousje, gelukkig was ie maar 150 euro, tzou niet best wezen al had ik die van calvin klein aan van 500 euro.....

euuuuuh tja, ik lul ook maar wat hur, heb je wel us in je vrije tijd enzo
Oud 27-08-2003, 13:35
zeep007
zeep007 is offline
Om ook even mee te doen om de 10 pagina's vol te krijgen.

Ik kan me dood irriteren aan de zogenaamde alto's van 13 t/m 17 jaar. ( en niet alleen bij alto's)
Dat terwijl "men" mij ook aanziet voor een alto.
Begrijp mij niet verkeerd, toen ik 14 was was ik ook altijd lekker anders en ow, wat was ik stoer. Naarmate je ouder wordt doet het er allemaal niet meer toe. Dan zijn andere dingen in het leven belangrijker dan wat je aan hebt en naar wat voor muziek je luistert.
Toch vind ik het ook wel leuk om te zien hoe al die pubertjes een identiteit proberen te vormen aan de hand van subculturen.

Wat irritant is, is dat ik nog steeds wordt aangezien als een alto en daardoor hebben mensen altijd wel een oordeel over je.
Ik doe dit niet expres, ik denk er niet eens over na. Als het zit, zit het en het moet schoon zijn. Kisten zjin nou eenmaal handig en nu ben ik een alto. Wat gaat dat toch gemakkelijk.

Mensen moeten maar eens verder kijken dan hun neus lang is.
Oud 27-08-2003, 13:38
Milos
Milos is offline
Citaat:
McMotion schreef op 27-08-2003 @ 12:50:
mensen noemen mij wel eens alto maar ik ben gewoon mezelf... ook als het begrip alto er niet had bestaan dan had ik me zo gekleed en dan had ik ook dezelfde schijt aan de maatschappij gehad
ik snap ook niet wat iedereen altijd tegen mij heefd... ik draag gewoon wat ik mooi vindt en ik luister muziek die ik echt zelf mooi vind, bijvoorbeeld within tentation en niet die commerciele shit op tv dat is alleen maar om het geld gemaakt.. ik weet ook wel dat 10% van de alto's wannabee is maar die heb je er toch in elke stroming tussen hebben zitten? de rotte appels? waarom moet iedereen altijd zo zeuren dan ieder z'n smaak toch... ik heb toch ook respect voor die tranceballen
Jij behoord gelukkig net als ik ook tot de tolerantere alternatievelingen
Oud 27-08-2003, 13:57
McMotion
McMotion is offline
ah kijk.. eindelijk iemand die me begrijpt
Oud 27-08-2003, 16:11
Verwijderd
ja ken ik ook wel zeggen, ik ben een tolerante alternatieveling....
Oud 27-08-2003, 16:15
Mindfields
Mindfields is offline
Ja en ik ben een gestroopte pinguin.
Oud 27-08-2003, 16:43
Verwijderd
Weet je waar ik me pas aan kan ergeren? Aan dat tuig wat net achter de kassa het geld heeft verdiend om één Polo RL-blousje te kopen, dat vervolgens altijd aanheeft, vervolgens probeert geforceerd met een Sacha de Boer-rrr te praten en in het algemeen denkt dat kakker iets is wat je kunt worden.

Iedereen die ik ken die echt kakker is wil daar graag vanaf.
Oud 27-08-2003, 17:30
Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-08-2003 @ 17:43:
Behalve onze eigen s.com kakker4life natuurlijk!
Oud 27-08-2003, 18:17
Verwijderd
Waar hebben we het nou eigenlijk over? Alle mensen onder de 17 zijn toch gewoon irritante pubers?

BEHALVE forummers natuurlijk, en al hun vrienden en de vrienden van die vrienden

(zo, weer minder kans op ruzie)
Oud 29-08-2003, 16:14
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 21-07-2003 @ 21:48:
Avalon je bent een schat (k)

Je hebt 2 soorten alto's.

1. De echte alto's, gewoon de relaxte mensen, overal schijt aan, maar niet enorm rebels.

2. De 'alto's' die zich zelf zijn, zich van iedereen en alles af proberen te zetten, en perse anders willen/moeten zijn. Veel al een jaar of 15/16, continu blerent ik ben mezelf, vlees is moord, en kijk mij ik ben rebels.

Qua kleding, wijde broeken, velle kleurtjes, ska patroontjes, viezig haar, dreads, vlechten, mutsjes, voornamelijk de jonge alto's, naarmate ze ouder worden nemen de kleurtjes wat af, en worden ze gewoon alternatief in de zin van sandalen en geitenwollensokken
hmm indd ja
Oud 29-08-2003, 20:09
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 27-08-2003 @ 17:43:
Weet je waar ik me pas aan kan ergeren? Aan dat tuig wat net achter de kassa het geld heeft verdiend om één Polo RL-blousje te kopen, dat vervolgens altijd aanheeft, vervolgens probeert geforceerd met een Sacha de Boer-rrr te praten en in het algemeen denkt dat kakker iets is wat je kunt worden.

Tja.. wat doe je eraan he
maar je hebt gelijk. "kakker" kun je niet gewoon ff worden door wat rl polo`tjes te dragen, op hockey te gaan en wat vervolgens proberen om die rrr zo ver mogelijk door te laten rollen.
Het is naar mijn mening gewoon een manier van denken, manier van leven.. dat in je zit.. je bent er zo mee opgevoed/opgegroeid.. ja je bent het gewoon.

Maar ben het niet met je eens als je zegt dat het helemaal onmogelijk is om 'kakker' te worden. Je zult het nooit worden op de manier van; zoveel mogelijk kraagjes over elkaar dragen. Maar wanneer je een zelfde manier van denken hebt, zelfde interesses. En je gaat langzaam aan net zo leven als hun, en dan bedoel ik nogmaals niet qua kleding, dan kun je jezelf best gaan plaatsen onder het hokje 'kakker'. Al zie ik zelf niet echt het nut ervan in om jezelf zo te gaan noemen...
Oud 29-08-2003, 20:29
Alexanchez
Alexanchez is offline
Dacht ik ff heel blij te zijn dat ik 14 was geworden.... Zit iedereen hier op t forum kritiek te leveren op 14-jarigen . Heb dus helemaal geen zin meer om 14 te zijn.

Maar het lijkt hier net alsof alle alto's onder de 16/17 wannabe's zijn...

(PS: ik ben geen alto --> ik ben slechts een 14 jarig ehh... kakkertje denk ik, die denkt dat'ie alles weet)
Oud 04-05-2004, 19:56
sofuckingme
sofuckingme is offline
Ach dat alto is gewoon een subcultuur net zoals gabbers,hiphoppers enz..waarom er nou juist om dit soort mensen zoveel gezeik is weet ik niet hoor.
zelf hou ik van de kledingstijl(wijde broeken,bandshirts enz.) en de muziek(rock,metal,punk).dus dan zal ik wel een alto zijn he
Oud 04-05-2004, 19:59
Ragnar
Ragnar is offline
om eens even een oud en uitgekauwd topic omhoog te halen

en nee ik ben geen alto
Oud 04-05-2004, 20:00
sofuckingme
sofuckingme is offline
Citaat:
Maar het lijkt hier net alsof alle alto's onder de 16/17 wannabe's zijn...
ja dat vind ik zo fucking irritant! niet alle jonge mensen die alternatief zijn zijn wannabe's! dus alle jonge mensen die met de mode meelopen zijn ook wannabe's en daar is niemand het mee eens.het is gewoon de muzieksmaak en de kledingstijl die je leuk vind. net alsof mensen van 15 geen eigen smaak of mening heben! ik kan daar echt pissig om worden
Oud 04-05-2004, 20:09
Verwijderd
Tom Violence is een alto

Citaat:
hunger hurts, and I want him so bad oh it kills zegt: ik ben altoo
Oud 04-05-2004, 20:10
Tom Violence
Tom Violence is offline
Oud 04-05-2004, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 04-05-2004 @ 21:10 :

Oud 04-05-2004, 20:14
Verwijderd
Citaat:
AePiE schreef op 27-08-2003 @ 09:45 :
Wauw, al bijna 8 pagina's volgelult, en bijna iedereen zegt hetzelfde. We hebben allemaal een hekel aan de wannabie-alto's uit de Avril-periode, we hebben allemaal een hekel aan de truie alto's uit de "toen waren ze nog koel en niet commercieel" periode (en daar zijn er VEEL van) en we vinden de wat oudere "alto's"die gewoon doen wat ze zelf willen en zich niet bezighouden met "alto" achtige dingen gewoon koel.

Nee hoor want ik vind alto's best lief zleep
Oud 04-05-2004, 20:14
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 04-05-2004 @ 21:12 :
oh en nu gaan we zielig doen? lijden zul je!
Oud 04-05-2004, 21:56
Verwijderd
de zoveelste discussie over alto's... Laat ik dan ook maar even reageren..

Mjah de meeste mensen zien mij als een alto omdat ik voldoe aan de kledingstijl en omdat ik luister naar de alto-muziek. Toen ik laatst de opmerking: "Wat ben je toch een alto" naar mn hoofd geslingerd kreeg, kwam eigenlijk voor het eerst in me op, dat ik misschien wel in dat hokje pas.

Ik walg alleen van de echte alto mensen, die zo heerlijk alto achtig op het gras in grote groepen zitten te blowen e.d.
Ik meng me tussen de mainstream zeg maar.. en tsja, alto's, die ontwijk ik liever, maar ze zwaaien altijd wel lief naar me...
Oud 04-05-2004, 22:18
rodina
rodina is offline
Ah het goede oude alto tijdperk.

Vroeger was alles beter.
Oud 04-05-2004, 22:21
Briseïs
Briseïs is offline
Begint de hele discussie nu weer opnieuw?
Oud 04-05-2004, 22:22
rodina
rodina is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 04-05-2004 @ 23:21 :
Oud 04-05-2004, 22:23
rodina
rodina is offline
Alto's stinken.
Oud 04-05-2004, 22:23
rodina
rodina is offline
Oud 05-05-2004, 12:44
Vice
Vice is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 04-05-2004 @ 23:21 :
heerlijk toch
Oud 05-05-2004, 13:03
JJ13
JJ13 is offline
wat voor een discussie al niet los kan barsten over dit onderwerp!! wat maakt het in hemelsnaam uit 'wat je bent'??? slaat eigenlijk ook nergens op. ja, ik hou toevallig van slipknot, murderdolls enz (omdat ik t gewoon mooie muziek vind) en ja ik hou ervan om wijde broeken te dragen; ik vind ze mooi en ze zitten lekker, en ja, ik hou ervan om spike armbanden te dragen, en ja, ik hou ervan om me zwart op te maken en mn haar zwart te verven, maar wil dat nu zeggen dat ik n 'alto'ben?? ik ergen me aan van die 15/16 jarigen die hun hele tas vol hebben hangen met vanalles en eruit zien als n regenboog, ze moeten het zelf weten, maar het gaat nergens over, maar toch denk ik: laat iedreen zich kleden hoe hij wilt, het 'alto' zijn uit zich niet alleen in de kleding, maar ook in je gedachtengangen en je gedragingen.
Oud 05-05-2004, 13:28
Dith
Dith is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 05-05-2004 @ 14:03 :
maar wil dat nu zeggen dat ik n 'alto'ben??
ja.

Regels voor berichten