Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
hehe ehm als mijn buik vol is dan hm dan kan ik haha het spul gewoon naar boven persen als het ware dat ik gewoon moet kotsen. hm als ik me misselijk voel, kan ik ook gewoon even naar buiten en even kotsen hehe geen id hoe ik het precies doe
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, maar serieus, dat meot een onzeker meisje niet kunnen, die gaat dan de hele dag lopen kotsen omdat ze zichzelf te dik vind ofzo.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmm wat btw vage shit is, dat ik vroeger er vet goed tegenkon, al mun vriendinne vet kotse ik nooit. Ik werd na een tijd ook helemaal niet meer snel dronken en katers had ik nooit. Daarna na 2jaar veel zuipen opeens vaak kotsen de volgende ochtend, echt fucking kater, zwaar dodelijk. Dat je niet weet waar je ut zoeken meot van pijn in je buik en misselijk enzo...
En nu sinds paar maanden weer ietsje sneller dronken en bijna geen kater, omdat ik nou meerdere keren per week zuip, raak ik eraan gewend denk ofzo? Nouja ik vond ut maar een vaag verloop van mijn drankverleden/heden ![]() ![]() |
![]() |
|
zndag middag was het wel ff misselijk zijn, maar ik had toenk naar de pleinbios ging 2 boterhammen gegeten, nachtje "dingen" doen, en niks gegeten, en toen ging ik pissen, en stond er iemand volop te nekken naast me, dat werd bijna te veel, maar gelukkig, het was niet zover gekomen
![]()
|
In totaal heb ik nog maar 2 keer echt hoeven kotsen van alcohol. Meetsal stop ik op het juiste punt met drinken, maargoed, soms lukt dat even niet
![]() De laatste keer was vorige week dinsdag..
|
vroeger heb ik heel veel moeten kotsen. maar tegenwoordig doe ik het veel rustiger aan en als ik nog eens moet kotsen is het van teveel te zuipen. maar tijdje geleden heb ik toch nog eens gebruikt. 'k had 2 xtc pillen tegelijk genomen. en toen ze begonnen te werken moest ik kotsen (ook al kwam er niet veel uit) het bleken hele goeie te zijn. en ook niet zolang geleden had ik nog eens een dikke lijn speed gesnoven en toen ik die smaak in me mond kreeg zat ik ook te kokhalzen. zo zieje maar als je het niet meer gewoon bent...
![]() het ergste wat ik ooit meegemaakt heb was de eerste keer dat ik heroïne genomen had. ik had rond 17u een lijntje van zo'n 5cm gesnoven en voor ik er iets van voelde had ik nog zo'n lijn gesnoven. toen het begon te werken moest ik keihard kotsen en dat heeft tot 's nachts geduurd. ik kon niks drinken, zelf geen sigaret roken of ik moest opnieuw kotsen. 'k heb nooit in me leven zoveel gekotst als die avond. ![]()
|
Verwijderd
|
Eh...dat is volgens mij alweer een tijdje geleden. Een vriendin van me verhuisde naar een andere kamer, dus werd er een afscheidsfeestje gegeven bij haar oude kamer. Daar was ik wel weer enorm lam, maar ik heb eigenlijk geen flauw idee wanneer dat was, ergens in mei geloof ik.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat wil jij weten vd forummer onder jou? PixelDansje | 500 | 10-12-2007 10:58 | |
De Kantine |
Wanneer heb jij voor het laatst... trophus | 500 | 02-10-2007 16:59 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Dark Phoenix | 500 | 24-09-2007 18:46 | |
Eten & Drinken |
Wanneer hebben jullie voor het laatst gekotst? De Dood | 1 | 27-04-2004 09:01 | |
De Kantine |
het-stel-een-vraag-topic 2 Ketjing | 495 | 04-08-2003 14:04 |