Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2002, 19:46
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:

Kan je ergens zoiets downloaden misschien?

zei ik dat?
Het is wel een reden om er iets aan te doen.....
Maarja, Israel pakt het nou niet bepaald goed aan
Ik zal het es morgen ff zoeken of ik wat kan vinden..

Daarom vroeg ik t ook En ja, het is een reden om iets aan het terrorisme te doen, zegt de hele wereld nu opeens, maar waar was iedereen voor 11 september? sprak er toen iemand over terrorismebestrijding?? nee hoor, ze lieten hun gang gaan daar in die landen, boeie dachten ze, maar nu ze zelf geraakt zijn, tja, dan is t tijd voor ingrijpen he, en dat merken we nu wel..
En Isreal pakt het fout aan, laat staan ''niet goed''... ik kan het niet eens aanpakken noemen, er is geen sprake van een bepaalde aanpak, het is gewoon bombarderen maar
Advertentie
Oud 21-04-2002, 20:27
PFP
PFP is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:

Ik zal het es morgen ff zoeken of ik wat kan vinden..

Daarom vroeg ik t ook En ja, het is een reden om iets aan het terrorisme te doen, zegt de hele wereld nu opeens, maar waar was iedereen voor 11 september? sprak er toen iemand over terrorismebestrijding?? nee hoor, ze lieten hun gang gaan daar in die landen, boeie dachten ze, maar nu ze zelf geraakt zijn, tja, dan is t tijd voor ingrijpen he, en dat merken we nu wel..
En Isreal pakt het fout aan, laat staan ''niet goed''... ik kan het niet eens aanpakken noemen, er is geen sprake van een bepaalde aanpak, het is gewoon bombarderen maar
dat is de enige oplossing. totale uitbanning van terrorisme. Israel pakt het goed aan. beetje slpa dat sharon nu afhaakt maar goed
Oud 21-04-2002, 21:19
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Ja voor jou is alle manier met vechten of iest dergelijks een oplossing,als ik het zo bekijk!
Oud 21-04-2002, 21:30
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
PFP schreef:
dat is de enige oplossing. totale uitbanning van terrorisme. Israel pakt het goed aan. beetje slpa dat sharon nu afhaakt maar goed
Alleen zijn niet alle palestijnen terroristen. Als je het probleem bij de wortel wilt aanpakken, zul je moeten kijken naar de oorzaken van het terrorsime; anders kun je zoveel terroristen uitmoorden als je wilt, er zullen altijd wel nieuwe bijkomen. En als je kijkt naar de wortel van het terrorisme in deze zaak ligt bij het gebrek aan de Staat Palestina.
Oud 21-04-2002, 21:50
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Ik denk dat voor iedere gedode terrorist in Jenin er 10 zullen opstaan om alle onschuldige slachtoffers te wreken....

Jaja, wat pakt Israel het goed aan
Oud 22-04-2002, 09:18
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
Check deze link:

http://www.maroc.nl/portal/forums/sh...threadid=20313

EN bekijk deze foto is heel goed:

http://members.lycos.nl/abbas22/Palestina/jews8.jpg

Zo, PFP nu overtuigd?

Zoals ik al eerder zei de Israeli's daar moeten blij zijn dat ze daar uberhaupt wonen aangezien het hun land niet is!!

De Israeli's moeten niet meer eisen dan hun toebehoort. DUS TERUGTREKKEN UIT DE BEZETTE GEBIEDEN potverdorie!
Oud 22-04-2002, 10:02
UnknoWn EntiTy
Enig idee uit welk jaar die foto's komen?
Of zijn ze heel recent?
Oud 22-04-2002, 15:05
PFP
PFP is offline
Nou ik ben overtuigd zeg? een paar oude joden die tegen israel zijn? De palestijnen hebben geen recht op dat gebied! hebben ze een staat? hebben ze een regering?
En dan moet ik me laten overhalen door palestijnse propaganda?
krijgen we nu ook die foto van die terrorist te zien?
Oud 22-04-2002, 15:29
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
PFP schreef:
Nou ik ben overtuigd zeg? een paar oude joden die tegen israel zijn? De palestijnen hebben geen recht op dat gebied! hebben ze een staat? hebben ze een regering?
ze hebben geen staat of regering omdat dat door israel onmogeljk word gemaakt
Oud 22-04-2002, 16:21
PFP
PFP is offline
Citaat:
Joostje schreef:

ze hebben geen staat of regering omdat dat door israel onmogeljk word gemaakt
als je zo zwak bent dan heb je mischien geen recht op een staat?
Oud 22-04-2002, 16:22
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
PFP schreef:

ja tuurlijk joh, je pakt het goed aan door een heel land plat te gooien en gewone onschuldige burgers te doden, jaa zo roei je het terrorisme uit eerder het tegenovergestelde effect krijg je dan!
Oud 22-04-2002, 16:24
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
PFP schreef:
ze kunnen geen staat of regering hebben omdat dat door israel tegengehouden wordt, ga es een documentaire kijken joh, en leer de geschiedenis van dat gebied en kom dan terug wie er recht op heeft.
PFP
PFP is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
ja tuurlijk joh, je pakt het goed aan door een heel land plat te gooien en gewone onschuldige burgers te doden, jaa zo roei je het terrorisme uit eerder het tegenovergestelde effect krijg je dan!
ach ik geloof niet in onschuldige burgers
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
PFP schreef:

als je zo zwak bent dan heb je mischien geen recht op een staat?

als je onderdrukt wordt wordt je wel zwak ja
Oud 22-04-2002, 16:25
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
PFP schreef:

ach ik geloof niet in onschuldige burgers
dan moeten ze jou ook maar doden.
Oud 22-04-2002, 16:26
PFP
PFP is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:

als je onderdrukt wordt wordt je wel zwak ja
ze hebben het er zelf na gemaakt om in 1967 de kant van de islamitische buurlanden te kiezen met het idee dat de joden wel snel dood zouden zijn. dat lukte niet en nu moeten de joden hun weer binnen laten?
Oud 22-04-2002, 16:30
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
PFP schreef:

ze hebben het er zelf na gemaakt om in 1967 de kant van de islamitische buurlanden te kiezen met het idee dat de joden wel snel dood zouden zijn. dat lukte niet en nu moeten de joden hun weer binnen laten?

jij bent nog strijdlustiger dan een terrorist naar mijn idee, je houdt echt van geweld zo te zien.
owja tuurlijk, jij kon hun gedachten lezen ofzo?? nogal logisch als je daarvoor vernederd bent en je wilt dat niet opnieuw dat je kant van de grootste kiest.
Oud 22-04-2002, 18:10
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Sommige mensen kennen geen vrede waarneer ze iets willen!
Dan denken ze alleen aan hun belang,omdat ze weten dat ze MACHTIG zijn!
En die kennen ook geen recht voor zwakkelingen!
En zulke mensen zijn ook meestal egoisten!
En ga zo maar door...!!

En met zulke mensen valt er niet te discusseren want hij blijft op zijn extreeme standpunt!
Gewoon onmenselijk om kinderen te schieten!
Ook al is het de einde van de wereld laat TENMINSTE VERDOMME KLEINE KINDEREN LEVEN!!
Logisch dat mensen zich laten opblazen in cafe shit etc etc.
Zij willen onafhankelijkheid!
Weet je
Meestal zijn mensen die rechtvaardig zijn en behulpzaam zijn altijd zo snel pissid off (like me)omdat ze de onrecht zien maar niet kunnen stoppen!
?of toch wel?

Daar komt me puberige Fantasy

Atoom Bom om deze wereldkloot en dan is het opgehouden!
Er zal nooit een eind komen aan onrechtvaardigheid,armoede,oorlogen,diefen,etc etc etc!!

Met vriendlijke Groet

PeaCe
Oud 22-04-2002, 18:12
PFP
PFP is offline
ach ze maken het er zelf naar
Oud 22-04-2002, 18:19
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Houd je mond dicht a.u.b. ik wacht op zinnige reactie!
En niet op een bijdehandjes die extreem is tegen over bepaalde bevolkering!
Want met zulke mensen valt er niet te discusseren
Oud 22-04-2002, 19:10
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
PFP, ga je mond spoelen. EN SNEL!

Guttegut als ik jou tegen zou komen, ik zou zo in je gezicht spugen.

Stakker.
Oud 22-04-2002, 19:48
UnknoWn EntiTy
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:

gewoon onmenselijk om kinderen te schieten!
Ook al is het de einde van de wereld laat TENMINSTE VERDOMME KLEINE KINDEREN LEVEN!!
Logisch dat mensen zich laten opblazen in cafe shit etc etc.
Zij willen onafhankelijkheid!
Dat is natuurlijk de waarheid...
Het is echter net zo logisch dat Israel probeert deze zelfmoordaanslagen te stoppen.
Het is de kip en het ei: wat volgde op wat? Volgden de aanslagen op de acties van de Israeli's, of waren de acties van de Israeli's een logisch gevolg op de aanslagen van de Palestijnen?
Ik geloof in het 2e, jij in het 1e......

Het maakt eigenlijk ook niet veel uit, zolang ze zo doorgaan komt er iig geen vrede.

aan PFP beter geen woorden besteden
Oud 22-04-2002, 20:25
Mugshot
Mugshot is offline
Citaat:
PFP schreef:

1.

2. wil jij je posts verdomme eens argumentatief onderbouwen, misschien wordt je dan zelfs eens serieus genomen (wat erg moeilijk is met zo een naam -je bevestigt hiermee alleen het statistisch bewezen vooroordeel over de gemiddelde pim fortuyn stemmer)

3. Ik zal even argumentatief op jouw standpunt ingaan, ik verwacht van jou dat je wat je zegt voortaan wat onderbouwt in plaats van vanuit je bekrompen houding tegenover de islam maar wat te roepen..

Ik quote je nog een keer..

Citaat:
PFP schreef:

dat is de enige oplossing. totale uitbanning van terrorisme.
Guttegutt....
Was het maar zo simpel.
Wij hebben het hier niet over één enkele organisatie, de terreur van een regering of persoon, wij hebben het hier over anarchistische terreur.

De hamas, jihad, al asqa & co zijn geen doorgeorganiseerde netwerken die hun aanslagen plannen, mensen opdrachten geven of ze ergens toe dwingen, zij zelf hebben geen directe invloed op terroraanslagen.
Zij roepen slechts af en toe de mensen op zich tegen de israelis te verzetten, deze organisaties plannen hun aanslagen niet, noch hebben zij echt weet van wie een aanslag gepleegd heeft.
Geen doorgeorganiseerde netwerken, eerder aanmoedigende partijen die af en te zelfs wapens uitdelen.
Zij kunnen slechts vermoeden, dit was goed te zien bij een reeks aanslagen vorige maand, waar minstens drie organisaties tegelijk de verantwoording voor opeisten.

De zogenaamde terroristen zijn mensen die zo door haat en verdriet gebrainwashed zijn, in hun leven geen hoop meer zien en besluiten te vechten (en dan maar hopen dat ze daadwerkelijk beloond worden in de hemel zoals gezegd wordt).

Deze mensen werken in cellen van meestal vier personen.
Iemand besluit een zelfmoordaanslag te plegen, vrienden helpen hem aan wapens, meneer/mevrouw zoekt een plek op waar veel mensen zijn en blaast zich zelf op.
Vaak lichten ze de organisatie niet eens in.

Trouwens, ik vraag je, wat kan Arafat nog meer doen als de terroristische aanslagen afkeuren (in bepaald opzicht nog begrijpelijk als hij dat niet zou doen) als de hamas en jihad, organisaties waar arafat ook geen effect op heeft, geen eens directe invloed of controlle over de terroraanslagen hebben?

Het excuus van de amerikanen dat arafat daarom een machteloos leider is en er beter een andere gezocht kan worden is ook volledig ongegrond, een ander leider zal in deze situatie niet meer invloed hebben, op het hopeloze volk niet, laat staan op hamas en co als partij op zich (die daadwerkelijk enkel en alleen de vernietiging van israel wensen), op dit punt zal ik later min of meer terugkomen..

Ik hoop dat zelfs jij nu begrepen hebt wat deze anarchistische terreur inhoudt, nu brandt bij jou wellicht de vraag, waarom zou iemand zichzelf met nog wat mensen op willen blazen?

Dit gaat veel verder als het religieuze verhaal dat iedereen die in een heilige oorlog sterft in de hemel beloont zal worden -wat als je de andere punten belicht hebt slechts een aanmoedigende factor kan zijn, geen oorzaak.

De palestijnen hebben over het algemeen een grote haat tegenover de israelis, niet ongegrond, dit is aan een heleboel dingen te wijten.

- het feit dat de israelis überhaupt in palestina kwamen en de palestijnen van hun land verdreven, ze werden uit hun huis gejaagd of gewoon vermoord
- dit heeft zich uitgebreidt in een siedlungspolitik (kan het nederlandse woord niet vinden )
- de israelis hebben de contole over o.a. het water overgenomen, veel dingen zijn gewoon van de palestijnen afgepakt, ze leven grotendeels in armoede.
- de gewoonte van israel verdragen te ondertekenen en zich er vervolgens niet aan te houden, de verdragen te negeren
- schofterijen, bijvoorbeeld die in de vluchtelingenkampen
- Sharon, de welbekende moordenaar (in palestijnse ogen ten minste, vroegere uitspraken van hem liegen er ook niet om ) en onbuigzame lul die aan de macht is gekomen en steun van een overgroot deel van het volk krijgt.
- het oogjes dichtknijpen en door de vingers zien van het westen wat de situatie nog uitzichtslozer maakt.

Dit is nog niet alles maar om een beetje te laten zien dat de situatie vanuit palestijns perspectief begrijpelijk is.

Citaat:
ze hebben het er zelf na gemaakt om in 1967 de kant van de islamitische buurlanden te kiezen met het idee dat de joden wel snel dood zouden zijn
Afgezien daarvan dat jouw bewering dat het omdat ze in 1967 de fout gemaakt hebben die kant te kiezen allemaal hun schuld is volstrekt achterlijk is heb ik één vraag voor je: vind je dat gek?

-De aanpak van o.a. sharon.
Sharons optreden is in een understatement kortzichtig en werkt averechts.
Tenminste: als zijn doel daadwerkelijk is het terrorisme te bestrijden..
Bij anarchistische terreur kun je zoveel terroristen vermoorden of arresteren als je wilt; het enige wat je er mee bereikt is dat er nog een generatie terroristen opstaat, vooral door geweldadige aanpak op zo een grote schaal.

Jou verhaaltje dat dit de enige oplossing voor de uitbanning van terrorisme is gaat dus niet op.

Maar is het doel van sharon wel zijn volk met een zoals hij het noemt 'beschermingsmuur' voor de grote boze terroristen te beschermen?
Ik bedoel, een politicus met een beetje hersenen ziet ook wel in dat dit de oplossing niet is, dan vraag ik mij af of sharon (die ook vroeger niet te vergeten hele vluchtelingenkampen vernietigde met het excuus dat er terroristen in zaten) wel naar een oplossing zoekt.
Ik weet niet wat voor zieke ideen er in zijn hoofd (en niet alleen zijn hoofd) rondspoken maar puur theoretisch is dit een goede situatie om relatief legitiem met toestemming van het grotere deel deel van het volk (dat over het algemeen door alle angst een kudde kortzichtige schapen is geworden, ze zien door de bomen het bos niet meer) palestijnen uit te moorden.

Veel verhalen van vooral palestijnse kant en dingen die nu door een onafhankelijke onderzoeken worden vastgesteld wijzen niet bepaald op een strijd tegen het terrorisme:
Veel schokkende dingen zijn door palestijnen verteld en door anderen min of meer bevestigd doordat ze hetzelfde vertelden.

Zo wordt er vanuit verschillende richtingen beweerd dat mannen door op de grond moesten gaan liggen om overgereden te worden, dat huizen met mens en al met de grond gelijk gemaakt zijn, ziekenverplegers die bij het helpen van een gewonde vermoord werden, er zijn nog steeds talloze mensen vermist en er worden telkens weer lijken onder het puin gevonden.
Zo worden er ook lijken gevonden van mensen die bijv. in hun ledematen, buik en hoofd geschoten werden, alsof degene die de persoon doodschoot hen eerst nog even wou laten lijden.

Hoe dan ook hebben deze acties -die het israelische volk voor verdere aanslagen zou moeten beschermen wil je sharon geloven- talloze onschuldige mensen het leven, dat van hun familieleden of hun woningen gekost.
Dat dit tot meer haat van de palestijnse kant jegens israelis zal lijden is meer dan vanzelfsprekend; het was met ogen dicht nog te voorzien..

Even kortom .

-arafat kan zich niet veel meer voor de vrede inzetten als hij nu al doet, een andere leider evenmin; een paar charismatische woordjes helpen het hopeloze, met haat en verdriet doordrenkte deel van het volk niet meer
-sharon is duidelijk geen man die vrede wil, voor de vrede zal er een linkser georienteerd regime moeten komen
-de hamas en co evenmin, de organisaties zelf willen maar één ding: oorlog en de vernietiging van de israelis, het volk dat zich bij hen aansluit echter niet per definitie; zij zijn slechts hopeloos.

De enige oplossing zou zijn: een andere israelische regering, een onmiddelijke uitroeping van een palestijnse staat, een complete staat die in "vrede" (noem het wapenstilstand) met de israelische staat leeft, hamas en co zouden dan makkelijk door de palestijnse regering opgerold kunnen worden, aangezien er voor de meeste palestijnen geen redenen meer zijn die organisaties nog langer te steunen..

Nu heb ik een heel verhaal getypt omdat ik mijn standpunt met anderen wil delen en er door mensen die een vergelijkbare mening als ik verdedigen te veel en heel kinderachtig met flames geworpen wordt.
Van dat soort xenofobische en anti-islamitische (waarom zie ik nog steeds niet precies) pim for president figuren zie ik graag argumentatie als ze hun 'standpunt' willen verdedigen..

Laatst gewijzigd op 23-04-2002 om 13:46.
Oud 22-04-2002, 20:31
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Check desnoods de landkaart van Phalestine FUCKED UP!

Bijna alles is op hun manier er bestaat volgens mij binnenkort geen Phalestina meer als je ziet hoeveel onschuldige burgers er woorden vermoord.
En dan lullen ze wel van Phalestijnse terroristen
Dat zijn hun juist verdomme.
Hizboallah richt ook alleen maar op militaire doelen .
Dat kun je van de Isrealise soldaten niet zeggen die richten op onschuldige burgers net hoeren die soldaten.
En als hizboallah komt,schijten al die Isrealise soldaten in hun broek ook al hebben ze de technologie hoor.

Maar ik begon zelf echt ook bijna te huilen toen ik die kleine baby's zag,die de Ambulance werden in gebracht ,En nu krijg ik weer verdomme bijna tranen in me ogen.

Mijn maakt het abosluut niks uit waar de kind vandaan komt of zijn ouders cristenlijk zijn joods zijn islamitisch zijn Protestant zijn weet ik veel wat
Het gaat er bij mij om !HET IS EEN KIND!

Een isrealise soldaat staat met zijn geweer buiten en er loopt een phalestijnse jongen/snotneus langs en hij trapt die jongen gewoon verrot tot dat een van wat oudere man komt om die onschuldige kleine snotneus te helpen.
Waar blijven de echte mannen!
Maar volgens mij moet ik me niet zo verdiepen in dit traject.
Want je word er gewoon volgens mij depressief van BaH
(ik ten minste)

Met vriendlijke Mazzels

PeaCe
Oud 22-04-2002, 20:38
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Miss_Maroc schreef:
PFP, ga je mond spoelen. EN SNEL!

Guttegut als ik jou tegen zou komen, ik zou zo in je gezicht spugen.

Stakker.

Oud 22-04-2002, 21:06
PFP
PFP is offline
wat ik bedoel te zeggen is dat die kinderen niet onschuldig zijn. Ze gooien met stenen en zijn al te erg beinvloed
Oud 22-04-2002, 23:37
UnknoWn EntiTy
Citaat:
PFP schreef:
wat ik bedoel te zeggen is dat die kinderen niet onschuldig zijn. Ze gooien met stenen en zijn al te erg beinvloed
oh! ze gooien met stenen naar tanks die hun stad binnen komen rijden!
Ze verdienen dan absoluut de doodstraf!

Oud 23-04-2002, 10:03
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
Mugshot,

Je bent DE MAN!

Groetjes,

Miss_Maroc
Oud 23-04-2002, 13:57
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
PFP schreef:
Dus als ik bij jou inbreek en je gooit met stenen ben je een terrorist? Volgens mij bescherm je dan je eigen leefgebied...
Oud 23-04-2002, 14:05
Mugshot
Mugshot is offline
Citaat:
Miss_Maroc schreef:
Mugshot,

Je bent DE MAN!

Groetjes,

Miss_Maroc
Mja
Ik denk ook dat ik hiermee de hele situatie vanuit minstens één standpunt volledig in beeld heb kunnen brengen.
Omdat ik vond dat er te veel geflamed en te weinig beargumenteerd werd, vooral door mensen die een in veel opzichten begrijpelijk standpunt hebben (ik ben alleen bang dat ze vaak niet zien waarom ze dit standpunt verdedigen, het slechts uit een paar bij elkaar geraapte emoties doen).
Ik presenteer dit echter niet als absolute waarheid, ik zou uit dit thema graag nog een discussie zien komen.

Citaat:
PFP schreef:
En vooral van jou zou ik graag onderbouwingen zien..
Opmerkelijk hoe je dingen die jou duidelijk ongelijk geven omzeilt..
Misschien kun je het ook niet onderbouwen, misschien ben je ook maar een bekrompen pim fortuyn fanaat die door een paar nare ervaringen met arabische of perzische (of alles wat er voor jou maar op lijkt) buitenlanders en de daarop inspelende demagogie een haat tegenover de islam heeft gekregen die je nu vertelt dat israel (een grotendeels joods gelovig land) ten opzichte van palestina (een grotendeels islamitisch gelovig land) dan altijd gelijk heeft..
Misschien, misschien..
Oud 26-04-2002, 16:46
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
De wereld word in 2 gedeeld.
Volgens mij mening is het zo

De slechte/kwaade mensen zijn voor Isreal
De goede/eerlijke mensen zijn voor palestine

Dus en volgens mij komt er binnekort nog een oorlog ook!
Dat zal wel de 3de wereld oorlog kunnen worden!

Ik hoop van niet,het liefst heb ik gewoon als de Zionisten gewoon niet op willen donderen samen toch met elkaar gaan leven zoals wij hier in holland doen!

Met vr Mazzels

PeaCe
Oud 26-04-2002, 18:05
ikhebveelschool!
ikhebveelschool! is offline
FF tussendoor,iedereen die zegt dat het leger allemaal moordenaars zijn die geen vrede wil ,onzin!!
Vrijwel iedereen is het erover eens dat die man echt een vredesduif was en ook hij heeft een belangrijke rol in het leger gespeeld,niet omdat het een moordenaar was maar omdat israel zich gewoon vanaf de 1e dag heeft moeten vertegenwoordigen.
Oud 26-04-2002, 18:22
ikhebveelschool!
MOHAMEDJALAL-(.........)de president sharon(......)
For your information,ga eerst feiten na voor je iets zegt ,Sharon is premier,moshe katzav is president!!!
Oud 26-04-2002, 18:35
ikhebveelschool!
NEE JJZD,de israeli's hebben Sharon gekozen omdat ze wanhopig waren,Barak hield uitverkoop van Israel (en zelfs daar ging arafat niet op in!!)Ik ken mensen daar die normaal AVODAH stemmen (linkse partij met allerlei pro-vrede gedoe)maar nu LIKUD (partij van Sharon) stemmen omdat er toen Barak half is rael weg wou geven voor vrede er alleen maar meer aanslagen kwamen!!!!
Oud 26-04-2002, 19:39
UnknoWn EntiTy
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:

De slechte/kwaade mensen zijn voor Isreal
De goede/eerlijke mensen zijn voor palestine

hahaha
die is goed...
Oud 26-04-2002, 20:46
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
ikhebveelschool! schreef:
NEE JJZD,de israeli's hebben Sharon gekozen omdat ze wanhopig waren,Barak hield uitverkoop van Israel (en zelfs daar ging arafat niet op in!!)Ik ken mensen daar die normaal AVODAH stemmen (linkse partij met allerlei pro-vrede gedoe)maar nu LIKUD (partij van Sharon) stemmen omdat er toen Barak half is rael weg wou geven voor vrede er alleen maar meer aanslagen kwamen!!!!
half israel wilde weggeven... kun je ff zeggen waar ik kan vinden dat ie dat wou doen?
Oud 26-04-2002, 21:16
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Citaat:
Ja helemaal hoor leugens!

De isrealise bevolking is net zo bloedlustig als sharon !!!
Dat is duidelijke toch!?
Oud 26-04-2002, 21:19
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:

Ja helemaal hoor leugens!

De isrealise bevolking is net zo bloedlustig als sharon !!!
Dat is duidelijke toch!?
sommigen wel.
sommigen niet.

je weet waarschijnlijk ook wel dat je eigen uitspraken zo oorlogszuchtig als de pest zijn.
Oud 27-04-2002, 00:33
UnknoWn EntiTy
Citaat:
Joostje schreef:

sommigen wel.
sommigen niet.

je weet waarschijnlijk ook wel dat je eigen uitspraken zo oorlogszuchtig als de pest zijn.
en bovendien ook nog eens belachelijk, lomp en partijdig.
Jij praat over vrede, onderwijl de andere partij voor slecht, bloeddorstige monsters uitmakend.
Dat gaat echt niet werken hooor jochie...
Kom maar terug als je groot bent.
Oud 27-04-2002, 12:47
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Nou nou nou unknow nog wat
Houden we het nog netjes tegen elkaar heren!
Volgens mij moet jij juist pas terug komen als je niet meer zo asocial praat tegen/over mijn

En ik ben helemaal niet bloedlustig ik kom op voor de waarheid
EVERY WHERE AND ANY WHERE!

Met vr mazzels

PeaCe
Oud 27-04-2002, 20:33
UnknoWn EntiTy
Dit was nog netjes
Jij bent niet "netjes" tegenover een heel volk, en wat jij de waarheid noemt is alles wat de palestijnen doen in 1 regeltje excuseren en alles wat Israel doet ontzettend overdrijven....
Nounou, wat een waarheid....

Ik zei overigens nergens dat jij bloeddorstig was, volgens mij ben je gewoon een misleid en wat al te zeer betrokken pubertje
Je bedoelt het vast wel goed enzo, maar je bent niet in staat om het geval objectief te bekijken.
Oud 27-04-2002, 20:55
see the other side
see the other side is offline
okay ik wil eventjes melden dat ten eerste zionisme goed is want alas het zionisme verboden word is er voor de joden geen plaats meer op de wereld want ze worden overal gediscrimineerd er zijn 22 arabische landen en toch nog word israel aan gevallen waarom !!!??!!

daar naast gaan jullie de heletijd terug op de geschiedenis dus ik ook ff de arabische landen hebben altijd de palestijnen laten vallen dus uit eindelijk was de de bezetting alleen maar goed voor depalestijnen v bijv. de economische cijfers in 1998 voor de intivada ( toen er nog hoop op vrede was) was het GDP per hoofd in de palestijnse gebieden $1560 in egypte was dat $1290 en in jordanie $1150
zelfs nog voor de oslo akkoorden was het GDP per hoofd in west bank $3500 en in gaza $2800 na de terug keer van arafat in 1994 loopt de economie snel terug door corruptie

dus hadden de palestijnen het onder de israelische bezeting het helemaal niet slecht ze waren vrij om polietieke menig te uiten en samen komsten te organiseren vrijheden die in de palestijse buur steden slechter of zelfs geheel niet heeft
in tegen deel hadden ze het beter dan onder de syrische dictatuur
DENK HIER MAAR EENS OVER NA het is hele maal niet israels schuld
Oud 27-04-2002, 21:34
ikhebveelschool!
Iedereen moet zijn grote bek houden over het israelische leger!!
Eerst wou het israelische leger vanuit de lucht aanvallen maar de palestijnen hadden allerlei palestijnse vrouwen en kinderen op het dak gezet en toen zijn ze met gevaar voor eigen leven lopend jenin in gegaan en bestookt door palestijnse snipers en 13 (lekkere!!)soldaten zijn gedood!!!
Oud 27-04-2002, 21:48
ikhebveelschool!
Amerika is niet zo snel super tegen Israel want CNN zond een onderzoek onder Amerikanen uit over hun middle -east mening

35%:geen van beiden
15%ro-Palestijns
50%ro-Israel
Oud 27-04-2002, 21:52
ikhebveelschool!
Miss Maroc donder op met jouw ga je mavo afmaken want jouw achterlijke (niet allemaal hoor!!)mede moslims doen voor het overgrote deel zelf VMBo .
Er is een onderzoek geweest van intelligentste volken op aarde.

1-joden
2-japanners
3-??????
Oud 27-04-2002, 22:28
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Iedereen moet zijn grote bek houden over het israelische leger!!
Eerst wou het israelische leger vanuit de lucht aanvallen maar de palestijnen hadden allerlei palestijnse vrouwen en kinderen op het dak gezet en toen zijn ze met gevaar voor eigen leven lopend jenin in gegaan en bestookt door palestijnse snipers en 13 (lekkere!!)soldaten zijn gedood!!!
Niet zeuren...het is een feit dat de Israelische luchttroepen voor de burgerslachtoffers hebben gezorgd...de grondtroepen hebben alles wel "netjes" aangepakt (hoewel een bulldozer iets te veel van het goede is IMHO)

ff offtopic...kan je al je mededelingen voortaan in 1 bericht houden? Dit is niet de eerste keer dat ik je meerdere keren zie posten, terwijl je alleen verschillende punten aanspreekt...
Oud 27-04-2002, 22:34
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Ja hoor jij weet het allemaal precies op de puntje
MENEER WIJSKNEUS!

Ik volg tenminste redelijk vaak de nieuws over de hele wereld!
En dan kom jij als een arrogante wijskneus mij wijs maken dat ik het allemaal fout heb??

En daar bovenop beledig je mij als snotneus

Oud 27-04-2002, 23:43
see the other side
o ja ccn is trouwens van arabieren het is gekocht door 2 arabieren en ik heb veel school heeft gelijk de palestijnen flikken iedere x van die trucks zoals kinderen op straat zetten daar naast is het gedoe met die buldozers maar 100 bij 100 meter kijk maar op het internet naar de lucht foto's
Oud 27-04-2002, 23:47
see the other side
o ja over die burger slacht toffers in iedere oorlog gebeurt dat an de pers moet ook niet zeiken dat ze niet naar binnen mogen willen ze af gemaakt worden of zo???? in welek oorlog situatie heb je nou een film loeg naast het leger gezien ??
afganistan sebrenischa kosovo rusland zijn akties ?? NEEEEEEEEEEEEEEE!!!! NIX NOPPES
mensen moeten niet zeiken irael heeft geen keus ze zijn in deze positie geduwd door de palestijnse terrortisen en het paletijnse regime !!!
Oud 28-04-2002, 01:15
UnknoWn EntiTy
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:
Ja hoor jij weet het allemaal precies op de puntje
MENEER WIJSKNEUS!

Ik volg tenminste redelijk vaak de nieuws over de hele wereld!
En dan kom jij als een arrogante wijskneus mij wijs maken dat ik het allemaal fout heb??

En daar bovenop beledig je mij als snotneus

Zie je? Je verdraait de dingen alweer (nog steeds?)
Ik zeg helemaal niet dat ik alles precies weet. Als je dit als een belediging ziet, moet je het ook nog maar eens doorlezen.

En ja, je hebt het allemaal fout. Je bekijkt het namelijk alleen maar vanuit een puur palestijns standpunt, en daarbij beledig je de Israeliers ook nog eens. Mij trouwens ook, toen je zei dat alleen slechte en oneerlijke mensen aan de kant van de Joden staan.

Dus als dit een belediging is, dan staan we nu weer kiet.

Regels voor berichten