Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2003, 14:21
heavinly
heavinly is offline
Ik vind 'r nu in ieder geval 'n stuk menselijker.
Advertentie
Oud 31-08-2003, 14:28
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
Sluw schreef op 08-07-2003 @ 12:14:
[afbeelding]

Ik vind haar nu gewoon een dikkertje.
Ze kan idd prima zingen, maar daar hadden we het niet over.

Ik vind dat echt een prachtig lichaam, vrouwelijk.

Ik wou dat ik zon lichaam had.
Oud 31-08-2003, 14:36
JesusLovesYou
JesusLovesYou is offline
Wat is dat toch een afschuwelijk meisje! Het spijt me, maar ik vind haar gewoon een meisje van lichte zeden! Zulke kleding trek je gewoon niet aan. Mijn moeder zou me er al flink van langs geven als ik alleen al de make up van Christina Aguilera zou dragen! En ik geef haar groot gelijk! Laatst was mijn zusje boodschappen wezen doen in het dorp, en ze droeg echt hele felle make up. Die had ze dus stiekem gekocht van haar zakgeld. Gelukkig had een vriendin van mijn moeder die bij de buurtsuper werkt haar gezien en naar mijn moeder gebeld.
Oud 31-08-2003, 14:41
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
JesusLovesYou schreef op 31-08-2003 @ 15:36:
Wat is dat toch een afschuwelijk meisje! Het spijt me, maar ik vind haar gewoon een meisje van lichte zeden! Zulke kleding trek je gewoon niet aan. Mijn moeder zou me er al flink van langs geven als ik alleen al de make up van Christina Aguilera zou dragen! En ik geef haar groot gelijk! Laatst was mijn zusje boodschappen wezen doen in het dorp, en ze droeg echt hele felle make up. Die had ze dus stiekem gekocht van haar zakgeld. Gelukkig had een vriendin van mijn moeder die bij de buurtsuper werkt haar gezien en naar mijn moeder gebeld.
Die god van je loopt zelf ook in jurken rond, dus wie is hij om zoiets te verbieden?
Oud 31-08-2003, 14:47
JesusLovesYou
JesusLovesYou is offline
Citaat:
telluriet schreef op 31-08-2003 @ 15:41:
Die god van je loopt zelf ook in jurken rond, dus wie is hij om zoiets te verbieden?
Is het nou altijd nodig om tegen me in te gaan als het op God of Jezus aankomt? Het is gewoon wat ik geloof, respecteer dat nou eens!
Oud 31-08-2003, 14:47
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
JesusLovesYou schreef op 31-08-2003 @ 15:36:
Wie zegt dat God niet houdt van schaarsgeklede vrouwen
Oud 31-08-2003, 14:50
JesusLovesYou
JesusLovesYou is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 31-08-2003 @ 15:47:
Wie zegt dat God niet houdt van schaarsgeklede vrouwen
Dat staat ook niet duidelijk in de Bijbel, inderdaad, daar heb je gelijk in. Maar je moet gewoon 1 en 1 bij elkaar optellen. Meisjes met een losse moraal en prostituées dragen zulke kleidng, en daarom wil ik absoluut niet gezien worden in zulke kleding.
Oud 31-08-2003, 14:50
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
JesusLovesYou schreef op 31-08-2003 @ 15:47:
Is het nou altijd nodig om tegen me in te gaan als het op God of Jezus aankomt? Het is gewoon wat ik geloof, respecteer dat nou eens!
Ik vind het alleen vreemd, dat mensen vandaag de dag nog gebrainwashed worden door een achterlijke, hypocriete, 2000 jaar verouderde cultuur.
Oud 31-08-2003, 14:54
JesusLovesYou
JesusLovesYou is offline
Citaat:
telluriet schreef op 31-08-2003 @ 15:50:
Ik vind het alleen vreemd, dat mensen vandaag de dag nog gebrainwashed worden door een achterlijke, hypocriete, 2000 jaar verouderde cultuur.
Er staan heel veel wijze lessen in de Bijbel. Als je je er eens in zou verdiepen zou je ook tot die conclusie komen.
Oud 31-08-2003, 14:56
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
JesusLovesYou schreef op 31-08-2003 @ 15:54:
Er staan heel veel wijze lessen in de Bijbel. Als je je er eens in zou verdiepen zou je ook tot die conclusie komen.
No way! Dan word mijn brein gemanipuleerd en loop ik straks als koorknaap in een witte jurk de longen uit mijn lijf te zingen
Oud 31-08-2003, 14:56
Fleur
Fleur is offline
Citaat:
Als jij je eigen hersenen eens zou gebruiken zou je tot de conclusie komen dat de bijbel 1 groot onzin verhaal is om zielige niet voor zichzelf denkende wezentjes te brainwashen
Oud 31-08-2003, 14:58
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
JesusLovesYou schreef op 31-08-2003 @ 15:50:
Dat staat ook niet duidelijk in de Bijbel, inderdaad, daar heb je gelijk in. Maar je moet gewoon 1 en 1 bij elkaar optellen. Meisjes met een losse moraal en prostituées dragen zulke kleidng, en daarom wil ik absoluut niet gezien worden in zulke kleding.
Ik vind kleding eigenlijk meer een kwestie van goede smaak.....
Oud 31-08-2003, 14:58
JesusLovesYou
JesusLovesYou is offline
Citaat:
-=[ruelF]=- schreef op 31-08-2003 @ 15:56:
Als jij je eigen hersenen eens zou gebruiken zou je tot de conclusie komen dat de bijbel 1 groot onzin verhaal is om zielige niet voor zichzelf denkende wezentjes te brainwashen
Nou het spijt me, maar als jij een moraal als 'Heb je naaste lief' grote onzin vind, dan denk ik dat er iets mis is met jou, en niet met mij! Je moet de verhalen in de Bijbel in het juiste perspectief zien.
Oud 31-08-2003, 15:01
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
De bijbel is een groot onzin boek dat gebruikt wordt door de kerk om zielige niet-voor-zichzelf-denkende mensjes te manipuleren en te gebruiken.
Oud 31-08-2003, 15:02
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
JesusLovesYou schreef op 31-08-2003 @ 15:58:
Nou het spijt me, maar als jij een moraal als 'Heb je naaste lief' grote onzin vind, dan denk ik dat er iets mis is met jou, en niet met mij! Je moet de verhalen in de Bijbel in het juiste perspectief zien.
Met zo'n moraal is niets mis, maar ik blijf van mening dat de bijbel voor het grootste deel gebruikt wordt om te manipuleren en daar heb ik wel problemen mee
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 31-08-2003 @ 16:01:
De bijbel is een groot onzin boek dat gebruikt wordt door de kerk om zielige niet-voor-zichzelf-denkende mensjes te manipuleren en te gebruiken.
juist, en zelfs die o-zo-heilige priesters en broeders en weet ik veel wat gebruiken suffe kerktrutjes/koorknaapjes om aan hun seksuele lusten te voldoen, door zich te laten pijpen bijvoorbeeld
Fleur
Fleur is offline
Citaat:
JesusLovesYou schreef op 31-08-2003 @ 15:58:
Hm hm, heb je naaste lief, behalve als je naaste homofiel is, een andere geloofsovertuiging heeft, schaars gekleed gaat of op een andere manier afwijkt van jouw prehystorische denkbeelden.
Oud 31-08-2003, 15:06
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
-=[ruelF]=- schreef op 31-08-2003 @ 16:02:
Hm hm, heb je naaste lief, behalve als je naaste homofiel is, een andere geloofsovertuiging heeft, schaars gekleed gaat of op een andere manier afwijkt van jouw prehystorische denkbeelden.
Een waar woord
Oud 31-08-2003, 15:47
Divina Flor
Divina Flor is offline
Over de bijbel.. :
Is wel interessant om te lezen, is veel op gebaseerd en misschien ook nuttig om te weten hoe het in elkaar zit. Maar voor de rest: het klopt niet, en mij krijgen ze er niet mee overtuigd dat God bestaat etc..

Over Christina (ging het daar niet over?) :
Ik vind dat ze zich gewoon niet mooi kleed en niet mooi opmaakt. Te ordinair etc.
Als ze zich nou wat normaler zou kleden/opmaken enzo, dat ze er wat natuurlijker uitzag, misschien dat het dan nog wel een leuk meisje zou zijn...
Oud 31-08-2003, 16:03
Roos
Roos is offline
Het topic gaat over XXXtina nota bene en we hebben het over de bijbel
Oud 31-08-2003, 16:05
kiek
kiek is offline
hmmm..ontopic :

In dr nieuwe clip (can't hold us down) is ze nog gewoon slank? Maar idd, dat zwarte haar is echt superlelijk, maakt dr nog bleker. Als ze het nou een beetje leuk deed, in de clip valt het nog mee, maar dat pluizige op die foto's komt denk ik door al dat bleken, en dan ook nog elke keer dr uitgroei verven nu
Oud 31-08-2003, 22:38
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
over de bijbel praat je maar ergens anders.

Dit is geupt en gaat nergens meer over zo.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten