Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is zó makkelijk om te zeggen dat het allochtonen waren. Als je naar de statistieken kijkt, zie je dat de kans dat het allochtonen waren wel groot moet zijn. Zij plegen immers verhoudingsgewijs enorm veel meer delicten dan Nederlanders. Kortom, beetje open-deuropmerking. |
![]() |
||
Citaat:
Gisteren in de trein... Roze overhemd, halflang haar opzij gekamd, bootschoenen, bierbuik, zo'n 24 jaar.... almanak rechten naast zich. Gadverdamme. Wat een kutstudie.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Edit: Ik vind het trouwens een beetje raar om mijn studie erbij te halen. Da's m.i. nergens voor nodig.
Laatst gewijzigd op 31-08-2003 om 10:22. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja, wel degelijk. Een paar vakken recht hebben mijn inzicht qua rechtvaardigheid wel degelijk veranderd. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
recht·vaar·dig·heid (de ~ (v.)) 1 het rechtvaardig zijn of handelen Dus dat schiet niet op. recht·vaar·dig (bn.) 1 in overeenstemming met bepaalde ethische beginselen En mijn ethische beginselen zijn wel degelijk veranderd door de rechtenvakken. Drie jaar geleden was ik zo iemand die vond dat iedereen die ook maar verdacht werd van een misdaad zo hard mogelijk moest worden aangepakt, en nauwelijks rechten had. Toen was ik ook nog voor de doodstraf, trouwens. Om maar wat stomme voorbeelden te noemen. Offtopic: Moet morgen weer naar uni, geen zin in. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|