![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
[QUOTE][D0RIEN] schreef op 28-08-2003 @ 14:39:
VEEEEEEL te klein en VEEEEEEEL te dun voel je niet zoveel van en vind ik persoonlijk niet echt geweldig. VEEEEEL te groot en VEEEEL te dik is bij mij weer te pijnlijk. Maar over het algemeen maakt het niet zo heel erg veel uit. Ikzelf merk het meest van de dikte, dus ALS ik al ergens op zou letten, dan toch eerder de dikte. [/QUOTE wel wat is dan volgens de dames eeN lekkere dikte? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En de ene 18 cm zal de andere niet zijn. Ze zijn allemaal anders gebouwd, dus de een zal precies in je passen en dan gaat het heel makkelijk, en de ander staat juist in de verkeerde hoek of buigt niet genoeg mee, en dan gaat het wat moeilijker. Maar het rekt. Het gaat steeds makkelijker. Je lichaam went aan hem, gaat ernaar staan op de een of andere manier. Uiteindelijk past het wel. Rustig opbouwen, samen de juiste houding uitvogelen, en dan is het nog superlekker ook.
|
Te klein is niet handig (toch lastig als het er elke keer uitfloept) en dan voel je denk ik idd minder....maar echt te klein is kleiner dan jullie mannen over het algemeen denken hoor, ik bedoel dan echt van die stompies en iets groter dan stompies.
Te groot is ook niet prettig, dat kan pijnlijk zijn. Volgens mij kan de penis dan nl tegen de baarmoedermond stoten, vooral in bepaalde standjes (hondjes). Gemiddeld is dus gewoon het prettigst, beetje groot mag best, maar niet te, beetje kleiner dan gemiddeld is denk ik niet zo'n ramp. Dikte doet er volgens mij eigenlijk meer toe dan de lengte omdat er in het begin van de vagina allemaal zenuwen zitten. Hoe dikker de lul, hoe meer je dan raakt en dus hoe lekkerder voor de vrouw. Een hele dunne ala asperge is dus niet ideaal....een hele dikke ala aubergine lijkt me ook niet al te prettig want dan wordt je als vrouw wel heel erg opgerekt....ook hier geldt dus weer: gewoon gemiddeld en liefst wel een beetje breed...en iets kleiner dan gemiddeld is ook weer geen onoverkomelijke ramp... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() grapje |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Mark ![]()
|
Ontopic graag een geen gechat aub please enzow...
Ik zal het goede voorbeeld maar even geven. Mij maakt het echt geen zak uit of een lul nou 25cm of 16 cm is... Voel er echt niets meer of minder om. Gaat bij mij meer om de breedte. Moet niet te breed zijn, ook niet te smal... Kan zo snel geen afmetingen geven, dan zou ik eerst een een centimeter om de lul van m'n vriend moeten leggen, die is echt ideaal voor mij... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik hou echt van grote, keiharde piemels
van niets meer en niets minder als het een vleeslul is die nooit helemaal op tophardheid kmt denk ik van he bah en als ie niet groot is denk ik van goh wat jammer je kan nog altijd beter een beetje kleine bloedlul hebben dan een grote vleeslul uberhaupt zijn vleeslullen kut
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
hm kweet t niet echt, heb nu een vriend met een van 21 cm lang...kan soms best lastig zjin, maar et gaat wel, niet alle standjes gaan evengoed, maar zoals er al werd gezegd, hij hoeft dr natuurlijk niet helemaal in
![]() met pjipen gaat t ook goed, krijg em denk ik zo'n 19 cm in mn mond ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zwarte Piet DAH | 417 | 03-08-2016 22:01 | |
PVV, Wilders, extreem rechts en de vrijheid van meningsuiting T_ID | 454 | 31-05-2009 23:57 | |
Games |
Nintendo DS import? Verwijderd | 278 | 20-01-2005 19:23 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]Elin & Chris Anne | 17 | 02-01-2005 14:28 | |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
De Wraak van de Bloedelfen (Hoofdstuk 2) Ewuor | 11 | 16-02-2004 19:35 |