Advertentie | |
|
![]() |
|
mmmja ik vond dat gt3 geen gevoel voor snelheid had. Zag je op je teller dat je 250 blies terwijl het op je scherm leek alsof je 100 tufte. In gtconecpt 2002 was dat helemaal verbetert, vandaar dat ik het ook leuker vond.
En dat opvoeren vond ik ook minder uitgewerkt in gt3, gewoon een beejte de duurste onderdelen kopen en je zat meestal wel goed. Heel dat afstellen had weinig effect. Vergelijk je dat met een spel als sega gt dan had het afstellen daar wel degelijk zin en effect was goed te zien/voelen. hoe dan ook heb ik hoop voor GT4 ![]() |
![]() |
|
Kvind Gran Turismo niet echt vergelijkbaar met NFS.. GT3 ziet er ook vele malen beter uit vind k, en bied meer mogelijkheden (alhoewel k de Pursuit-mode van NFS wel weer vet vind..)
Maar als k zou moeten kiezen, zou k zonder twijfel GT3 kiezen..
|
Medium Race Tyres, en TCS en ASM aan zetten, scheelt ook bandenslijtage. TCS op de aangedreven wielen, ASM op de rollende wielen.. Probeer ook zo min mogelijk te slippen, dan zou je toch wel zo'n 5 tot 7 rondes op n set banden kunnen rijden..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik baal ontzettend dat ik me niet kan verdiepen in GT3 ![]() |
![]() |
|
Je kan toch bij Settings je wagen afstellen.. Vering iets lager, laatste 2 versnellingen wat langer zetten, brake-balance op 11 voor en 10 achter zetten, traction control en asm wat lager zetten.. Bij weinig pk's op 2 en 1 zetten, bij meer pk's op bijv 2 ASM en 4 TCS, Differential 5 hoger zetten, Toe ook iets hoger zetten..
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
als je slim bent ga je eerst alle rally races winnen
dan krijge je een suzuki escudo pikes peak. daarmee win je die endurance op dat ovaaltje (maar 99 rondjes binnen 1 uurtje gebeurt) dan kan je formule 1 auto winnen (niet altijd, ik moest hem 2 keer doen voor ik hem kreeg.) je kan hem ook halen zonder de escudo pikes peak (heb ik ook gedaan) win hem dan met bv de ruf rgt of toyota supra |
Advertentie |
|
![]() |
|
Dram Car Championship Proffessional kan je met die Corvette wel winnen, moet j m wel goed afstellen en geen fouten maken in de race. Makkelijkste is wat cyclone zei, rally's winnen, Escudo krijgen en tunen, 100 laps Speedway rijden (is echt makkie, 35 rondes voorsprong..), en dan met wat geluk F1 wagen of andere snelle bak winnen.. Of probeer een Toyota GT-One te winnen, is ook super snel.. Als je de Escudo hebt, kan je ook in Pro Like The Wind rijden, win je een Mazda 787B, is bijna even snel als n F1 wagen.
|
![]() |
ik heb nu ook twee van die f1 bolides
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb ze gehaald via GT Concept. Als je die uitspeelt, krijg je 10.000.000 Credits voor GT3 en alle licenses.. GT Concept is paar daagjes rijden, best goed te rijden, en nog goedkoop ook..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Welke games heb je allemaal? Muzzle | 40 | 27-09-2005 16:26 | |
Games |
Hoeveel Legale Games own jij? Zakrosser | 112 | 31-05-2004 17:42 | |
Games |
welke spel spelen jullie heel vaak |<03/\/ | 125 | 21-05-2003 19:51 | |
Games |
Cheats voor Gran Turismo 3 thaswa | 4 | 16-01-2002 10:42 | |
Games |
Eerste spel dat je speelde. the Phit | 22 | 18-11-2001 14:23 | |
Games |
welke games die dit jaar nog uit komen zit jij op te wachten????? DannyH | 30 | 21-07-2001 18:48 |