Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
het is natuurlijk bot, maar dan ben je ook definitief van dr af.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zie trouwens ook nergens staan dat ze onvriendelijk is of zo, dus waarom dan zo lullig behandelen ![]()
|
Zeg haar gewoon eerlijk wat je ervan vindt dat ze zo achter je aan loopt. Dat hoeft niet op zo'n botte manier zoals hierboven beschreven, maar negeren vind ik ook geen optie: je kan het beste gewoon eerlijk tegen haar zijn, dat is ook voor haar zelf, denk ik, uiteindelijk het beste.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat meisje heeft waarschijnlijk al heel weinig zelfvertrouwen en dan zo'n opmerking maken. Dat zal er niet op in hakken. Het ergste van zulke wanhopige mensen is dat ze in een vicieuze cirkel zitten.. Ze kunnen geen vrienden krijgen vanwege hun gedrag maar dit heeft als gevolg dat ze zich zo blijven gedragen. Als ze nou vrienden zou krijgen, krijgt ze meer zelfvertrouwen en binnen de kortste keren is ze 'normaal'. Ik pleit voor netjes (!) zeggen dat je haar niet zo aardig vindt en dat je liever niet hebt dat ze zo achter je aanloopt. Wees netjes en zeer duidelijk. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
luier dragen linda_bakker | 118 | 28-06-2012 19:00 | |
De Kantine |
Saaiheid kent geen tijd! #1047 Verwijderd | 500 | 15-07-2010 12:40 | |
Liefde & Relatie |
Moet ik dit dating-gebeuren een kans geven? SuperSanne | 35 | 05-02-2005 20:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
navelpiercing sparkling star | 10 | 04-05-2003 07:35 | |
Films, TV & Radio |
Teleurstellingen Lord of the Rings I en II Gatara | 207 | 24-02-2003 17:36 | |
Muziek |
Poepszzz who Like NELLY??? NellyWannaBee | 45 | 04-07-2002 20:27 |