Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2003, 15:51
Otis
Otis is offline
jeezus er staat GULDEN..
Advertentie
Oud 15-08-2003, 20:10
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 15-08-2003 @ 16:51:
jeezus er staat GULDEN..
jij bent altijd sow scherp
Oud 15-08-2003, 21:36
REIE
REIE is offline
Ik vindt het ook triest, maar ik denk reeds dat velen ze een handje koper geven, het lijkt veel, maar het is weinig en ze laten je door.
Oud 15-08-2003, 21:55
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 11-06-2001 @ 18:02:
Flikten ze mij dat maar een keer, moet je zien hoe snel zo'n gorilla voor de politierechter staat.
Wreed, dat zei ik toen ook al
Oud 15-08-2003, 22:20
Souljah
Souljah is offline
Laatst had ik nog dat ik met een paar vrienden om half 5 naar huis ging en langs de portier liep en ik hem niets gaf, de portier; "bedankt jongens, flikker de volgende keer maar op"

Normaal geef ik altijd wel bij andere discotheken maar dit keer had ik niets bij me, ben er de vorige keer gewoon wel weer ingekomen trouwens. Ik geef meestal wat tussen de 0,50 en de 1 euro.
Oud 15-08-2003, 22:44
Otis
Otis is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 15-08-2003 @ 21:10:
jij bent altijd sow scherp
cup-a-soup
Oud 15-08-2003, 23:55
Verwijderd
Citaat:
enzof60 schreef op 15-08-2003 @ 00:24:
tegenwoordig is het wel wat minder mijn inziens
in veel discotheken in en rond de randstad is het zelfs niet toegestaan de uitsmijter wat te geven !!

Tadadadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

****GEFELICITEERD****

U wint de Trofee voor UP van het Jaar 2003!

Oud 16-08-2003, 07:13
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 15-08-2003 @ 23:44:
cup-a-soup
allang 3 uur geweest
Oud 18-08-2003, 09:26
ESCO
ESCO is offline
Uitsmijters zijn gewoon trieste mensen, in het buitenland vragen ze nooit om fooi vinden ze te min.
Oud 18-08-2003, 09:36
the Phitt
the Phitt is offline
Fooi geven slaat echt 10 x nergens op. Ik praat wel normaal met die gasten aan de deur, maar als ze een fooi willen, dan likken ze eerst mijn schoenen maar schoon. Bij de Bobs is trouwens zo'n ei die zijn hand durft op te houden
Oud 18-08-2003, 14:41
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
* ²ºº² Maniac ²ºº² * is offline
in de mondial staan ze met het handje omhoog ja...maar peppermill weer niet dus zal toch overal wel verschillend zijn
Oud 18-08-2003, 15:27
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
die ongemanierde gorilla's fooi geven?? Hahahahaha, dus echt niet, die lui verdienen genoeg.
Oud 19-08-2003, 22:20
Verwijderd
Eén keertje in een stom cafe in Almere een klap voor mn kop gekregen omdat ik geen fooi gaf...Stom kutportier was dat, grmbl...Ik kom iig nooit meer in die tent.
Oud 20-08-2003, 19:03
Verwijderd
uitsmijters fooien geven... haha laat me niet lachen
Oud 20-08-2003, 22:06
_Moby_
_Moby_ is offline
in Maastricht kom je de disco of het café niet uit zonder fooi te geven hoor... vind ik trouwens helemaal niet erg, na een hele avond bier gedronken te hebben a €1,50 per glas, kan ik best wel een paar euro missen...
Oud 21-08-2003, 07:20
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 20-08-2003 @ 23:06:
in Maastricht kom je de disco of het café niet uit zonder fooi te geven hoor... vind ik trouwens helemaal niet erg, na een hele avond bier gedronken te hebben a €1,50 per glas, kan ik best wel een paar euro missen...
je kan technisch gezien ook een nier missen maar daar wil ik eerst wel een hele goede reden voor hebben..... & zo lang die uitsmijters mn schoenen niet poetsen (of iets in de lijn van klassieke slavenarbeid) kan ik ook geen eurocent missen
Oud 21-08-2003, 11:54
Otis
Otis is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 21-08-2003 @ 08:20:
je kan technisch gezien ook een nier missen maar daar wil ik eerst wel een hele goede reden voor hebben..... & zo lang die uitsmijters mn schoenen niet poetsen (of iets in de lijn van klassieke slavenarbeid) kan ik ook geen eurocent missen
Nog steeds niet genoeg slaven ?
Oud 23-08-2003, 14:29
ssjpan
ssjpan is offline
nooit van gehoord
Oud 23-08-2003, 14:33
Susanne
Susanne is offline
Nog nóóit gedaan. Heb er ook totaal geen reden toe trouwens. Ik kom er altijd in omdat ik er gewerkt heb en omdat ik die mensen nogal goed ken.

Staat ook een beetje macho btw, ik hou 'r niet zo van.
Oud 23-08-2003, 17:10
blackcamel
blackcamel is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-06-2001 @ 17:06:
Hahaha...dat vind ik wel een goeie [afbeelding]

Dan zou die tent snel gesloten zijn...als er elke week 5 aanklachten wegens mishandeling liggen tegen de uitsmijters...

Ik geef ze trouwens nooit fooi, de paupers. Laat ze maar lekker hard werken voor het geld, niks fooi!

Hard werken?? Een beetje breed staan en arrogant kijken bedoel je.........
Oud 23-08-2003, 17:12
blackcamel
blackcamel is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 16-08-2003 @ 08:13:
allang 3 uur geweest
4 uur bedoel je zeker?
Oud 23-08-2003, 18:23
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 21-08-2003 @ 12:54:
Nog steeds niet genoeg slaven ?
\

jij wilde je gespierde broertjes niet even uitlenen
Oud 23-08-2003, 19:16
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 21-08-2003 @ 08:20:
Zo, dus Noé moet ook hard werken voor haar geld, begrijp ik?
Oud 23-08-2003, 20:01
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
ADHD schreef op 23-08-2003 @ 20:16:
Zo, dus Noé moet ook hard werken voor haar geld, begrijp ik?
weet niet wie er nou meer beledigd moet zijn.. Noé of ik ...

ps. dat ik voor jou betaal wil niet zeggen dat ik dat bij iedereen doe....
Oud 23-08-2003, 20:13
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 23-08-2003 @ 21:01:
weet niet wie er nou meer beledigd moet zijn.. Noé of ik ...

ps. dat ik voor jou betaal wil niet zeggen dat ik dat bij iedereen doe....
Wat?! Wil je me nu zeggen dat mensen het ook doen zonder dat er geld aan te pas komt?? Wat vreemd....

Oud 23-08-2003, 20:37
Sithan
Sithan is offline
Ach t boeit me niet zoveel, die mensen in cafe's en restaurants verdienen ook genoeg en als ze hun werk goed gedaan hebben geef ik die fooi en als ik dus een avond geen last heb gehad van vervelende mensen geef ik de uitsmijter best een fooi, dat vink nie zo heel vreemd...
Ach en in 1 tent waar ik kom kan ik wel geinen met m, dan vraag ik ff of ie iemand waar ik mee uit ben even voor de grap willen tegenhouden en dan kun je me altijd wegdragen als je die verschrikte hoofden ziet als er gezegd wordt dat ze nog een rekening hebben open staan
Oud 24-08-2003, 18:59
Firefly182
Firefly182 is offline
naja, die mensen staan wel garant voor jouw veiligheid, stel dat er eentje met een mes staat te zwaaien dan is het aan hun om het op te lossen. Ik vind het wel netjes, maar het moet wel vrijwillig zijn, ze moeten niet hun hand gaan ophouden ofzo.
Oud 24-08-2003, 23:53
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Afgelopen week op vakantie vroeg er geen enkele portier naar. Ik vind dat ook niet nodig. Als ik bij een klimtoren sta te zekeren zeg ik toch ook niet: "een euro of ik laat je boven hangen".

En dan nog, wanneer jij ruzie hebt is het gewoon hun werk om je te helpen, of je nou fooi geeft of niet. Kom nou. Een paar eurootjes, alsof het niks kost.
Oud 25-08-2003, 19:12
Verwijderd
Die lui worden er gewoon voor betaald om ons veilig te laten uitgaan. En als ze dat te weinig vinden, moeten ze maar bij hun werkgever aankloppen.
Oud 25-08-2003, 20:34
the Phitt
the Phitt is offline
pff, ben net terug van vakantie, en zo'n kerel van cafe Wyb op terschelling hield dus elke avond zn handje op..
Oud 31-08-2003, 16:59
Verwijderd
Pffffff, ik heb het nooit gedaan, maar als ik al die verhalen zo hoor kan ik daar maar beter mee gaan beginnen. Anders kom ik nergens meer in
Oud 01-09-2003, 10:59
Rollie
Rollie is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 15-08-2003 @ 08:44:
me neither..
Cheap ass
Oud 02-09-2003, 11:25
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik geef uitsmijters altijd iets van 20 of 50 eurocent.
Oud 02-09-2003, 17:42
Verwijderd
Fooi. Nee, tenminste niet zomaar. Als zo'n klerenkast niets anders doet dan een beetje nors naar me kijken kan ie fluiten naar z'n fooi, als ie me red van 'n stel dronken breezers kan ie wel iets extra's krijgen.
Oud 02-09-2003, 18:26
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik denk er nog niet aan.
Dat ze hun body-building-abonnement maar ergens anders laten financieren .
Vuilaards.
Oud 02-09-2003, 18:26
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Rollie schreef op 01-09-2003 @ 11:59:
Cheap ass
as if ....

Broke ass!
Oud 02-09-2003, 19:46
€v€li€n
€v€li€n is offline
ik geef meestal wel beetje fooi, euro ofzow .. ligt er aan waar ik ben geweest, als ik vind dat ze er echt met een reden staan dan geef ik ze fooi

en als ik bang ben dat ik er de volgende keer niet in kom ivb met minimum leeftijd ben ik ook wel eens aan de gulle kant..
Oud 04-09-2003, 22:03
Fred Inzaghi
Fred Inzaghi is offline
ligt eraan wat ik van ze vind.
Op vakantie in lloret, gaf ik bij Colossos 2 Euro ofzo en maakte een praatje met die kerel, daarna mochten
mn vrienden en ik de rest van mn vakantie voor niks naar binnen. Kijk dat is top vind ik
Oud 05-09-2003, 21:20
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 02-09-2003 @ 19:26:
Ik denk er nog niet aan.
Dat ze hun body-building-abonnement maar ergens anders laten financieren .
Vuilaards.
Inderdaad, ambetante buitenwippers dat zijn het!
Oud 05-09-2003, 21:32
Kaps
Kaps is offline
je hebt wel eens dat ze vet aardig zijn en je ook hallo zeggen als je ze op straat tegenkomt ofzo...

dan geef ik af en toe wel wat

maar normaal nie...
Oud 06-09-2003, 16:17
pessimistje
pessimistje is offline
nee tuurlijk niet het geld groeit niet op me rug!
Oud 07-09-2003, 19:02
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 20-08-2003 @ 23:06:
in Maastricht kom je de disco of het café niet uit zonder fooi te geven hoor...

welk cafe of disco is dat dan ?

uh ik woon ook in Maastricht maar ik geef die mongolen nooit fooi ,
nightlive ,platte zaal, kadans loop ik gewoon door.
Oud 09-09-2003, 15:35
kakelkip
kakelkip is offline
Ik had laatst een aantal mensjes uit de randstad op bezoek waarmee we ook gingen stappen en ze waren heeeeelemaal verbaast dat daar geen fooi werd gegeven aan portiers (nauwelijks dan)
Ik heb dat ook nog maar 1 keer in mn leven gedaan, was op stap in italie en die lui deden hun werk prima en had net wat kleingeld in mn handen nou ja dan ga ik echt niet moeilijk doen....

Ik woon trouwens in Friesland
Oud 09-09-2003, 15:40
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ja mijn vriendje geeft ook altijd fooi...ik had er nog nooit bij nagedacht maarja nu druk ik die klerenkasten ook mijn laatste stuivers toe hoor......
Oud 11-09-2003, 01:22
aap777
aap777 is offline
waarom zou je de uitsmijters óók nog geld geven????
dan ben je dus echt stom...

je betaalt vaak al entré (wat al absurd is) en drankjes zijn peperduur...
om dan óók de uitsmijters nog geld te gaan geven, doe ff normaal. dan kun je je geld net zo goed in de afvalbak gooien.
Oud 14-09-2003, 13:55
BBEM
BBEM is offline
fooi=vrijwillig
Oud 16-09-2003, 10:04
Verwijderd
fooi? flikker toch op, ik ben 18 en ik kom zowiezo overal in, ze gaan me echt niet lopen weigeren omdat ik ze geen fucking fooi geef, ik geloof er niks van dat ze je slaan als je ze niks geeft... moeten ze maar proberen.
Oud 16-09-2003, 18:03
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Christiaan's Soul schreef op 11-06-2001 @ 14:08:
Fooi geven, wat is dat voor een onzin? ze worden al genoeg betaald en dan ook nog schooieren om fooi? laten ze lekker de tering krijgen.
Ik ben niet de beroerste maar als ze er om vragen kunnen ze het dus echt wel vergeten he, schooiers
idd
Waar ik uit ga is er geen enkel probleem als je geen fooi geeft.. Ik zou niet meer graag in die tent terugkomen dan. Een fooi is vrijwillig, vind ik
Oud 04-10-2003, 12:43
E-MAN
Mijn god 2 jaar later kijk ik weer eens en verrek het staat er nog...

Wat betreft die zaken van de politierechter tegen portiers... Succes, dat is nog steeds (en zal ook heel lang zo blijven) bijna niet te doen. Je runt namelijk geen zaak tegen de portier, maar tegen het bedrijf. En geloof me dat is een stuk lastiger als je allemaal denkt. Het ergste wat er voor de portier kan gebeuren is ontslag. (behalve als er sprake is van zware mishandeling, ofwel mishandeling met de dood ten gevolge)

Voor de rest heb ik een hoop respect voor de mensen die als portier functioneren. Het zijn over het algemeen vrij eerlijke en behulpzame mensen. Tuurlijk heb je enkele zwarte schapen er tussen lopen, maar zo veel zijn dat er niet. Ik ken genoeg hele positieve verhalen over uitsmijters en hun werkzaamheden. Realiseer je ook dat deze mensen vaak de kogelvangers zijn. Meerendeel loopt niet voor niks met een steek/kogelwerend vest aan.
Oud 06-10-2003, 14:22
Verwijderd
ik geef eigenlijk geen fooi...maar toen ik een klap op mn neus had gekregen waren de portiers heel lief voor me en toen had ik ze wel fooi gegeven...
Advertentie

Regels voor berichten