Advertentie | |
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
ik heb al gezocht maar niets gevonden. Citaat:
Citaat:
maar nu is die desktop verwijderd en heb ik ook hotsync opnieuw geinstalleerd maar vroeg hij er niet om. Ook eerst rebooten en opnieuw installeren werkte niet. ik begin het nou wel iritant te vinden. geen backup en kan niet even snel per pc dingen invoeren. ff btw is er een programma dat met palm werkt en daarnaast nog imap mail mogelijkheden heeft? en dan nog eens freeware is? ik wil beetje af van office enzo
|
![]() |
hmmmmz ok ik snap het nu
het probleem is niet de hotsync maar de conduit die alles vertaalt naar outlook. die heet pocketmirroir en de standaard edite wordt omeegeleverd op de installatie cd. maar die heb ik dus niet aangezien het een 2dehands ding is. Verder staat hij niet online maar ik heb hem best wel nodig. iemand een idee? naar mijn idee is het niet illegaal om een standaard ionstallatie cd te verspreiden en ik heb de palm gekocht en ik vind niet dat ik dan hoef te betalen een een niet-geleverde cd. kan iemand mij dus even de standaard editie bvan pocketmirror geven? [edit] Ik heb hem alweer gevonden. stond in een vreemde dir op mijn server. [/edit]
Laatst gewijzigd op 05-09-2003 om 17:14. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[GSM + PDA] Synchen via IR en emailen? JJzD | 1 | 04-03-2004 23:14 |