![]() |
||
Citaat:
![]() En verder is mijn conditie euhhhh laten we het maar houden bij: beter dan die van me vriendin ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De hele nacht doen we niet, want dan word ik gewoon moe en dan wil ik best nog wel sex, maar liever slapen. Wel plannen we er regelmatig een hele avond voor, dus van 7 tot 12 zeg maar, en dat is erg leuk
![]() Hele dag hebben we ook wel eens gedaan, maar dat was volledig ongepland, en toen hebben we ook wel meerdere keren sex gehad, is hij 4 keer klaargekomen en ik 7 keer, en toen waren de pauzes ertussen ook wat langer. Als je even iets anders gaat doen en dan weet gaat eten, dan raak je zó weer opgewonden, lijkt mij, zeker met al die leuke herinneringen van even terug in je hoofd. |
![]() |
|
thnxxx sarah maar wat ik me nou afvraag... (ik zie dat jij gewoon 7x klaarkwam) wanneer zie je dat nou echt bij een vrouw? En hoe komt een vrouw sneller klaar? Want weet nou steeds niet of me vriendin is klaargekomen. Soms houdt ze me ook ff tegen volgens mij wil ze niet komen ofzo. Maar waarom?? Worden vrouwen als ze gaan komen ook natter?? Merk je iets anders aan ze??? IS de clitoirs heel de tijd gewoon stimuleren voldoende?? met je vingers of met je tong???
graag antwoord op al deze vragen.... thnxxxxxxxx!! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Wel eens voorgenomen ja. Maar de praktijk pakte anders uit, na een keer of drie, vier was het afgelopen met de pret.
Heb wel een paar keren - met meer succes - een hele middag gevuld met sex. Dat lukt voor mij nog het beste als ik zo weinig mogelijk orgasmes krijg. Volgens een Chinese leer over sex ontrekt een orgasme, en dan met name de zaadlozing, veel energie aan het (mannelijk) lichaam. Ik weet niet precies of er ook iets dergelijks bij vrouwen speelt - m.a.w. dat het aantal orgasmes tijdens zo'n lange sexsessie het uithoudingsvermogen negatief beïnvloedt - maar voor mannen (in ieder geval voor mij) schijnt klaarkomen zo lang en zo veel mogelijk uitgesteld moeten worden wil je een 'eindeloze' partij sex hebben.
||
Citaat:
![]() ![]() Suc6
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Plannen ofzo zou ik het niet..
Het is wel zo dat je ligt te kloten en dan weer niet en dan weer wel en dan weer niet en dan weer wel, zonder klaarkomen dus.. ben je zo weer geil. Of dat we eigenlijk slapen en al half in slaap gevallen zijn en dan nog 1 kusje en patsboem, beiden geil wat leidt tot toch nog uren seks. Geilheid is opzich een goede energieleverancier, vind ik, zolang je maar geil blijft.. als je eenmaal klaar bent gekomen heb je meer kans op zo'n voldaan gevoel waarmee je heerlijk als een blok in slaap valt. |
![]() |
|
Toen ik net terug was van vakantie, ( was 5 weken weggeweest) ben ik 1 dag eerder terug gegaan om mn vriend te verrassen en toen hebben we ook echt de hele nacht sex gehad.. ok wel met tussen pozen maar echt we stopten pas definitief rond 6 uur s'ochtends.. want toen moest hij kranten lopen en toen samen weer in slaap gevallen en tot smiddags geslapen.
Ik vond het echt geweldig om te doen alleen te vaak is niet ana te raden want je ebnt echt uitgeput en mn vagina was erg gevoelig aan het einde..
|
![]() |
ik ben nog steeds een keer van plan een centerparcs bungalow af te huren voor een aantal dagen en eens te kijken hoe lang vriend en ik het volhouden, alhoewel hij na een flinke vrijpartij een beetje moe is en ik na een aantal keren stevige seks achter elkaar een beetje pijn krijg en het dan allemaal niet meer zo prettig is. Het idee van heel veel verschillende keren achter elkaar is leuk, maar of het echt haalbaar is weet ik niet. 3 keer op een dag is tot nu toe mijn "record".
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
niet de hele nacht maar we hebben het wel voor ongeveer 4 uur volgehouden. het langste gedaan met een condoom was 30 minuten. en dat is 30 minuten penetreren en doorgaan.
ik kan 30 minuten lang bezig zijn zonder klaar te komen. en toch enorm geil te zijn en telkens bijna klaar te komen.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik denk trouwens dat je zulke dingen ook niet moet plannen omdat je er dan misschien wel teveel van verwacht. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tips ok vooral handig voor de dames ivm schuren ed glijmiddel bij de hand houden. Verder bij elkaar blijven dus drinken en evt eten ed naast het bed zetten. Neem voldoende pauzes, met haast werk bereik je bij jongens meestal niks en zul je dr zelf ook weinig aan beleven. Speel veel met elkaar dus veel afwisselen, elke keer hetzelfde word natuurlijk ook saai.
||
Citaat:
Vroeger?? Wanneer is bij jou vroeger? Hoe oud was je wel niet toen je voor het eerst sex had??
||
Citaat:
Eerder deden wij ook nog wel een van dat soort sexmaratons. Lekker op zaterdag de hele dag in bed blijve liggen en een beetje aanklooien. Een keer of 8 in 24 uur is dan voor mij echt het maximaal haalbare. Daarna zit er eelt op mijn eikel en tuft hij hooguit nog poeder als er überhaubt nog iets uit komt. Ook je vriendin is dan echt wel schraal als je je bedenkt dat het op het laatst toch gauw een uur kost om te komen. maar daar tegen is glijmiddel een prima middel. Is opzich ook wel logisch als je ja bedenk dat het voor een man ongeveer anderhalf tot twee uur kost om opnieuw een beetje zaad aan te maken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
De eerste keer toen we bij elkaar sliepen hebben we wel een keer of 7, 8 gesekst. Dat was overigens niet de eerste keer dat we seksten hoor!
En later, toen hebben we nog een keer een nacht gehad dat we echt de hele nacht door hebben gesekst. Maar normaal gesproken niet eigenlijk, meestal een keer (of 2) s avonds en dan s morgens nog, nou ja net hoe het uitkomt en hoeveel zin we hebben (nou ja vooral hoeveel zin ik heb, mijn vriendje heeft altijd wel zin ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tot hier mijn mening jan
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
One night stands. Marmite | 58 | 27-01-2011 13:49 | |
Seksualiteit |
Wie heeft er weleens aan een (slipje) van een mooi meisje geroken? Nakedden | 13 | 14-07-2007 01:00 | |
Drugs & Alcohol |
schoolonderzoek over jeugd en drugs..heb je even tijd? nono | 24 | 21-03-2007 14:19 | |
Seksualiteit |
Heb je, terwijl je sex met iemand had, weleens gedaan alsof het iemand anders was? stout! | 72 | 01-08-2004 19:29 | |
Seksualiteit |
weleens met een hoer geneukt? guest724 | 169 | 30-05-2004 10:34 | |
Seksualiteit |
Anaal, weleens gedaan? Verwijderd | 74 | 31-10-2003 20:20 |