Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2003, 17:46
Some
Some is offline
Ben ff nieuwsgierig... me vriendin vertelde verleden week om het weleens een (bijna) hele nacht "te doen" Dus vrijen, pauze, vrijen, pauze, vrijen, pauze.... (kost een hoop condooms) Maar hebben jullie dat weleens gedaan??? IK vind niet erg ofzo hoor haha maar meestal als ik klaarkom ben ik gelijk niet meer zo 'geil' om het ff later weer te gaan doen. Misschien als ik eenmaal weer bezig ben wel dat weet ik niet.

IK denk zelf dat je het de hele nacht niet volhoudt, misschien 2x uitgebreidt sex maar meer ook niet

maar doen jullie dit ook weleens?? En iemand misschien leuke (weet-ik-veel) tips...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 17:47
Titus
Titus is offline
nee
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 17:49
Chimera
Chimera is offline
Nja, wel paar keer 's avonds, en dan 's ochtends weer, maar als je samen in bed ligt, 's avonds, is de kans dat je de hele nacht wakker kunt blijven met al dat gesex volgens mij vrij klein
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 17:50
Saiorse.TK
Saiorse.TK is offline
Hmmz, jij zou er niet zown problemen mee moeten hebben..
..eerder je vriendin...

Ligt er ook een b'tje aan of je een goede conditie hebt of niet, en of je van tevoren al moe bent...
Oud 02-09-2003, 17:52
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Saiorse.TK schreef op 02-09-2003 @ 18:50:
Hmmz, jij zou er niet zown problemen mee moeten hebben..
..eerder je vriendin...
Euh? Vooralsnog geloof ik dat bij sex de jongen de meeste lichamelijke arbeid verricht, en niet het meisje.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 17:52
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Some schreef op 02-09-2003 @ 18:46:
IK vind niet erg ofzo hoor haha maar meestal als ik klaarkom ben ik gelijk niet meer zo 'geil' om het ff later weer te gaan doen. Misschien als ik eenmaal weer bezig ben wel dat weet ik niet.
[/B]
Daar zijn de pauzes voor. Je kan heel lang sex hebben (misschien niet de hele nacht maar goed :>) als je af en toe een pauze inlast vlak voor dat je komt
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 18:02
Some
Some is offline
Citaat:
grl schreef op 02-09-2003 @ 18:52:
Daar zijn de pauzes voor. Je kan heel lang sex hebben (misschien niet de hele nacht maar goed :>) als je af en toe een pauze inlast vlak voor dat je komt
hehe is een optie
En verder is mijn conditie euhhhh laten we het maar houden bij: beter dan die van me vriendin
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 18:05
Verwijderd
max 3x in een nacht vond ik zat
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 18:08
Verwijderd
Ja, vroeger weleens gedaan. Tegenwoordig vind ik het ook nog eens leuk om een filmpie te kijken voor de afwisseling, en samen te slapen
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 18:29
never mind
never mind is offline
Ik wil het best, maar dan heb ik aan het einde van de nacht:
-blaasontsteking
-gigantisch veel pijn

Oud 02-09-2003, 18:29
Verwijderd
De hele nacht doen we niet, want dan word ik gewoon moe en dan wil ik best nog wel sex, maar liever slapen. Wel plannen we er regelmatig een hele avond voor, dus van 7 tot 12 zeg maar, en dat is erg leuk. Dan houden we het wel op 1 orgasme per persoon, want dan hoef je geen lange pauzes te houden maar zijn korte pauzetjes vlak voor een orgasme goed genoeg.
Hele dag hebben we ook wel eens gedaan, maar dat was volledig ongepland, en toen hebben we ook wel meerdere keren sex gehad, is hij 4 keer klaargekomen en ik 7 keer, en toen waren de pauzes ertussen ook wat langer. Als je even iets anders gaat doen en dan weet gaat eten, dan raak je zó weer opgewonden, lijkt mij, zeker met al die leuke herinneringen van even terug in je hoofd.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 21:03
Some
Some is offline
thnxxx sarah maar wat ik me nou afvraag... (ik zie dat jij gewoon 7x klaarkwam) wanneer zie je dat nou echt bij een vrouw? En hoe komt een vrouw sneller klaar? Want weet nou steeds niet of me vriendin is klaargekomen. Soms houdt ze me ook ff tegen volgens mij wil ze niet komen ofzo. Maar waarom?? Worden vrouwen als ze gaan komen ook natter?? Merk je iets anders aan ze??? IS de clitoirs heel de tijd gewoon stimuleren voldoende?? met je vingers of met je tong???

graag antwoord op al deze vragen.... thnxxxxxxxx!!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Ben ff nieuwsgierig... me vriendin vertelde verleden week om het weleens een (bijna) hele nacht "te doen" Dus vrijen, pauze, vrijen, pauze, vrijen, pauze.... (kost een hoop condooms) Maar hebben jullie dat weleens gedaan??? IK vind niet erg ofzo hoor haha maar meestal als ik klaarkom ben ik gelijk niet meer zo 'geil' om het ff later weer te gaan doen. Misschien als ik eenmaal weer bezig ben wel dat weet ik niet.

IK denk zelf dat je het de hele nacht niet volhoudt, misschien 2x uitgebreidt sex maar meer ook niet

maar doen jullie dit ook weleens?? En iemand misschien leuke (weet-ik-veel) tips...
Wat ik denk dat ze op het punt van voorstel ongelooflijk geil was, maar als ze al 2x gekomen er gewoon echt geen zin meer in heeft
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 21:30
Verwijderd
een keer 3 x in één nacht, t hele gebeuren duurde ook 3 uur....
sja... lekker, maar uitputtend... toen gingen we daarna slapen en die kutvogels zaten alweer te fluiten
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 21:32
Thomas
Thomas is offline
Nee. Ik slaap dan liever. Zij ook.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 21:43
Harry1984
Harry1984 is offline
Citaat:
Some schreef op 02-09-2003 @ 22:03:
thnxxx sarah maar wat ik me nou afvraag... (ik zie dat jij gewoon 7x klaarkwam) wanneer zie je dat nou echt bij een vrouw? En hoe komt een vrouw sneller klaar? Want weet nou steeds niet of me vriendin is klaargekomen. Soms houdt ze me ook ff tegen volgens mij wil ze niet komen ofzo. Maar waarom?? Worden vrouwen als ze gaan komen ook natter?? Merk je iets anders aan ze??? IS de clitoirs heel de tijd gewoon stimuleren voldoende?? met je vingers of met je tong???

graag antwoord op al deze vragen.... thnxxxxxxxx!!
jonge wat ben jij voor idioot, als je wilt weten of een grietje ook klaar is gekomen dan vraag je dat toch gewoon, je wilt natuurlijk het liefst dat ze haar mond gebruikt om jouw te pijpen maar ze kan der ook mee praten hoor
Oud 02-09-2003, 21:44
Verwijderd
Niet de hele nacht door, wel 4 keer in 12 uur tijd, maar dat begon 's middags al .

Ik denk dat ik 's nachts ook liever slaap ja.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 11:42
Francesco
Francesco is offline
Wel eens voorgenomen ja. Maar de praktijk pakte anders uit, na een keer of drie, vier was het afgelopen met de pret.

Heb wel een paar keren - met meer succes - een hele middag gevuld met sex. Dat lukt voor mij nog het beste als ik zo weinig mogelijk orgasmes krijg. Volgens een Chinese leer over sex ontrekt een orgasme, en dan met name de zaadlozing, veel energie aan het (mannelijk) lichaam. Ik weet niet precies of er ook iets dergelijks bij vrouwen speelt - m.a.w. dat het aantal orgasmes tijdens zo'n lange sexsessie het uithoudingsvermogen negatief beïnvloedt - maar voor mannen (in ieder geval voor mij) schijnt klaarkomen zo lang en zo veel mogelijk uitgesteld moeten worden wil je een 'eindeloze' partij sex hebben.
Oud 03-09-2003, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 02-09-2003 @ 18:52:
Euh? Vooralsnog geloof ik dat bij sex de jongen de meeste lichamelijke arbeid verricht, en niet het meisje.
meisje krijgt wel snel pijn vanbinnen...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 13:58
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:

Veel eieren eten voor de sex-marathon

Suc6
Oud 03-09-2003, 14:13
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 03-09-2003 @ 12:55:
meisje krijgt wel snel pijn vanbinnen...
Glijmiddel.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 02-09-2003 @ 18:49:
Nja, wel paar keer 's avonds, en dan 's ochtends weer, maar als je samen in bed ligt, 's avonds, is de kans dat je de hele nacht wakker kunt blijven met al dat gesex volgens mij vrij klein
ik zou zeggen dat die kans vrij nihil is
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 19:12
LM
LM is offline
Ja, best wel een tijd gedaan
Ze was aan de pil, dus geen last van condooms
Oud 03-09-2003, 20:07
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 02-09-2003 @ 18:49:
pompidom ... *kijkt rond*

Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 20:26
Verwijderd
Citaat:
fiepje schreef op 02-09-2003 @ 22:30:
een keer 3 x in één nacht, t hele gebeuren duurde ook 3 uur....
sja... lekker, maar uitputtend... toen gingen we daarna slapen en die kutvogels zaten alweer te fluiten
hihi, ja dat ken ik

*zwijmel*
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 22:57
Verwijderd
Telt het ook als je zeg maar je rechterhand gebruikt?
Zo ja, dan heb ik dat een jaar of 2 terug elke nacht meegemaakt
Met zo af en toe een sessie van 3 uur er tussendoor, zonder klaar te komen
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 00:40
Verwijderd
Plannen ofzo zou ik het niet..

Het is wel zo dat je ligt te kloten en dan weer niet en dan weer wel en dan weer niet en dan weer wel, zonder klaarkomen dus.. ben je zo weer geil.

Of dat we eigenlijk slapen en al half in slaap gevallen zijn en dan nog 1 kusje en patsboem, beiden geil wat leidt tot toch nog uren seks.

Geilheid is opzich een goede energieleverancier, vind ik, zolang je maar geil blijft.. als je eenmaal klaar bent gekomen heb je meer kans op zo'n voldaan gevoel waarmee je heerlijk als een blok in slaap valt.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 10:56
Punkygirl
Punkygirl is offline
Toen ik net terug was van vakantie, ( was 5 weken weggeweest) ben ik 1 dag eerder terug gegaan om mn vriend te verrassen en toen hebben we ook echt de hele nacht sex gehad.. ok wel met tussen pozen maar echt we stopten pas definitief rond 6 uur s'ochtends.. want toen moest hij kranten lopen en toen samen weer in slaap gevallen en tot smiddags geslapen.
Ik vond het echt geweldig om te doen alleen te vaak is niet ana te raden want je ebnt echt uitgeput en mn vagina was erg gevoelig aan het einde..
Oud 04-09-2003, 11:50
Snoep
Snoep is offline
2 à 3 keer per dag.. dus niet na elkaar, minstens 3uur ertussen is mijn maximum
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 17:40
Mask
Mask is offline
ja
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 18:05
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
ik ben nog steeds een keer van plan een centerparcs bungalow af te huren voor een aantal dagen en eens te kijken hoe lang vriend en ik het volhouden, alhoewel hij na een flinke vrijpartij een beetje moe is en ik na een aantal keren stevige seks achter elkaar een beetje pijn krijg en het dan allemaal niet meer zo prettig is. Het idee van heel veel verschillende keren achter elkaar is leuk, maar of het echt haalbaar is weet ik niet. 3 keer op een dag is tot nu toe mijn "record".
Oud 04-09-2003, 21:37
Snoep
Snoep is offline
Citaat:
[D0RIEN] schreef op 04-09-2003 @ 19:05:
ik ben nog steeds een keer van plan een centerparcs bungalow af te huren voor een aantal dagen en eens te kijken hoe lang vriend en ik het volhouden, alhoewel hij na een flinke vrijpartij een beetje moe is en ik na een aantal keren stevige seks achter elkaar een beetje pijn krijg en het dan allemaal niet meer zo prettig is. Het idee van heel veel verschillende keren achter elkaar is leuk, maar of het echt haalbaar is weet ik niet. 3 keer op een dag is tot nu toe mijn "record".
Zoiets had ik ook al in mijn hoofd.. met mijn vriendin dan
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 19:39
Gwinnie
Gwinnie is offline
ik heb t met mijn vriend nog nooit gedaan. maar als we nu vrijen zin we zo 3 uur bezig. aan 1 stuk door. dus best kans dat als we 'alles'doen dat we langer bezig zijn en dat een behoorlyk tijdje volhouden.

lijkt me wel wat..
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 15:40
very drunk driver
very drunk driver is offline
niet de hele nacht maar we hebben het wel voor ongeveer 4 uur volgehouden. het langste gedaan met een condoom was 30 minuten. en dat is 30 minuten penetreren en doorgaan.

ik kan 30 minuten lang bezig zijn zonder klaar te komen. en toch enorm geil te zijn en telkens bijna klaar te komen.
Oud 06-09-2003, 15:43
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:

Niet echt een nacht, daarin slapen we toch meestal. Maar het wil wel eens voorkomen dat we de hele dag door vrijen met hier en daar een pauze om wat te eten en douchen enzo. En ik ben aan de pil, dus het kost geen condooms, alleen soms wat glijmiddel.

Ik denk trouwens dat je zulke dingen ook niet moet plannen omdat je er dan misschien wel teveel van verwacht.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 00:24
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
neh.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 11:43
Stevill
Stevill is offline
Citaat:

Zoooooo lekker echt hmm jah super ooit een keer tot 10 keer toe gedaan.

Tips ok vooral handig voor de dames ivm schuren ed glijmiddel bij de hand houden.
Verder bij elkaar blijven dus drinken en evt eten ed naast het bed zetten.
Neem voldoende pauzes, met haast werk bereik je bij jongens meestal niks en zul je dr zelf ook weinig aan beleven.
Speel veel met elkaar dus veel afwisselen, elke keer hetzelfde word natuurlijk ook saai.
Oud 08-09-2003, 12:28
ZHAzha
ZHAzha is offline
De hele nacht hou ik niet vol.
Oud 08-09-2003, 19:37
Slettelina *
Slettelina * is offline
nooit gedaan.. Wel vaker dan 1 keer achter elkaar. Lijkt me zeer vermoeiend om 1 hele nacht door te gaan.
Oud 08-09-2003, 20:01
Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
smilie me schreef op 08-09-2003 @ 20:37:
nooit gedaan.. Wel vaker dan 1 keer achter elkaar. Lijkt me zeer vermoeiend om 1 hele nacht door te gaan.
jolijn
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 17:28
Slettelina *
Slettelina * is offline
Citaat:
Teunster schreef op 08-09-2003 @ 21:01:
jolijn
*verstopt in hoekje*
Oud 11-09-2003, 18:54
Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
smilie me schreef op 11-09-2003 @ 18:28:
*verstopt in hoekje*
ja ga je maar schamen
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 21:03
Miss G. Fish
Miss G. Fish is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 02-09-2003 @ 19:08:
Ja, vroeger weleens gedaan. Tegenwoordig vind ik het ook nog eens leuk om een filmpie te kijken voor de afwisseling, en samen te slapen

Vroeger??
Wanneer is bij jou vroeger?
Hoe oud was je wel niet toen je voor het eerst sex had??
Oud 12-09-2003, 07:24
Wasp
Wasp is offline
M'n record is 4 keer in een nacht.. De week daarop gigantische spierpijn. Maar dat is meer dan logisch.
Oud 12-09-2003, 13:28
bosei
bosei is offline
Citaat:
gentleman schreef op 02-09-2003 @ 22:19:
Wat ik denk dat ze op het punt van voorstel ongelooflijk geil was, maar als ze al 2x gekomen er gewoon echt geen zin meer in heeft
Ik weet niet hoe het met jouw vriendin zit, maar die van mij heeft er geen moeite mee om in 1 potje sex 4 of 5 keer klaar te komen.

Eerder deden wij ook nog wel een van dat soort sexmaratons. Lekker op zaterdag de hele dag in bed blijve liggen en een beetje aanklooien. Een keer of 8 in 24 uur is dan voor mij echt het maximaal haalbare.
Daarna zit er eelt op mijn eikel en tuft hij hooguit nog poeder als er überhaubt nog iets uit komt. Ook je vriendin is dan echt wel schraal als je je bedenkt dat het op het laatst toch gauw een uur kost om te komen. maar daar tegen is glijmiddel een prima middel.

Is opzich ook wel logisch als je ja bedenk dat het voor een man ongeveer anderhalf tot twee uur kost om opnieuw een beetje zaad aan te maken.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 16:16
snoopy
snoopy is offline
nou... in t begin hebben we t wel s een hele nacht gedaan (5 keer ! ), maar tegenwoordig is t meer 1 keer (of soms 2) s avonds en soms nog s ochtends
maar daar ben ik dik tevreden mee!
Oud 12-09-2003, 18:51
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
toen we net iets hadden wel
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 12:29
Verwijderd
De eerste keer toen we bij elkaar sliepen hebben we wel een keer of 7, 8 gesekst. Dat was overigens niet de eerste keer dat we seksten hoor!
En later, toen hebben we nog een keer een nacht gehad dat we echt de hele nacht door hebben gesekst.

Maar normaal gesproken niet eigenlijk, meestal een keer (of 2) s avonds en dan s morgens nog, nou ja net hoe het uitkomt en hoeveel zin we hebben (nou ja vooral hoeveel zin ik heb, mijn vriendje heeft altijd wel zin )
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 22:34
Artus
Artus is offline
hmm de eerste nacht dat we t deden haalde we meteen 6 keer maar dat vond mn leuter nie zo leuk geloof ik....spierpijn krijg je dr nie van maar pijn wel erges anders
nu houden we t meestal op 3 keer per nacht ofzo
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 23:02
ufo2230
ufo2230 is offline
Citaat:
Harry1984 schreef op 02-09-2003 @ 22:43:
jonge wat ben jij voor idioot, als je wilt weten of een grietje ook klaar is gekomen dan vraag je dat toch gewoon, je wilt natuurlijk het liefst dat ze haar mond gebruikt om jouw te pijpen maar ze kan der ook mee praten hoor
Niet alle vrouwen spreken zo vrijuit (lees platvloers) over seks en hun orgasme's als jij eh, ik kan me goed voorstellen dat wanneer je hen botweg vraagt of ze wel degenlijk een orgasme hebben gehad van jouw fantastische befbeurt, ze punt 1 schrik heeft om nee te zeggen en punt 2 een heel stuk minder opgewonden gaat zijn omdat ze dan nog meer de nadruk wil leggen op haar orgasme waardoor ze alles wil pushen en het helemaal niet meer lukt. Gewoon omdat jij zo graag wil dat ze klaarkomt.

Tot hier mijn mening

jan

Regels voor berichten