Advertentie | |
|
![]() |
|
die tabak haal je meestal bij turkse of marrokaanse winkeltjes (van die supermarkt achtige groente verkoop dingen verkopen ze ook soms)
je hebt dna ook allerlei smaken, appeltjestabak is de bekendste (en 1 van de lekkerste) verder hbe je nog banaan, aardbei, mango, vanille, capuccino, tropical en misschien ngo wel emer (deze hebben ze bij t winkeltje waar ik de zooi haal) dr zit inderdaad veeeeel minder nicotine en teer in, bovendien wordt er idnerdaad nog een deel daar het water eruit gefilterd en is de lucht dus gekoeld en minder ongezond.. bovendien is het erg ontspannend en lekker
||
Citaat:
|
shag is je joint is gewoon not done... natuurlijk heb je altijd weer van die idiooten die te gierig zijn om sigareten te kopen, en zo kunstmatig het fabeltje in stand proberen te houden dat shag in een joint ook lekker is, maar dat is het gewoon niet.
FEIT is dat shag gewoon veel zwaarder op de keel licht, en een veel zwaardere smaak heeft dan tabak. en dat is nou juist wat we niet moeten hebben |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het smaakt dan net als die voorgedraaide ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
maar ik vind peuken over het algemeen al vies om te roken dus mssn ligt het ook wel daaraan ![]() hoewel ik voordat ik blowde wel sigaretten heb gerookt.. hmm. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
het is de bedoeling dat je tabak niet meer PROEFT, en je doet ook geen gewone marlboro in een joint, maar medium. shag zal je ALTIJD proefen in een joint, wat gewoon fout is |
![]() |
|
trouwens het smaakt helemaal niet naar een voorgedraaide, want in voorgedraaide joints word oude tabak gebruikt (ja ik heb zelf destijds voorgedraaide joints zitten maken voor een coffeeshop.... krijgt gewoon paar boterham zakjes mee naar huis vol tabak dat al eeuwen oud is... en paar boterham zakjes vol met de slechtste droogste wiet.... en draaien maar met zo'n aparaatje)
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Alle malboro soorten zijn smerig, of het nou medium of normaal is. Er zit een raar chemisch smaakje aan vind ik.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() en ik draai niet fout dus daar ligt het iig niet aan ![]() ik vind peuken gewoon vies, kweestie van smaak kan je niet over discussieren.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
...
"..maar jij hebt gewoon geen smaak" "over smaak valt niet te twisten" "wel over wansmaak!" "wat is wansmaak dan?" "wansmaak is als je geen smaak hebt!" overigens draai ik ook altijd emt shag, vinnk ook stukken lekkerder dan met sigaretten, da vink ook ranzig ![]() maar ieder t zijne he
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Goede waterpijp PatoLoco | 23 | 18-07-2014 13:04 | |
Lifestyle |
[Kleding]bazaar topic! Jules | 202 | 15-03-2005 16:50 |