Advertentie | |
|
![]() |
|
je moet terugdenken aan het laatste moment dat je die bevestigende aandacht van je vriend kreeg en dan met dat in je hoofd als wapen denken 'hahah, hij is toch wel van mij' als je jaloers word of als hij naar andere meisjes kijkt/met ze praat
jaloers ben je denk ik, als je niet geheel zeker bent over jezelf of over je relatie. werk daar dus aan, sta stevig in je schoenen, of laat je vriendje jaloers zijn vanwege met wie jij praat/omgaat, en je eigen jaloezie zal misschien op de achtergrond komen, en misschien krijg je zo ook speciaal soort aandacht van je vriend die je zekerder maakt.
|
![]() |
danku!! dat is nu eens wijze raad :-) en mja, ik wou dat ik zo kon denken, maar als hij naar ander meisjes ligt te zien,dan voel ik mij zo slecht en word ik boos op hem, en dan maakt dat niet uit of hij van mij is... mijn vriendje moet gewoon niet naar andere meisjes zien.. en ik wil daar zeeker wel aan werken, maar hoe??
ik praat daar met mijn vriend heel veel over, en hij zegt dat het niets betekent, maar toch,als ik met hem over straat ga, waarom kan hij zijn ogen dan niet van ander meisjes houden,dat kwetst mij gewoon... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als ik dit zo lees, lijkt het me dat dat nogal meevalt. Die clips komen nou eenmaal op tv. Als hij tv kijkt, bestaat er dus een kans dat hij die ziet. Maar ik denk niet dat hij TMF/MTV (ofzo) kijkt omdat die meisjes daar een beetje weinig kleding aan hebben. Misschien wil hij gewoon muziek luisteren? En als je samen met hem bij een vriendin van je zit, moet hij dan heel lullig tegen haar gaan doen? Ik weet niet of hij echt overdreven aardig doet, maar het is toch normaal dat hij gewoon aardig tegen haar doet? Het lijkt me alleen maar fijn voor jou als hij ook een beetje met je vriend(inn)en op kan schieten. En als jullie over straat lopen, dan is de kans vrij groot dat jullie andere mensen (meisjes) tegenkomen. Als jij ze ziet, waarom zou hij ze dan niet zien? Het is (waarschijnlijk) echt niet zo dat hij echt op ze zit te geilen ofzo. Als hij ze nou helemaal nakijkt ofzo, is het een ander verhaal, maar ik heb het idee dat dat niet zo is (misschien zit ik er wel helemaal naast hoor). Ik denk dat jij een beetje overdreven snel jaloers bent (sorry dat ik het zeg, en misschien heb ik het ook wel weer fout). Daar kun je denk ik op zich vrij weinig aan doen, maar misschien kun je proberen te denken aan wat ik en anderen hierboven hebben gezegd als je weer een of ander verhaal verzint. Bedenk dat het allemaal best wel mee valt, dat hij die meisjes heus wel zal zien, maar dat hij (als hij een beetje normaal is) er niet meteen op gaat zitten geilen. Waarschijnlijk denkt hij er nieteens zo bij na. En trouwens, ondanks dat er allemaal van die (ook) mooie meiden rondlopen, heeft hij toch voor jou gekozen! Daar zou je ook wat vertrouwen uit moeten kunnen putten... succes!
|
AAARGH! Hoe pijnlijk... jij beschrijft exact mijn gevoelens...
![]() Ik weet dat het overdreven is, mijn vriend geeft me absoluut geen reden om jaloers te zijn, maar ik ben het wel. Nou... mijn tip is: doe er wat aan. Echt waar. t Wordt steeds erger, nl.... ![]() Ikzelf sta nu op de wachtlijst bij een psychotherapeut, en ik hoop dat het helpt...
|
hmm
ik herken dit ook ontzettend erg. ![]() Is echt naar maar ja mijn vriend blijft ook steeds zeggen jij ebnt de enige, ik wil van mn leven geen andere etc. Maar ondanks dat blijf ik me kut voelen om van die dingen..
|
*steekt hand op*
ja ik ben ook wel jaloers maar dat is niet zo gek (ja ik ga het niet uitleggen) mijn vriend kan gemakkelijk met mensen praten en als we uitgaan dan is er altijd één meisje wat weer moet zoenen (die 3 kusjes hoor ![]() maar hij weet dat ik jaloers ben, hij is het ook dus hij begrijpt het. ik weet niet echt of ik je kan helpen maar ik weet wel zeker dat je niet de enige bent. ik kan wel zeggen: ja je moet niet zo denken maar ik weet niet of dat helpt. het is gewoon in je. |
![]() |
|
Ik herken je verhaal, ik ben ook ontzettend jaloers. Ook al geeft mijn vriend *ex sinds gisteren
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|