Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2003, 18:38
medi
medi is offline
hoi,

eerst en vooral, bedankt om op mijn berichtje te reageren,ik zit namelijk met een probleem -> ik ben vééél te jaloers... ik wil daar iets aan doen, maar wat...?!! als ik van die muziekclipjes zie waarin meisjes nogal bloot staan te dansen,voel ik mij al superslecht,want het gedacht dat mijne vriend daar op zit te zien... doet mij slechtvoelen, hij vind dat allemaal wel lekker, en ook,als ik met hem bij een vriendin van me zit, dan voel ik me ook slecht,want dan heb ik zo het gevoel dat hij er altijd supervriendelijk tegen doet (is ook zo) en mja, ik word er gewoon slecht van als ik met hem over straat loop en er komen meisjes voorbij,hij heeft die altijd wel gezien....

Wat moet ik nu doen???!!! kan iemand mij daar anders over leren denken?! écht thx!!

Vriendelijke kusjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2003, 18:40
metalgirl
metalgirl is offline
Kan je helaas niet helpen, maar ik zit er zelf ook mee.

Het heeft niks met vertrouwen te maken, want ik vertrouw mijn vriend echt vol-ko-men. Maar het zit in mijn hoofd en ik ga verhalen verzinnen om mezelf te kwellen.

Getver.
Oud 02-09-2003, 18:42
Chimera
Chimera is offline
Vraagje, word je ook jaloers als je vriend samen met jou naar 10 voor taal zit te kijken?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 02-09-2003 @ 19:42:
Vraagje, word je ook jaloers als je vriend samen met jou naar 10 voor taal zit te kijken?
Anita Witzier is anders behoorlijk appetijtelijk hoor.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 18:46
medi
medi is offline
Bij mij heeft het ook niets met vertrouwen te maken,het zit ook allemaal in mijn hoofje, maar ik wil er écht iets aan doen,want ik word er zelf ook zot van,ik ga ook verhalen verzinnen, alé, verhalen, als ik zo een bloot muziekclipje zie,dan kan ik mij de gedachten van mijn vriend wel voorstellen,en dan voel ik mij daar gewoon superslecht bij... en of ik mij slecht voel of ik met mijn vriend naar 10 voor taal zie... euuuhm nee, niet echt, waarom, moet dat?!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 18:48
Verwijderd
Citaat:
medi schreef op 02-09-2003 @ 19:46:
Bij mij heeft het ook niets met vertrouwen te maken,het zit ook allemaal in mijn hoofje, maar ik wil er écht iets aan doen,want ik word er zelf ook zot van,ik ga ook verhalen verzinnen, alé, verhalen, als ik zo een bloot muziekclipje zie,dan kan ik mij de gedachten van mijn vriend wel voorstellen,en dan voel ik mij daar gewoon superslecht bij... en of ik mij slecht voel of ik met mijn vriend naar 10 voor taal zie... euuuhm nee, niet echt, waarom, moet dat?!
Misschien moet je zelf eens in een bloot-muziekclipje-outfitje rond gaan hupsen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 18:48
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
medi schreef op 02-09-2003 @ 19:46:
en of ik mij slecht voel of ik met mijn vriend naar 10 voor taal zie... euuuhm nee, niet echt, waarom, moet dat?!
Sarcasme is aan het plebs niet besteed.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 18:49
medi
medi is offline
mja, zo help je me eigenlijk niet... het is ook niet dat ik oerlelijk ben,want ik ben een fotomodel, maar ik kan er gewoon nie tegen dat hij ligt te geilen op andere meisjes
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 18:51
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
je moet terugdenken aan het laatste moment dat je die bevestigende aandacht van je vriend kreeg en dan met dat in je hoofd als wapen denken 'hahah, hij is toch wel van mij' als je jaloers word of als hij naar andere meisjes kijkt/met ze praat

jaloers ben je denk ik, als je niet geheel zeker bent over jezelf of over je relatie. werk daar dus aan, sta stevig in je schoenen, of laat je vriendje jaloers zijn vanwege met wie jij praat/omgaat, en je eigen jaloezie zal misschien op de achtergrond komen, en misschien krijg je zo ook speciaal soort aandacht van je vriend die je zekerder maakt.
Oud 02-09-2003, 18:54
medi
medi is offline
danku!! dat is nu eens wijze raad :-) en mja, ik wou dat ik zo kon denken, maar als hij naar ander meisjes ligt te zien,dan voel ik mij zo slecht en word ik boos op hem, en dan maakt dat niet uit of hij van mij is... mijn vriendje moet gewoon niet naar andere meisjes zien.. en ik wil daar zeeker wel aan werken, maar hoe??
ik praat daar met mijn vriend heel veel over, en hij zegt dat het niets betekent, maar toch,als ik met hem over straat ga, waarom kan hij zijn ogen dan niet van ander meisjes houden,dat kwetst mij gewoon...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 18:55
Williams
Williams is offline
misschien vind je nog meer tips als je zoekt, hier zijn nl al meerdere topics over geweest.. (enne ik bedoel dit niet lullig ofzo)
Oud 02-09-2003, 19:05
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
medi schreef op 02-09-2003 @ 19:49:
mja, zo help je me eigenlijk niet... het is ook niet dat ik oerlelijk ben,want ik ben een fotomodel, maar ik kan er gewoon nie tegen dat hij ligt te geilen op andere meisjes
Hij ligt te geilen op andere meiden? Riiigt. Ik vraag me af hoe serieus we dit moeten nemen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 21:35
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
medi schreef op 02-09-2003 @ 19:38:
hoi,

eerst en vooral, bedankt om op mijn berichtje te reageren,ik zit namelijk met een probleem -> ik ben vééél te jaloers... ik wil daar iets aan doen, maar wat...?!! als ik van die muziekclipjes zie waarin meisjes nogal bloot staan te dansen,voel ik mij al superslecht,want het gedacht dat mijne vriend daar op zit te zien... doet mij slechtvoelen, hij vind dat allemaal wel lekker, en ook,als ik met hem bij een vriendin van me zit, dan voel ik me ook slecht,want dan heb ik zo het gevoel dat hij er altijd supervriendelijk tegen doet (is ook zo) en mja, ik word er gewoon slecht van als ik met hem over straat loop en er komen meisjes voorbij,hij heeft die altijd wel gezien....

Wat moet ik nu doen???!!! kan iemand mij daar anders over leren denken?! écht thx!!

Vriendelijke kusjes
Even verderop zeg je dat hij ligt te geilen op andere meiden.

Als ik dit zo lees, lijkt het me dat dat nogal meevalt. Die clips komen nou eenmaal op tv. Als hij tv kijkt, bestaat er dus een kans dat hij die ziet. Maar ik denk niet dat hij TMF/MTV (ofzo) kijkt omdat die meisjes daar een beetje weinig kleding aan hebben. Misschien wil hij gewoon muziek luisteren?

En als je samen met hem bij een vriendin van je zit, moet hij dan heel lullig tegen haar gaan doen? Ik weet niet of hij echt overdreven aardig doet, maar het is toch normaal dat hij gewoon aardig tegen haar doet? Het lijkt me alleen maar fijn voor jou als hij ook een beetje met je vriend(inn)en op kan schieten.

En als jullie over straat lopen, dan is de kans vrij groot dat jullie andere mensen (meisjes) tegenkomen. Als jij ze ziet, waarom zou hij ze dan niet zien? Het is (waarschijnlijk) echt niet zo dat hij echt op ze zit te geilen ofzo. Als hij ze nou helemaal nakijkt ofzo, is het een ander verhaal, maar ik heb het idee dat dat niet zo is (misschien zit ik er wel helemaal naast hoor).

Ik denk dat jij een beetje overdreven snel jaloers bent (sorry dat ik het zeg, en misschien heb ik het ook wel weer fout). Daar kun je denk ik op zich vrij weinig aan doen, maar misschien kun je proberen te denken aan wat ik en anderen hierboven hebben gezegd als je weer een of ander verhaal verzint. Bedenk dat het allemaal best wel mee valt, dat hij die meisjes heus wel zal zien, maar dat hij (als hij een beetje normaal is) er niet meteen op gaat zitten geilen. Waarschijnlijk denkt hij er nieteens zo bij na. En trouwens, ondanks dat er allemaal van die (ook) mooie meiden rondlopen, heeft hij toch voor jou gekozen! Daar zou je ook wat vertrouwen uit moeten kunnen putten... succes!
Oud 02-09-2003, 22:11
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Para! schreef op 02-09-2003 @ 19:45:
Anita Witzier is anders behoorlijk appetijtelijk hoor.
kheb liever die duivelse vrouw van De Zwakste Schakel....
Oud 02-09-2003, 22:18
Verwijderd
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 02-09-2003 @ 23:11:
kheb liever die duivelse vrouw van De Zwakste Schakel....
Maar die doet geen Tien voor taal.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 08:18
snoopy
snoopy is offline
AAARGH! Hoe pijnlijk... jij beschrijft exact mijn gevoelens...
Ik weet dat het overdreven is, mijn vriend geeft me absoluut geen reden om jaloers te zijn, maar ik ben het wel.
Nou... mijn tip is: doe er wat aan. Echt waar. t Wordt steeds erger, nl....
Ikzelf sta nu op de wachtlijst bij een psychotherapeut, en ik hoop dat het helpt...
Oud 03-09-2003, 09:00
poesiefox
poesiefox is offline
Het helpt als je weet wat hij leuk vindt, dan benje daar niet memr onzeker over. jaloezie is onzekerheid. Dus ga samen kijken en keuren, en cijfers geven. Is het meteen over.
Oud 03-09-2003, 09:10
Punkygirl
Punkygirl is offline
hmm
ik herken dit ook ontzettend erg.
Is echt naar maar ja mijn vriend blijft ook steeds zeggen jij ebnt de enige, ik wil van mn leven geen andere etc. Maar ondanks dat blijf ik me kut voelen om van die dingen..
Oud 03-09-2003, 11:48
pyres74
pyres74 is offline
*steekt hand op*

ja ik ben ook wel jaloers maar dat is niet zo gek (ja ik ga het niet uitleggen)
mijn vriend kan gemakkelijk met mensen praten
en als we uitgaan dan is er altijd één meisje wat weer moet zoenen (die 3 kusjes hoor ) ik mag der ook daarom niet. best ziek eigenlijk.
maar hij weet dat ik jaloers ben, hij is het ook dus hij begrijpt het.

ik weet niet echt of ik je kan helpen maar ik weet wel zeker dat je niet de enige bent. ik kan wel zeggen: ja je moet niet zo denken maar ik weet niet of dat helpt. het is gewoon in je.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 13:40
Imke_BF
Imke_BF is offline
Ik herken je verhaal, ik ben ook ontzettend jaloers. Ook al geeft mijn vriend *ex sinds gisteren * me daar helemaal geen reden voor. Mijn jaloersigheid is denk ik de grootste reden dat hij het heeft uitgemaakt Ik ga vanmiddag met hem praten ik wil het hem uitleggen, het is gewoon dat ik hem niet kwijt wil en bang ben dat dat toch gebeurt... Ooh ik wil hem terug
Oud 03-09-2003, 14:00
Williams
Williams is offline
succes met praten!!laat ff weten hoe t afliep!
Reageren

Regels voor berichten