Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2003, 19:07
Verwijderd
http://www.lian-li.com.tw/english/pr...ewPD&prdid=896

Dit is wat ik zoek en misschien nog wat anders van Lian Li, wat vreemd genoeg niet op hun site staat maar er wel hoort te wezen. Weet namelijk 1 winkel wat het wel verkoopt, maar die weer niet de EX-5 verkoopt en het allerliefst wil ik het beide bij 1 winkel kopen.

Dus mijn vraag is, weet iemand van jullie misschien een winkel waar ik misschien terecht kan hiervoor? Heb al in de pricewatch op tweakers en casejunkies gekeken, maar daar staat ie niet tussen. Heb zelf al gemaild naar freezing hardware, xxlcases en space promotion maar daar heb ik nog geen antwoord van terug.

Aub niet naar vraag en aanbod verplaatsen, daar maak ik geen schijn van kans met dit topic. Bvd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2003, 21:45
Verwijderd
Bij Maxpert in Zutphen hebben ze echt een stuk of tien verschillende Lian-Li behuizingen, in chroom, zwart etc.

www.maxpert.nl
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 21:47
Verwijderd
Dat zijn juist de standaard kasten die ze bij de meeste winkels zo ongeveer verkopen. Maar kzal ze wel ff mailen, wie niet waagt wie niet wint
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 03:38
Enlightenment
Enlightenment is offline
http://www.funcomputer.de/default.ph...kat1=7&kat2=71

Zijn 3 pagina's, dus vergeet daar niet te kijken. Goedkoopste kasten komen eerst namelijk.
Oud 03-09-2003, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Wes schreef op 02-09-2003 @ 22:47:
Dat zijn juist de standaard kasten die ze bij de meeste winkels zo ongeveer verkopen. Maar kzal ze wel ff mailen, wie niet waagt wie niet wint
Hmm...jammer. Ik was eergister in de winkel en ik vond sommige van die kasten er al behoorlijk exotisch uitzien, kun je nagaan hoe weinig ik gewend ben op het gebied van casemods
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 03-09-2003 @ 04:38:
http://www.funcomputer.de/default.ph...kat1=7&kat2=71

Zijn 3 pagina's, dus vergeet daar niet te kijken. Goedkoopste kasten komen eerst namelijk.
Zowiezo geen Lian Li, dus hoef ook niet de moeite nemen om te mailen met de vraag of ze misschien een case wat niet in hun lijst staat kunnen bestellen. Naja, iig bedankt.

Citaat:
nare man schreef op 03-09-2003 @ 10:15:

[B]Hmm...jammer. Ik was eergister in de winkel en ik vond sommige van die kasten er al behoorlijk exotisch uitzien, kun je nagaan hoe weinig ik gewend ben op het gebied van casemods[/B
Zitten wel mooie kasten op zich tussen, maar vind zelf aluminium kasten superstrak lijken, heb al paar jaar een Lian Li in me bezit maar als ik me waterkoeling er wil in bouwen word behoorlijk krap en klote. Dus ik zoek een 2e case erbij waar ik apart me waterkoeling wil inbouwen. Heb alleen niet zo zin om een kast te halveren daarvoor zoals sommigen dat wel hebben gedaan.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 18:17
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Wat heeft iedereen toch met dat aluminium? Het krast snel en je computer wordt makkelijker gejat. Doe mij maar roestvast staal.
Of nog liever, een 19" kast. Nieuw zijn die dingen niet te betalen, maar op eBay Deutschland is er een goed aanbod (misschien ook wel nieuwe lian-li's)
Oud 03-09-2003, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Wes schreef op 03-09-2003 @ 18:32:
Zitten wel mooie kasten op zich tussen, maar vind zelf aluminium kasten superstrak lijken, heb al paar jaar een Lian Li in me bezit maar als ik me waterkoeling er wil in bouwen word behoorlijk krap en klote. Dus ik zoek een 2e case erbij waar ik apart me waterkoeling wil inbouwen. Heb alleen niet zo zin om een kast te halveren daarvoor zoals sommigen dat wel hebben gedaan.
Just asking: als je andere kast krap is, waarom wil je dan zo'n kleine kast kopen nu?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 18:20
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 03-09-2003 @ 19:17:
Wat heeft iedereen toch met dat aluminium? Het krast snel en je computer wordt makkelijker gejat. Doe mij maar roestvast staal.
Of nog liever, een 19" kast. Nieuw zijn die dingen niet te betalen, maar op eBay Deutschland is er een goed aanbod (misschien ook wel nieuwe lian-li's)
Heb altijd al wat gehad met silver/aluminium. Heb me Lian Li gekocht toen die net op de markt was, koste toen nog een paar cent meer als nu zelfs. Vond het voor die tijd een verdomd gemakkelijke case om hardware in en uit te bouwen.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Henri schreef op 03-09-2003 @ 19:20:
Just asking: als je andere kast krap is, waarom wil je dan zo'n kleine kast kopen nu?
Vanwege een aantal redenen:
1: een kleine kast erbij kost meer als 1 grote kast en daar alles in bouwen, en met meer praat ik toch al over minimaal 75 euro.
2: een kleine kast erbij met daarin me waterkoeling heeft als voordeel dat wanneer ik nieuwe hardware koop niet me hele waterkoeling in me kast overhoop moet halen, dan hoef ik enkele de waterblokken te veranderen.
3: de kleine kast komt dan onderop, mocht er dan lekkage zijn is de kans grootst dat het in me kleine case is, dus risico is wat kleiner. Maar ik verwacht geen lekkage, moet moeiteloos zonder kunnen.
4: vind de kleinere kasten van Lian Li ietwat mooier als de grotere.

Laatst gewijzigd op 03-09-2003 om 19:19.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 21:47
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Wes schreef op 03-09-2003 @ 18:32:
Zowiezo geen Lian Li, dus hoef ook niet de moeite nemen om te mailen met de vraag of ze misschien een case wat niet in hun lijst staat kunnen bestellen. Naja, iig bedankt.
Iets beter kijken:

http://www.funcomputer.de/default.ph...20&artnr=15006

Lian Li is ook behoorlijk hyped, vind andere kasten veel mooier.
Oud 03-09-2003, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 03-09-2003 @ 22:47:
Iets beter kijken:

http://www.funcomputer.de/default.ph...20&artnr=15006

Lian Li is ook behoorlijk hyped, vind andere kasten veel mooier.
Sorry Tis jouw mening dat het hyped is en dat ben ik wel met je eens. Was alleen het gros voor met me kast, heb me PC-60 nu al sinds HCC99.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 23:46
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Wes schreef op 03-09-2003 @ 19:20:
Heb altijd al wat gehad met silver/aluminium.
't Is natuurlijk leuk dat het zo makkelijk is in de omgang, maar dat zijn wel meer kasten..

Maar weet je niet hoe RVS eruit ziet ofzo?
Oud 04-09-2003, 16:34
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 04-09-2003 @ 00:46:
't Is natuurlijk leuk dat het zo makkelijk is in de omgang, maar dat zijn wel meer kasten..

Maar weet je niet hoe RVS eruit ziet ofzo?
Na al 6 jaar in de metaal gewerkt te hebben weet ik wel hoe RVS eruit ziet. Toch geef ik de voorkeur aan aluminium.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten