Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Harry heeft rood haar met stekeltjes.... hij ziet er best schattig uit
![]() Eigenlijk is hij vanbinnen dus heel erg lief.... alleen dat heeft niemand door.... ![]()
|
![]() |
Wiltine
Blond haar, tot even boven haar schouders. Mooie blauwe oogjes. Het is een heel lief meisje en dat kun je aan haar ogen aflezen! Het is een klein, fijn meisje. Ze kleed zich normaal, niet overdreven opvallend.... maar probeert toch ook een beetje met de mode mee te gaan!
|
ja, het klopt aardig goed
![]() verder klopt het! ![]() ehm, rosayet is een heel intelligent meisje en vreselijk nieuwsgierig. kort, donker haar. normaal figuur, veel vrienden, redelijk knap gezichtje, verder heeft ze veel vrienden. Goed??
||
![]() |
Citaat:
Ik heb een paar echte vrienden... de rest zijn meer kennissen!
||
Citaat:
Arachnea: um... donker haar, bruine ogen, normale lengte.. klopt dat zo'n beetje?
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
mooie kont , wordt me wel nogal eens verteld , maar of het echt waar is ? ![]() pessimistje : gemiddlelde grote , donkerblond haar , myetsreieuze donkerbruine ogen , nogal gespierd , |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en nou snap ik er niks meer van
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
E-cursus Vrouwen versieren jjohan | 3 | 09-01-2010 19:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[column/log] De Originele Lente Brasco | 8 | 04-04-2005 16:20 | |
De Kantine |
beschrijf het uiterlijk van de persoon boven je #2 hmhm | 500 | 28-10-2004 22:15 | |
De Kantine |
Beschrijf het uiterlijk van de persoon boven je charly not | 181 | 27-12-2003 23:21 | |
De Kantine |
Gok de opleiding van de persoon boven je Uitgeluld | 500 | 03-09-2003 20:44 | |
Seksualiteit |
pedofilie blaap | 47 | 01-10-2002 22:42 |