Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2003, 23:44
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik zit namelijk met het probleem dat in ieder geval op zijn minst de moeder van mijn vriendin mij niet mag. (en ik ben daardoor ook niet meer welkom daar)
Hoe moet je dit oplossen want ik was niet van plan haar tussen mij en mijn vriendin in te laten komen
Oud 03-09-2003, 00:15
Methuselah
Methuselah is offline
Proberen uit te praten als volwassenen. Weinig kans echter dat ze je zo gaan behandelen, oudere mensen hebben het vaak nogal moeilijk om mensen die hun kind zouden kunnen zijn als 'n gelijke te behandelen.
Oud 03-09-2003, 02:26
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 03-09-2003 @ 01:15:
Proberen uit te praten als volwassenen. Weinig kans echter dat ze je zo gaan behandelen, oudere mensen hebben het vaak nogal moeilijk om mensen die hun kind zouden kunnen zijn als 'n gelijke te behandelen.
Ik denk dat hun daar inderdaad meer moeite mee gaan hebben als ik gezien het gesprek dat ik daarstraks heb gehad met haar moeder.
Oud 03-09-2003, 07:09
MiSsSs
MiSsSs is offline
Ik denk dat je gewoon weer moet praten en moet vragen waarom ze je niet mogen,vraag om een goede reden/argument.
Misschien geven ze een goede en kan je je er bij neer leggen als je dat gene wat zei van jou vinden ook van jezelf vindt.
Vraag ook aan je vriend/vriendin waarom hem/haar ouders jou niet mogen,begin anders een gesprek waar je vriend/vriendin ook bij is.
Laat haar ouders in ieder geval nooit tussen jullie komen!
Succes!

xxies Missy
Oud 03-09-2003, 07:52
Williams
Williams is offline
kheb t zelfde probleem, en daardoor is het dus gigantisch fout gegaan en is t nu uit (net 1 dag ofzo..na 16 maandjes... en wat gekloot dr na.) ze schijnt me trouwes wel te mogen blijkt...maar er waren wat andere factoren die t n btje moeilijk hebben gemaakt, langer verhaal , en voor jullie niet boeiend...

Laatst gewijzigd op 03-09-2003 om 10:04.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 10:02
freakje
freakje is offline
Ik ken het volledig ! Bij mijn vorige vriend heb ik net hetzelfde meegemaakt, zijn moeder kon me helemaal niet uitstaan. In de 1 jaar en 9 maanden dat we verkering gehad hebben, ben ik welgeteld 4 keer bij zijn thuis geweest en nooit blijven slapen. Volgens mij heeft dit ook meegespeeld dat we uit elkaar gegaan zijn.

Probeer er over te praten met je vriend en daarna met je vriend en zijn moeder samen. En als dat niet helpt, zou ik het ook niet weten.
Oud 03-09-2003, 10:16
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 03-09-2003 @ 00:44:
Ik zit namelijk met het probleem dat in ieder geval op zijn minst de moeder van mijn vriendin mij niet mag. (en ik ben daardoor ook niet meer welkom daar)
Hoe moet je dit oplossen want ik was niet van plan haar tussen mij en mijn vriendin in te laten komen
Waarom denk je dat je schoonmoeder je niet meer mag?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 13:33
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef op 03-09-2003 @ 11:16:
Waarom denk je dat je schoonmoeder je niet meer mag?
aangezien die gisteren ineens vlak nadat Ester zelf weg moest haar MSN 'hijacked' en mij verteld dat ik niet meer welkom ben....
Oud 03-09-2003, 13:35
Verwijderd
gewoon gedragen zoals altijd, daarmee laat je merken dat je boven hun kinderachtige gedrag staat, ze accepteren je vanzelf wel, moeten ze vanzelf wel.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 13:35
Williams
Williams is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 03-09-2003 @ 14:33:
aangezien die gisteren ineens vlak nadat Ester zelf weg moest haar MSN 'hijacked' en mij verteld dat ik niet meer welkom ben....
das wel heel erg dom, weet je zeker dat zij t was eigk?
Oud 03-09-2003, 13:37
Williams
Williams is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 03-09-2003 @ 14:35:
gewoon gedragen zoals altijd, daarmee laat je merken dat je boven hun kinderachtige gedrag staat, ze accepteren je vanzelf wel, moeten ze vanzelf wel.
nahhh je hetb niet helemaal gelijk vindik....wanttt zij kunne zoooo lang op hun dochter inpraten dat ze uiteindelijk ook nog gaat geloven wat zij zeggen, al houdt ze nog zooo veel van je!!
je kunt het het beste proberen uit te praten vindik!

succes en sterkte maze!
Oud 03-09-2003, 13:50
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 03-09-2003 @ 14:35:
Ik stuur ze een brief
Daarmee kan ik gelijk controleren of ik ze overschat of niet
Oud 03-09-2003, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Williams schreef op 03-09-2003 @ 14:37:
nahhh je hetb niet helemaal gelijk vindik....wanttt zij kunne zoooo lang op hun dochter inpraten dat ze uiteindelijk ook nog gaat geloven wat zij zeggen, al houdt ze nog zooo veel van je!!
je kunt het het beste proberen uit te praten vindik!

succes en sterkte maze!
nou als mijn ouders dat zouden doen, en ik ben gek op die jongen dan zeg ik dat ze normaal moeten doen, blijven ze bezig lach ik ze uit.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 13:58
Williams
Williams is offline
ja keej, dat kan natuurlijk maar iedreen is anders, en ik weet idd ook niet hoe t vriendinnetje van maze daarover denkt....(twaren ook gen hard feelings ofzo he)
Oud 03-09-2003, 13:59
Williams
Williams is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 03-09-2003 @ 14:50:
Ik stuur ze een brief
Daarmee kan ik gelijk controleren of ik ze overschat of niet
maar WAAROM denk je dat ze dit willen tegenhouden??
Oud 03-09-2003, 14:01
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 03-09-2003 @ 14:33:
Heb je nooit eerder gemerkt hoe ze over je denken? (Haar ouders dus.)
Misschien kun je haar moeder opbellen en vragen waarom ze zoiets typte. Je kunt haar in dat gesprek misschien ook duidelijk maken hoeveel jij om je vriendin, hun dochter, geeft.
Op die manier maak je duidelijk dat je wel serieus bent en dergelijke.

Nou ja succes! Ik vind het wel een raar verhaal van moeders die via de msn hun schoonzoon vertellen dat `ie niet meer welkom is.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 14:05
Verwijderd
Eerste wat in me opkomt: wil je vriendin het niet eigenlijk uitmaken, maar dat ze te verlegen is om het zelf te doen, dus dat ze maar net doet alsof haar moeder haar msn overneemt?

Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 14:08
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Para! schreef op 03-09-2003 @ 15:05:
Eerste wat in me opkomt: wil je vriendin het niet eigenlijk uitmaken, maar dat ze te verlegen is om het zelf te doen, dus dat ze maar net doet alsof haar moeder haar msn overneemt?

Als ze daar te verlegen voor is dan is ze al helemaal te verlegen om zo tegen me te doen zoals er dus tegen mij gedaan werd
(ik ken haar onderhand wel een beetje )
Oud 03-09-2003, 14:13
Williams
Williams is offline
maar wrom denk je nou zelf dat ze dr zo tegen is??(daar geef je nl nooit antwoord op)
Oud 03-09-2003, 14:15
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Williams schreef op 03-09-2003 @ 15:13:
maar wrom denk je nou zelf dat ze dr zo tegen is??(daar geef je nl nooit antwoord op)
Omdat ik dat zelf eigenlijk niet eens weet....
Dit kwam namelijk zo ineens uit de lucht vallen
Oud 03-09-2003, 14:15
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 03-09-2003 @ 15:08:
Als ze daar te verlegen voor is dan is ze al helemaal te verlegen om zo tegen me te doen zoals er dus tegen mij gedaan werd
(ik ken haar onderhand wel een beetje )
Onder een andere naam lijkt me dat wel makkelijker hoor. Maar laat maar.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 14:16
Williams
Williams is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 03-09-2003 @ 15:15:
Omdat ik dat zelf eigenlijk niet eens weet....
Dit kwam namelijk zo ineens uit de lucht vallen
wat raar!!

en wat zegt je vriendinnetje dr zelf van?
Oud 03-09-2003, 14:20
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Para! schreef op 03-09-2003 @ 15:15:
Onder een andere naam lijkt me dat wel makkelijker hoor. Maar laat maar.
Is een optie. (maar dan moet ze het nu dadelijk alsnog als haarzelf vertellen want ik ben dus nog niet door Ester zelf gedumpt )
Oud 03-09-2003, 14:21
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Williams schreef op 03-09-2003 @ 15:16:
wat raar!!

en wat zegt je vriendinnetje dr zelf van?
Ester zelf heb ik nog niet kunnen spreken. (Die moest offline omdat ze naar bed moest en toen nam moeders het geheel dus over )
Oud 03-09-2003, 15:26
Williams
Williams is offline
kzou eerst met je vriendinnetje zelf dr over praten voordat je gaat flippen op dr moeder!en vragen waarom dr moeder zo doet
Oud 03-09-2003, 15:26
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 03-09-2003 @ 15:21:
Ester zelf heb ik nog niet kunnen spreken. (Die moest offline omdat ze naar bed moest en toen nam moeders het geheel dus over )
Weet je zeker dat het echt haar moeder was?
Ik vind het nogal vaag dat haar moeder nooit laat merken dat ze je niet mag en dan ineens over msn zegt dat je nooit meer je vriendin mag zien.

Ik bedoel, een geheime vraag/ wachtwoord is zo geraden.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 15:32
Williams
Williams is offline
Citaat:
Jadie schreef op 03-09-2003 @ 16:26:
Ik vind het nogal vaag dat haar moeder nooit laat merken dat ze je niet mag en dan ineens over msn zegt dat je nooit meer je vriendin mag zien.

idd (zei ik net ook al)
Oud 03-09-2003, 16:17
Surjirro
Surjirro is offline
Aha...nu weet ik eindelijk wie diegene op jou ava is ( denk ik) vroeg het me altijd al af

Maargoed, ff ontopic.. Idd gewoon praten als verstandige volwassenen, ik bedoel is er een goede reden dat ze je niet mag? Zo nee, dan lijkt praten me een goede oplossing. Zo ja, bedenk dan dat je een relatie hebt met je vriendin en niet met haar moeder
Oud 03-09-2003, 16:47
Some
Some is offline
hoe om te gaan met een schoonouder die je vriendin thuis laat omdat ze bang is om alleen te zijn (fobie) (waardoor me vriendin niet naar mij kan) ARGH!!!!!! En haar vader werkt dus die is er niet.
GVD zit me er de hele week op te verheugen dat ze komt het zou een leuk avondje worden en nu kan ze waarschijnlijk niet omdat de moeder ANDERS alleen is, jezus man!
Leer alleen te zijn ook al heb je een fobie en laat je dochter een jeugd krijgen en mij een plezier
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 16:51
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Surprise schreef op 03-09-2003 @ 17:17:
Aha...nu weet ik eindelijk wie diegene op jou ava is ( denk ik) vroeg het me altijd al af

Maargoed, ff ontopic.. Idd gewoon praten als verstandige volwassenen, ik bedoel is er een goede reden dat ze je niet mag? Zo nee, dan lijkt praten me een goede oplossing. Zo ja, bedenk dan dat je een relatie hebt met je vriendin en niet met haar moeder
Kan ik wel een relatie hebben met mijn vriendin.
maar wel met een vriendin die niet naar mij toe mag en waar ik bij haar thuis niet welkom ben door haar ouders....
Oud 03-09-2003, 17:27
never mind
never mind is offline
Citaat:
Some schreef op 03-09-2003 @ 17:47:
hoe om te gaan met een schoonouder die je vriendin thuis laat omdat ze bang is om alleen te zijn (fobie) (waardoor me vriendin niet naar mij kan) ARGH!!!!!! En haar vader werkt dus die is er niet.
GVD zit me er de hele week op te verheugen dat ze komt het zou een leuk avondje worden en nu kan ze waarschijnlijk niet omdat de moeder ANDERS alleen is, jezus man!
Leer alleen te zijn ook al heb je een fobie en laat je dochter een jeugd krijgen en mij een plezier
Uh.. ja... dat is ook appart, waarom ga je niet naar haar toe?
Oud 03-09-2003, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Williams schreef op 03-09-2003 @ 16:32:
idd (zei ik net ook al)
Ik heb er zeker overheen gelezen. Maar het topic wordt niet slechter van herhalingen
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Some schreef op 03-09-2003 @ 17:47:
Je kan ook een nieuw topic openen hoor
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 18:02
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Jadie schreef op 03-09-2003 @ 16:26:

Gezien de stijl wel (het was iig al een totaal andere stijl dan het typen dan die van Ester )
NU kun je dat makkelijk faken dus als ik Ester dadelijk gesproken heb weet ik al meer. (alhoewel toen ik haar eventjes aan de telefoon had vanmiddag klonk ze al vrij verslagen )
Oud 03-09-2003, 18:07
Some
Some is offline
Citaat:
never mind schreef op 03-09-2003 @ 18:27:
Uh.. ja... dat is ook appart, waarom ga je niet naar haar toe?
omdat ik in het weekend jarig ben
Vier het zaterdag dan is ze er wel maar ze zou vrijdag al komen.... en nu kan dat dus niet. Bovendien mogen we bij mij samen slapen en bij haar niet...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 19:15
Loezzel
Loezzel is offline
Aangezien het zeker niet Esther is, kun je niet meteen concluderen dat het dr moeder is. Of heeft ze je dat verteld? Is het niet gewoon iemand anders die jullie uit elkaar wil drijven? Of misschien wel iemand die zulke lage humor heeft, dat hij of zij dat is grapje bedoelt?
Oud 03-09-2003, 19:25
Williams
Williams is offline
vertel ff hoe t is afgelopen
Oud 03-09-2003, 19:40
essie:D
essie:D is offline
ten eerste ik zat echt niet achter die pc !!!! het was me ma namelijk stond er namelijk naast mocht niet weglopen (dus deed dat ook maar niet heb flink liggen protesteren).
ik praat niet zow als me moeder compleet anders
ik wou um al helemaaaaal niet dumpen (khou onzettend veel van um)
waarom klonk ik zow verslagen ik bang was dat ie me ging dunmpen zo da verhaaltje moes effe
Oud 03-09-2003, 19:54
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
essie schreef op 03-09-2003 @ 20:40:
ten eerste ik zat echt niet achter die pc !!!! het was me ma namelijk stond er namelijk naast mocht niet weglopen (dus deed dat ook maar niet heb flink liggen protesteren).
ik praat niet zow als me moeder compleet anders
ik wou um al helemaaaaal niet dumpen (khou onzettend veel van um)
waarom klonk ik zow verslagen ik bang was dat ie me ging dunmpen zo da verhaaltje moes effe
En toch is het een raar verhaal. Weet jij misschien waarom je moeder zoiets doet?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 20:24
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef op 03-09-2003 @ 20:54:
En toch is het een raar verhaal. Weet jij misschien waarom je moeder zoiets doet?
behalve dat ik haar ouders ken als enorm streng en heel erg overbeschermend ga ik dat dus nog uit proberen te vogelen door ze een brief te sturen
Oud 03-09-2003, 21:19
Williams
Williams is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 03-09-2003 @ 21:24:
behalve dat ik haar ouders ken als enorm streng en heel erg overbeschermend ga ik dat dus nog uit proberen te vogelen door ze een brief te sturen
vraag t gewoon right in da face......dan moete ze meteenr eactie geven, bij een brief kunne e nog lang gaan nadenken hoe ze iets lullig kunnen zeggen ofzo...
Oud 03-09-2003, 21:35
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 03-09-2003 @ 21:24:
Ik wens je heel veel succes.

Er schiet mij iets te binnen: "All is fair in love and war." Bedenk dat die ouders (of in ieder geval moeder) zeer waarschijnlijk ook zo denken.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 10:10
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Williams schreef op 03-09-2003 @ 22:19:
vraag t gewoon right in da face......dan moete ze meteenr eactie geven, bij een brief kunne e nog lang gaan nadenken hoe ze iets lullig kunnen zeggen ofzo...
Mwa, een dagretour landgraaf is voor mij 16,80...
En dat is een beetje veel geld om de deur voor mijn neus dichtgeslagen te krijgen
Oud 04-09-2003, 12:45
Williams
Williams is offline
je moet ook eerst naar binnen gaan he

neej amar ff serieus, je kunt toch gewoon emt je vriendin thuis afspreken? of doen jullie dat nooit?? en als je dan eenmaal binnen bent ga je met die moeder praten..
Oud 04-09-2003, 13:08
luckyleo
luckyleo is offline
vreemd luchtje aan deze zaak.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 18:58
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Williams schreef op 04-09-2003 @ 13:45:
je moet ook eerst naar binnen gaan he

neej amar ff serieus, je kunt toch gewoon emt je vriendin thuis afspreken? of doen jullie dat nooit?? en als je dan eenmaal binnen bent ga je met die moeder praten..
Jah, het probleem zit hem dus in dat ik daar niet meer welkom ben en dus niet binnen kom. Hoe wilde ik dan af gaan spreken met mijn vriendin bij hun thuis?
Oud 04-09-2003, 19:00
Williams
Williams is offline
je vriendein de deur laten opendoen, kdenk toch neit dat ze je eruit gaan gooien he??als je eenmaal binnen bent...

maaruh weet je vriendin wat dr ouders dr tegen hebben?
Oud 04-09-2003, 20:57
feline
feline is offline
Ik heb er eigenlijk geen ervaring mee. Mijn ervaring met ouders van vrienden/vriendjes is dat ze het leuk vinden als je ook interesse in hen toont, ipv gelijk door te lopen naar boven. Dus als ze je iets vragen, niet kortaf zijn, maar gewoon praten en mensen aankijken als je met ze praat. Gedag zeggen als je weggaat is ook leuk. Op deze manier vertrouwen ze je ook sneller.
Dit is al het halve werk.
Verder zou ik gewoon een keertje met ze praten, een brief lijkt me wat overdreven.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 22:16
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
feline schreef op 04-09-2003 @ 21:57:
Ik heb er eigenlijk geen ervaring mee. Mijn ervaring met ouders van vrienden/vriendjes is dat ze het leuk vinden als je ook interesse in hen toont, ipv gelijk door te lopen naar boven. Dus als ze je iets vragen, niet kortaf zijn, maar gewoon praten en mensen aankijken als je met ze praat. Gedag zeggen als je weggaat is ook leuk. Op deze manier vertrouwen ze je ook sneller.
Dit is al het halve werk.
Verder zou ik gewoon een keertje met ze praten, een brief lijkt me wat overdreven.
Ik heb op dit moment ook niet het geld voor de trip naar landgraaf en ik vind het risico toch te groot dat ik voor een gesloten deur kom te staan (en dat is dan voor mijn budget een hele dure gesloten deur) dus ik probeer eerst die brief.

En al die dingen die je hebt beschreven heb ik gewoon gedaan toen ik er was. Ik heb met ze gepraat, samen eten. Nog steeds iedere keer dat ik ging gewoon netjes gedag gezegd. En ik kreeg ook steeds iedere keer te horen van 'tot de volgende keer' dus waarom dit ineens zo komt weet ik niet.
Oud 05-09-2003, 09:16
marlies
marlies is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 04-09-2003 @ 23:16:
Ik heb op dit moment ook niet het geld voor de trip naar landgraaf en ik vind het risico toch te groot dat ik voor een gesloten deur kom te staan (en dat is dan voor mijn budget een hele dure gesloten deur) dus ik probeer eerst die brief.

En al die dingen die je hebt beschreven heb ik gewoon gedaan toen ik er was. Ik heb met ze gepraat, samen eten. Nog steeds iedere keer dat ik ging gewoon netjes gedag gezegd. En ik kreeg ook steeds iedere keer te horen van 'tot de volgende keer' dus waarom dit ineens zo komt weet ik niet.
is het geen vervelend zusje of broertje geweest op msn?
Reageren

Regels voor berichten