Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat je gewoon weer moet praten en moet vragen waarom ze je niet mogen,vraag om een goede reden/argument.
Misschien geven ze een goede en kan je je er bij neer leggen als je dat gene wat zei van jou vinden ook van jezelf vindt. Vraag ook aan je vriend/vriendin waarom hem/haar ouders jou niet mogen,begin anders een gesprek waar je vriend/vriendin ook bij is. Laat haar ouders in ieder geval nooit tussen jullie komen! Succes! xxies Missy ![]()
|
kheb t zelfde probleem, en daardoor is het dus gigantisch fout gegaan en is t nu uit (net 1 dag ofzo..na 16 maandjes... en wat gekloot dr na.) ze schijnt me trouwes wel te mogen blijkt...maar er waren wat andere factoren die t n btje moeilijk hebben gemaakt, langer verhaal , en voor jullie niet boeiend...
Laatst gewijzigd op 03-09-2003 om 10:04. |
![]() |
|
Ik ken het volledig ! Bij mijn vorige vriend heb ik net hetzelfde meegemaakt, zijn moeder kon me helemaal niet uitstaan. In de 1 jaar en 9 maanden dat we verkering gehad hebben, ben ik welgeteld 4 keer bij zijn thuis geweest en nooit blijven slapen. Volgens mij heeft dit ook meegespeeld dat we uit elkaar gegaan zijn.
Probeer er over te praten met je vriend en daarna met je vriend en zijn moeder samen. En als dat niet helpt, zou ik het ook niet weten.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
je kunt het het beste proberen uit te praten vindik! succes en sterkte maze!
||
Citaat:
![]() Daarmee kan ik gelijk controleren of ik ze overschat of niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Misschien kun je haar moeder opbellen en vragen waarom ze zoiets typte. Je kunt haar in dat gesprek misschien ook duidelijk maken hoeveel jij om je vriendin, hun dochter, geeft. Op die manier maak je duidelijk dat je wel serieus bent en dergelijke. Nou ja succes! Ik vind het wel een raar verhaal van moeders die via de msn hun schoonzoon vertellen dat `ie niet meer welkom is. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (ik ken haar onderhand wel een beetje ![]()
||
Citaat:
Dit kwam namelijk zo ineens uit de lucht vallen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het nogal vaag dat haar moeder nooit laat merken dat ze je niet mag en dan ineens over msn zegt dat je nooit meer je vriendin mag zien. Ik bedoel, een geheime vraag/ wachtwoord is zo geraden. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Aha...nu weet ik eindelijk wie diegene op jou ava is ( denk ik) vroeg het me altijd al af
![]() Maargoed, ff ontopic.. Idd gewoon praten als verstandige volwassenen, ik bedoel is er een goede reden dat ze je niet mag? Zo nee, dan lijkt praten me een goede oplossing. Zo ja, bedenk dan dat je een relatie hebt met je vriendin en niet met haar moeder ![]()
|
hoe om te gaan met een schoonouder die je vriendin thuis laat omdat ze bang is om alleen te zijn (fobie) (waardoor me vriendin niet naar mij kan) ARGH!!!!!! En haar vader werkt dus die is er niet.
GVD zit me er de hele week op te verheugen dat ze komt het zou een leuk avondje worden en nu kan ze waarschijnlijk niet omdat de moeder ANDERS alleen is, jezus man! Leer alleen te zijn ook al heb je een fobie en laat je dochter een jeugd krijgen en mij een plezier ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar wel met een vriendin die niet naar mij toe mag en waar ik bij haar thuis niet welkom ben door haar ouders....
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() NU kun je dat makkelijk faken dus als ik Ester dadelijk gesproken heb weet ik al meer. (alhoewel toen ik haar eventjes aan de telefoon had vanmiddag klonk ze al vrij verslagen ![]()
||
Citaat:
![]() Vier het zaterdag dan is ze er wel maar ze zou vrijdag al komen.... en nu kan dat dus niet. ![]() |
![]() |
|
Aangezien het zeker niet Esther is, kun je niet meteen concluderen dat het dr moeder is. Of heeft ze je dat verteld? Is het niet gewoon iemand anders die jullie uit elkaar wil drijven? Of misschien wel iemand die zulke lage humor heeft, dat hij of zij dat is grapje bedoelt?
|
ten eerste ik zat echt niet achter die pc !!!! het was me ma namelijk stond er namelijk naast mocht niet weglopen (dus deed dat ook maar niet heb flink liggen protesteren).
ik praat niet zow als me moeder compleet anders ik wou um al helemaaaaal niet dumpen ![]() waarom klonk ik zow verslagen ik bang was dat ie me ging dunmpen zo da verhaaltje moes effe
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er schiet mij iets te binnen: "All is fair in love and war." Bedenk dat die ouders (of in ieder geval moeder) zeer waarschijnlijk ook zo denken. |
![]() |
||
Citaat:
En dat is een beetje veel geld om de deur voor mijn neus dichtgeslagen te krijgen ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb er eigenlijk geen ervaring mee. Mijn ervaring met ouders van vrienden/vriendjes is dat ze het leuk vinden als je ook interesse in hen toont, ipv gelijk door te lopen naar boven. Dus als ze je iets vragen, niet kortaf zijn, maar gewoon praten en mensen aankijken als je met ze praat. Gedag zeggen als je weggaat is ook leuk. Op deze manier vertrouwen ze je ook sneller.
Dit is al het halve werk. Verder zou ik gewoon een keertje met ze praten, een brief lijkt me wat overdreven. |
![]() |
||
Citaat:
En al die dingen die je hebt beschreven heb ik gewoon gedaan toen ik er was. Ik heb met ze gepraat, samen eten. Nog steeds iedere keer dat ik ging gewoon netjes gedag gezegd. En ik kreeg ook steeds iedere keer te horen van 'tot de volgende keer' dus waarom dit ineens zo komt weet ik niet.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
slechte relatie tussen ouders en schoonouders Balpen | 33 | 15-01-2012 10:36 | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #13 blauw engeltje | 500 | 14-01-2011 08:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Nep Inferno | 3 | 25-06-2004 18:54 | |
De Kantine |
Mooie spreuken... dromerig elfje | 56 | 25-03-2003 19:28 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hardere en betere aanpak voetbalvandalen Buzzzfuzzz.vs | 33 | 11-09-2002 17:00 |