![]() |
|
naar aanleiding van mn vorige topic dit dus
het is dus uitgegaan, en eerlijk gezegd kan ik niet meer dan janken! ik heb het echt ontzettend ontzettend moeilijk zonder haar! ik ben maar wat aant rondlopen met mn gedachtes ergens anders en met vochtige ogen! ik heb echt liggen huilen dat is niet normaal! alle mooie momenten flitsen voorbij, ik heb haar ook een lieve mail gestuurd waarin staat dat ik ook nu het uit altijd dr voor dr zal zijn, dat ze altijd een speciaal plekje in mn hart zal blijven hebben, en dat ik dr altijd zal blijven steunen wat ze ook doet, en dat als ze hulp nodig heeft ze altijd bij mij kan komen, we worden ook gewoon hartsvrienden en kheb dr bedankt voor de mooie tijd die we gehad hebben! we hebben 2,5 jaar lief en leed met elkaar gedeeld, wat niemand anders weet, moeilijke tijden gehad, super veel leuke tijden gehad, dat flitst allemaal voorbij...kerst,oud&nieuw, de winter, de vorige zomer ,mn verjaardag....ALLES!! ik kan het nu echt niet aan, alles wat ik wil is haar trug, ik wil dr niet kwijt,maar kheb nix te willen...tis zo moeilijk, kweet echt niet wat te doen....
|
![]() |
|
Ik weet hoe je je voeld! ik heb nu precies het zelfde!!!
ik heb anderhalfjaar met der gehad en in die tijd heb ik een sterke band met der gekregen! Ik voel me net zo hopeloos en wil niets liever in de wereld dan weer bij der te zijn! dan komt dit er ook npg bij! Het is zo moeilijk en het doet veel pijn maar volgens mij kan alleen tijd dit genezen! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
vand e ene kant denkik..okee lekker lief en leuk doen, maja je krijgt zooo gigantisch veel pijn als t nix wordt
|
uhmmm sinds 1 juni eigk, maar we hebben daar tussen wel n weer bijna 2 maanden iets gehad..en na di 2 maanden eigk sinds dinsdag (vorige week..) maar toen gaf ze me nog een kans, die had ik zaterdag gepakt...en was t dus weer zo goed als goed, zondagmiddag ook nog, en opeens zondagavond weer niet..
|
Ik spreek niet uit ervaring hoor, maar neem je tijd en doe niet alleen maar wat zij wil en hoe zij het leuk vind. Go on witch your live, dat betekend niet dat je moet doen alsof er niks gebeurt is, dat is er weldegelijk. Maar ga andere dingen doen, concentreer je op school, hobby's whatever. Denk niet alleen maar aan haar!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
-WJ
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
hoppa, ga veel muziek luisteren, ga naar vrienden of ga gewoon samen praten zodat je er achter komt dat het ook goed kan gaan tussen jullie als vrienden, dit laatste heb ik heel veel gedaan met m'n ex, zo ben ik erachter gekomen dat ik ook heel blij kan zijn met hem als mn beste vriend..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Verwerken problemen rondom examens Daantje_0705 | 18 | 10-04-2005 19:16 | |
Psychologie |
ziekenhuis gezeur en verwerking onzeker&anoniem | 6 | 11-06-2004 17:39 | |
Psychologie |
verwerken van opgekropte gevoelens synclinorium | 15 | 16-01-2004 20:45 | |
Verhalen & Gedichten |
verwerken aapje | 2 | 13-01-2004 12:08 | |
Psychologie |
Hoelang heb je nodig voordat je iets verwerkt heb? hester | 30 | 03-06-2003 20:08 | |
Psychologie |
verwerking radiofreek | 2 | 04-05-2002 11:28 |