Advertentie | |
|
![]() |
|
laatste jaar bijna wel dagelijks maar ik wilde het afbouwen tot 2 keer per week
![]() das vrijdag en zaterdag maar vrijdag is toch meer een drink dag dan smoke dag dus eigenlijk alleen veel smoken op zaterdag ben begonnen toen ik ehm 15 was dacht ik en motivatie om te minderen merkbare achteruitgang van denkvermogen ed
|
begonnen op me 12de. toen maar af en toe. met ouder worden elke dag maar nu niet meer. ik moet namelijk veel in het potje pissen en wiet blijft het langst zichtbaar in je urine. (stapelt zich op in je vetlagen) en als ik positief ben op gelijk welke drugs dan moet ik 7 dagen op de afdeling blijven. mag dan niet naar buiten en dat suckt!
|
Vroeger elke dag, de laatste tijd bijna niet doordeweeks (ok ok, minder als vroeger) en ALS ik dan ga blowen wel ´s avonds na me huiswerk en dagelijkse klusjes enzo
![]() En in het weekeind teweinig ![]()
||
Citaat:
en geen idee....totdat ik er weer zin in krijg
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Ik denk opeens dat ik gek ben.
Ik blow al 3/4 jaar, dagelijks. Klinkt misschien gek ik rook het als ene sigaret, voor creatifiteit en een innerlijke vakantie. Nog nooit last gehad van geheugen-verlies, nandere dingen. Maar ik rook niet om stoned te worden, maar als een glaasje wijn. Nja.. agh
||
Citaat:
![]() Daar mogen ze overgiens niet op testen tenzij ze toestemming van je hebben.
||
Citaat:
||
Citaat:
weet er niemand precies hoelang elke drugs in je urine blijft? zou wel handig zijn voor mij om te weten. ![]() ik weet dat coke er na 3 dagen uit is, heroïne na 3 of 4 dagen en speed nog vlugger.
|
hmmz ja omajunk je hebt wel gelijk...
dat is ook de reden waarom ik er nu al meer dan een jaar zit. gewoon omdat ik al veel teveel positief ben geweest op drugs en ze na kameronderzoek al paar keer een insulinespuit hebben gevonden. ik ben al veel positief geweest op opiaten (heroïne), paar keer speed en coke, ook XTC (tekende als amfetamines) en verschillende keren wiet en alcohol. als ze denken dat je gedronken hebt dan moet je daar ook blazen want dat mag ook niet. maar al bij al valt het nog mee. ik kan me niet meer herinneren wanneer ik nog eens een jaar zoveel nuchter heb rondgelopen.
||
Citaat:
uhm, ik blow zo'n 3,5 jaar (kwas dus 14 toen 'k begon)... Kblow ongeveer elke avond voor da'k naar bed ga... Of, gewoon nu, op zaterdag ![]() Joyce ps, waarom stel je deze informatie opprijs?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Hoe gedraag jij je als je stoned bent? Verwijderd | 12 | 20-06-2011 00:32 | |
Drugs & Alcohol |
het gevoel van blowen little nemo | 55 | 09-08-2005 18:57 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Lifestyle |
SKATERS opgelet! Botervlieger | 20 | 28-09-2004 14:14 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe vaak? G Funker | 24 | 10-06-2002 21:21 | |
Drugs & Alcohol |
drugsonderzoek over jongeren shasita | 34 | 27-12-2001 19:15 |