Advertentie | |
|
![]() |
|
Beste forummers,
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla Hoogachtend, Roderick-Floretijn van Aemerdongen
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() leuke reacties en positief opgevallen bij mij ![]()
|
T wordt niet echt een toptien maar in willekeurige volgorde:
... ![]() ******** Keyser Saus Leonoor Anneee Smells like nirvana Etoile meer weet ik er niet maar je mag me aanvullen @ ... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() nou ja... mijn top 10: (ik noem ze alleen qua forummers, want sommimge mensen ken ik irl, maar daarvan wil ik niet dat jullie weten dat ik ze irl ken, snappie? ![]() 1) Loontjuh (zie je wel... jij staat zelfs op 1 bij mij... ![]() 2) Morgan 3) WolterB 4) snoopy1984 (ofzow?) 5) AliciaSilverstone 6) Nare Man 7) Leonoor 8) ******** 9) jnieuwelaar (hmm... die staat wel hoger!) 10) he ja... weet ik veel... mijn vriend staat hier dus niet tussen (dit laatste was om te voorkomen dattie boos zou worden ![]()
|
*Doet ook mee*
Bikkelvrouw Dyfuus Loontjuh Raham WolterB Dminor Toeter My26 Nare Man Ik hou de laatste open omdat ik zeker weet dat ik die anders vergeet. Owlbeer, die al twee keer genoemd is (helaas wel beide keren op nummer 10 ![]() edit: Daar gaan we al, ik vergeet gegennazis /edit
||
Citaat:
![]() hoe kan ik het goed maken. je hoord oprechtin mijn rijdje thuis. maar mij mag je eruit halen hoor, voor straf ![]()
|
Verwijderd
|
Moet ik dan maar weer jullie uit deze loze offtopic discussie sleuren?
Mijn lijstje, in zeer willekeurige volgorde. Leonoor, omdat ze altijd goede verstandige antwoorden geeft en omdat ze gaat trouwen ![]() ![]() ******** omdat we eens een heel kantine-topic onder hadden gespamt... Alicia Silverstone omdat ze volgens mij niet eens boos kan worden áls ze dat al zou willen... ![]() Chimera omdat ie zo lekker discussieert Desecrator omdat ie zo zielig is ![]() Enlightenment hulde aan de vrouwelijke informatica studente (toch?) en tevens enige vrouwelijke fb van het hele computers-gedeelt van het s.com forum Jon (en Simon) anders hadden we geen scholieren.com Koen you're great 86dagreed / Ufke / eXo / andere muziekforummers voor de heerlijke loze topics en reacties... Vlooienband voor het fb-zijn op dr eigen manier ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
muziek loos miesmo | 60 | 11-03-2011 11:15 |