Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2003, 14:39
devlisch
devlisch is offline
Heey,
Ik weet niet of dit het juiste forum is om zo'n soort bericht op te zetten. Maar het gaat over relaties met andere..

Buitenlanders.. Opzich helemaal Nix mis mee. Alleen er zijn van buitenlanders die na elk meisje fluiten en naroepen en als je aan het dansen bent in een cafe het recht denken te hebben om vrolijk tege je aan te gaan rijden.
Natuurlijk doet niet iedere buitenlander dat maar wel een groot deel.
Ik heb dan nu ook gauw de neining om een buitenlander daar op te veroordelen en daarom een afkeer begin te krijgen tegen buitenlanders. Ik heb namelijk nog geen of in iedergeval zo goed als geen Nederlandse jongen gezien die na elk meisje begint te schreeuwen en tegen elk meisje op begint te rijden, en dat een doodnormale zaak vind.

Wat vinden jullie daar nou van de veel buitenlanders dat doen en haast geen Nederlandse jongens..
En wat vinden jullie nou het verschil tussen Nederlandse jongeren en Buitenlandse??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2003, 14:44
Thomas
Thomas is offline
Mjah, misschien dat allochtonen iets actiever zijn tijdens het stappen.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 14:46
alpha
alpha is offline
Ben ik het niet echt mee eens, eiglk. Doen Nederlandse jongens hiero toch genoeg hoor.
Oud 04-09-2003, 15:08
Verwijderd
Ik kan louter oordelen op grond van wat ik zelf heb ervaren, en ik zie gewoon erg vaak dat het ethnisch allochtone jongeren zijn die problemen veroorzaken met meisjes. Ze aanraken op plekken waar ze dat niet willen, vervelend doen, niet weggaan wanneer men dat vraagt, e.d.

Natuurlijk doen Nederlandse jongens dit ook. Maar ik krijg de indruk dat ethnisch allochtone jongens het wel vaker doen, zoals Wawl ook zegt.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 15:16
Another Way
Another Way is offline
Nou ik doe het niet hoor, maar ik ben ook niet 100 procent buitenlands

Zit wel een kern van waarheid in, vaak zijn het van die hang jongeren die raar gaan fluiten of roepen
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 15:24
AuForm
AuForm is offline
Niet-Westerse culturen hebben inderdaad weinig respect voor vrouwen. Sommigen zullen dit een racistische culturele veralgemening noemen, maar het is een objectief feit.

Ook een feit is dat het hier vroeger ook zo was, en dat er nog steeds een autochtone sub-cultuur is van gelijkaardige zieligaards.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 15:54
Verwijderd
Er zit inderdaad zeker wel een verband tussen de wijze waarop de positie van de vrouw vorm heeft gekregen in de Islam, en de wijze waarop sommige Islamitische jongeren naar Westerse meisjes kijken.

M.a.w. zij vinden 'onze' meisjes vaak maar lage hoeren. Het perfecte voorbeeld daarvan is Kenny McCormick.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 16:56
groovy
groovy is offline
Ik denk ook dat veel buitelandse jongens niet zo gemakkelijk een 'nee' van een meisje accepteren, dat is een te grote vernedering...dat gevoel heb ik dan af en toe, misschien is dat in andere discotheken anders...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 16:59
never mind
never mind is offline
hehe er stond ook zo'n brief in de VPRO gids

maarja.. Ik weet niet waarom jou buitenlanders zich zo gedragen maar ik heb ook genoeg fluitconcerten van binnenlanders gehoort
Oud 04-09-2003, 17:09
devlisch
devlisch is offline
Ja fluitconcerten is wat anders dan een kerel die tegen je op begint te rijden en het woordje nee maar iets te moeilijk vind om te verstaan.
En het lijkt wel of dat de normaalste zaak van de wereld is bij hun, en het bij ieder meisje dat ze tegen komen doen.
En boos worden als je hen afwijzt..

Vb. Bij ons op school zit een grote groep ama's ( zijn alleenstaande minderjarige asielzoekers ) Nou ja loopt er langs en het gefluit hoor je 10 gangen verder nog.. en als je ze negeerd pakken ze je vast en zeggen dat je zo geil, lekker of whatever bent.
Doet een een nederlander bij mij op school dat? nee..

En natuurlijk.. er zijn uitzonderingen
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 17:09
G.T.C.
G.T.C. is offline
ik kan me hier grotendeels zeker in vinden!

Het is absoluut niet zo dat alle buitenlanders dat doen, maar veel wel. En idd meer dan nederlandse jongens.
Ik ben de laatste tijd een paar keer met mijn nichtje op pad geweest. Op de fiets naar ikea, zaterdag avond in rotterdam naar de bios, winkelen in Utrecht enz enz. Ze is ook wel een heel mooi meisje maar toch. Ze word gewoon constant na gefloten door marokkanen. Ze stoppen opeens met de auto langs de weg en ze willen allemaal dingen van haar weten. Toen we de bios uit liepen sprongen er een paar marokkanen gewoon helemaal voor haar om haar tegen te houden en effe aan haar te zitten. Nou zo kan ik echt nog heel lang door gaan.
Ik vond het gewoon bijna eng joh !!! Maar ja....het is gewoon raar dat alleen marokkanen dat bij haar doen. Ik heb geen enkel ander iemand iets zien uit halen om haar aandacht te trekken
Oud 04-09-2003, 17:10
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Another Way schreef op 04-09-2003 @ 16:16:
vaak zijn het van die hang jongeren die raar gaan fluiten of roepen
Of bouwvakkers
Oud 04-09-2003, 17:26
Loezzel
Loezzel is offline
Het is wel onderzocht dat een groot deel van de allochtone jongeren hier in Nederland onrust veroorzaakt.
Ook ik heb wat dat betreft slechte ervaringen met buitenlandse jongeren (als je ze zo mag noemen).
Ik merk aan mezelf dat ik liever bij ze uit de buurt blijf, terwijl ik helemaal niet racistisch wil zijn en al zeker niet iedereen wil veroordelen (en toch doe ik het onbewust )
Oud 04-09-2003, 17:34
AtHell
AtHell is offline
Niets, jongens zijn kansloos ongeacht vanuit welke windstreek ze komen
Oud 04-09-2003, 20:29
nandatje
nandatje is offline
Citaat:
Wawl schreef op 04-09-2003 @ 15:44:
Mjah, misschien dat allochtonen iets actiever zijn tijdens het stappen.
Nopez op straat staren ze je net zo aan, en zeggen vaak hallo.. kun je wel zeggen dat dat normaal iz, maar Nederlandse jongens die jou nie kennen zeggen toch ook nix... Of ze moeten in een groep zijn en dus 'stoer' zijn... maar buitenlanders doen het vooral als ze alleen zijn
Oud 04-09-2003, 20:49
BBEM
BBEM is offline
uit eigen ervaring;

hier in de buurt heb je een danstent en als het dan afgelopen is staan er altijd een stel buitelanders die dan alle meiden die naar huis toe gaan gaan lastig vallen, zeg maar gerust aanranden en dan staan ze ze gewoon voor de deur op te wachten
Oud 04-09-2003, 21:54
Klein~Meisje~86
Klein~Meisje~86 is offline
Sorry maar ik wil hier echt even op reageren. Ik vind namelijk dat het niet echt helemaal klopt wat je zegt.
Ik woon in Almere, en daar zijn echt veel hangjongeren. deze groepen hangjongeren bestaan uit zowel Nederlanders als allochtonen. Tja en deze hangjongeren fluiten je na en weten dus duidelijk niet wat nee betekent. Heel vervelend inderdaad!

en het zelfde geld voor de discotheek hier in Almere. zowel dronken allochtonen als dronken Nederlanders staan tegen je op te rijden.

Ik weet niet of dit alleen in Almere zo gaat, misschien is het bij jou in de buurt dus wel zo dat het voornamelijk buitenlanders zijn, maar dat geld dus niet voor elke stad!
Oud 04-09-2003, 23:38
Verwijderd
Het zijn meestal de vrij kansloze jongeren uit niet westerse culturen die dit doen. Maar er zullen ook genoeg Nederlanders zijn die zulke onzin uithalen. Wat mij opvalt is dat het meestal laaggeschoolde mensen zijn
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 07:44
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
Klein~Meisje~86 schreef op 04-09-2003 @ 22:54:
Sorry maar ik wil hier echt even op reageren. Ik vind namelijk dat het niet echt helemaal klopt wat je zegt.
Ik woon in Almere, en daar zijn echt veel hangjongeren. deze groepen hangjongeren bestaan uit zowel Nederlanders als allochtonen. Tja en deze hangjongeren fluiten je na en weten dus duidelijk niet wat nee betekent. Heel vervelend inderdaad!

en het zelfde geld voor de discotheek hier in Almere. zowel dronken allochtonen als dronken Nederlanders staan tegen je op te rijden.

Ik weet niet of dit alleen in Almere zo gaat, misschien is het bij jou in de buurt dus wel zo dat het voornamelijk buitenlanders zijn, maar dat geld dus niet voor elke stad!
ja vind je het gek als ja naar eindelijk gaat.. daar noem je dan oook ff wat zeg...
Oud 05-09-2003, 11:13
Klein~Meisje~86
Klein~Meisje~86 is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 05-09-2003 @ 08:44:
ja vind je het gek als ja naar eindelijk gaat.. daar noem je dan oook ff wat zeg...
Haha, en daarom ben ik ook maar 1 keer in eindelijk geweest...
Reageren

Regels voor berichten