Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
uit eigen ervaring;
hier in de buurt heb je een danstent en als het dan afgelopen is staan er altijd een stel buitelanders die dan alle meiden die naar huis toe gaan gaan lastig vallen, zeg maar gerust aanranden en dan staan ze ze gewoon voor de deur op te wachten ![]()
|
![]() |
Sorry maar ik wil hier echt even op reageren. Ik vind namelijk dat het niet echt helemaal klopt wat je zegt.
Ik woon in Almere, en daar zijn echt veel hangjongeren. deze groepen hangjongeren bestaan uit zowel Nederlanders als allochtonen. Tja en deze hangjongeren fluiten je na en weten dus duidelijk niet wat nee betekent. Heel vervelend inderdaad! en het zelfde geld voor de discotheek hier in Almere. zowel dronken allochtonen als dronken Nederlanders staan tegen je op te rijden. Ik weet niet of dit alleen in Almere zo gaat, misschien is het bij jou in de buurt dus wel zo dat het voornamelijk buitenlanders zijn, maar dat geld dus niet voor elke stad!
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verschillen tussen mensen in een relatie, positief of negatief? ilse | 8 | 10-08-2011 09:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Mensen worden te verschillend? Upke | 24 | 22-08-2004 22:57 | |
Drugs & Alcohol |
Verschillende soorten + effecten? Mark87 | 9 | 29-04-2003 17:07 | |
Verhalen & Gedichten |
wat maakt het verschil? combinatorman | 2 | 23-02-2003 17:20 | |
Psychologie |
Verschil tussen mannen -en vrouwentaal? murwari | 14 | 27-11-2002 22:03 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |