Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik haat ochtendmensen... ik ben net wakker gvd, houd je muil, doe niet zo fucking vrolijk. Ik wil op m'n gemak wakker kunnen worden met 'n bak pleur en 'n peuk, daarna ben ik aanspreekbaar... maar daarvoor... berg je.
|
Verwijderd
|
mwah.. valt mee bij mij.. ik ben altijd als eerste wakker doordeweeks.. dan heb ik lekker de tijd om in me eentje gezellig te worden
![]() ![]() maar over het algemeen heb ik geen last van mensen.. 's ochtends |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wanneer mn zusje op zaterdagochtend om half 7 naast mn bed komt springen dat ze mee mag een nieuwe hamster voor dr hartsvriendin kopen omdat hij nu al voor de vierde keer dood is. Ben ik daar niet zo blij mee,nee
![]() Kan eigenlijk in het algemeen niet zo goed tegen übervrolijke mensen in de ochtend *nee hoor ik heb geen ochtendhumeur ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als ik al een tijdje (paar uur) wakker ben, maar nogsteeds lekker op bed lig, dan heb je een kans dat ik niet heel chagrijnig ben, maar anders wil ik gewoon met rust gelaten worden.
Ik kan me echt zo doodergeren aan mijn moeder soms. Die heeft dan natuurlijk weer eens iets te zeuren (niet heel vrolijk dus, maar toch zwaar irritant), maarja, daar kan ik overdag ook al niet zo goed tegen...
||
Citaat:
|
Ik heb er een ontiegelijke hekel aan 's morgens. 's morgens hoor je (net als ik) megachagrijnig te zijn en anders ga je maar ergens anders vrolijke lopen doen
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Nou niet blij doen, maar gister had ik dus vrij van school, dus ik wilde uitslapen, komt mijn ma om kwart over 8 's morgens mijn kamer op, redelijk geïrriteerd: "Waar heb jij die band waar ik mijn soaps heb opgenomen gelegd?" Ten eerste verstoort ze mijn rust, ten tweede wist ik totaal niet waar ze het over had want ik kijk nooit soaps, dus ik had die band nooit in handen gehad.
DAT IS DUS VEEEEEL IRRITANTER!!! ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
de rector van mijn school staat ´s ochtends vroeg bij de ingang van het schoolplein iedereen goedemorgen te wensen met zn blije postieve-energie-hoofd.
gelukkig hebben we 2 ingangen en is het fietsenrek waar ik mn fiets moet zetten bij de andere ingang. vorig jaar moest ik er wel telkens langs. bah. als er iets is waar ik sjaggerijnig van word.. |
![]() |
|
Als de wekker gaat dan ben ik gewoon gelijk wakker en helemaal vrolijk, zelfs als ik de vorige avond ben wezen stappen.. De dag begint zodra de wekker gaat dus ik kan de dag maar beter met een goed humeur beginnen (ok ik slaap ook liever uit maar ik moet nou eenmaal naar school)...
Vindt wel mensen die s ochtends heel snel geirriteerd zijn irritant... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Half uur in bed liggen, dan eruit, heel lang douchen, keihard m'n tas inpakken-aankleden-eten en drinken maken-schoenen aan-jas aan-kapot fietsen naar het station. ![]() (Ik laat hier de krant er even tussenuit.) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
grapigge opening zinnen LOVE THE GAME | 2 | 26-02-2011 22:34 | |
De Kantine |
Heb jij ook zo' n hekel aan... Verwijderd | 40 | 10-03-2008 22:49 | |
De Kantine |
Heb jij ook zo'n hekel aan die betweterige forumfiguren? Verwijderd | 18 | 08-11-2004 13:27 | |
Lifestyle |
hekel aan hokjes?!? Sk8er_girl! | 10 | 05-07-2003 20:31 | |
De Kantine |
meest foute openingzinnen ooit?? moizelf | 63 | 27-05-2003 09:41 | |
Liefde & Relatie |
slechtste x-->lianne<--x | 21 | 22-04-2003 19:55 |