Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2003, 17:10
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Mensen die 's morgens vroeg blij komen doen? Lig je nog half te slapen om half negen, zitten er van die idioten die op dat tijdstip happy komen doen Of kan je er wel gewoon tegen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2003, 17:13
Verwijderd
Nee. Ik ben soms een van die mensen.

Kunnen we niet alle "heb jij ook zo'n hekel aan..." in een topic stoppen?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 17:16
M@rco
M@rco is offline
Ik heb meer een hekel aan mensen die 's morgens vroeg met zó'n muil rondlopen.
Oud 03-09-2003, 17:17
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ja hoor doe maar
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 17:25
Verwijderd
Ik heb nog steeds trauma's aan een avondje niet slapen waarbij ik tegen halfzes ergens op de grond in slaap viel en er een uurtje later alweer iemand opstond die eerder was gaan slapen. En maar rondparaderen met 'r walgelijk-goede humeur en kilo's aan geen-kater-hebberij. "Kom Masj, we gaan op het dak zitten, leuk!" - nee, dan mogen ze die mensen wel afschieten.

Hoewel ze gewoonlijk best lief zijn, hoor.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 17:28
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Daar heb ik zeker geen hekel aan. Sterker nog, ik kan me mateloos storen aan mensen die doen alsof de dag pas om 12 uur begint. Ik vind het prima als je uitslaapt maar als je wakker bent, moet je ook wakker doen.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 03-09-2003 @ 18:28:
Daar heb ik zeker geen hekel aan. Sterker nog, ik kan me mateloos storen aan mensen die doen alsof de dag pas om 12 uur begint. Ik vind het prima als je uitslaapt maar als je wakker bent, moet je ook wakker doen.
Uhuh, er is niks mis met om 12 (of 1 of 2 of 3 of 4.. ) uur wakker worden en dan nog een uur of drie in bed blijven liggen omdat je koppijn hebt danwel te lui bent om op te staan.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 17:34
cha0s
cha0s is offline
Ik haat ochtendmensen... ik ben net wakker gvd, houd je muil, doe niet zo fucking vrolijk. Ik wil op m'n gemak wakker kunnen worden met 'n bak pleur en 'n peuk, daarna ben ik aanspreekbaar... maar daarvoor... berg je.
Oud 03-09-2003, 17:45
Verwijderd
mwah.. valt mee bij mij.. ik ben altijd als eerste wakker doordeweeks.. dan heb ik lekker de tijd om in me eentje gezellig te worden in het weekend slaap ik het liefst lang uit en dan ontbijt op bed.. ik kan er niet tegen als mensen dan gaan bedenken dat ze iets leuks willen gaan doen.. op het laatste moment en dat ik dan een half uur later bij hun moet zijn..

maar over het algemeen heb ik geen last van mensen.. 's ochtends
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 18:15
Verwijderd
Wanneer mn zusje op zaterdagochtend om half 7 naast mn bed komt springen dat ze mee mag een nieuwe hamster voor dr hartsvriendin kopen omdat hij nu al voor de vierde keer dood is. Ben ik daar niet zo blij mee,nee
Kan eigenlijk in het algemeen niet zo goed tegen übervrolijke mensen in de ochtend *nee hoor ik heb geen ochtendhumeur *
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 18:19
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef op 03-09-2003 @ 18:34:
Ik haat ochtendmensen... ik ben net wakker gvd, houd je muil, doe niet zo fucking vrolijk. Ik wil op m'n gemak wakker kunnen worden met 'n bak pleur en 'n peuk, daarna ben ik aanspreekbaar... maar daarvoor... berg je.
Har. har. har.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 18:26
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
M@rco schreef op 03-09-2003 @ 18:16:
Ik heb meer een hekel aan mensen die 's morgens vroeg met zó'n muil rondlopen.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 18:29
Jordi
Jordi is offline
Als ik al een tijdje (paar uur) wakker ben, maar nogsteeds lekker op bed lig, dan heb je een kans dat ik niet heel chagrijnig ben, maar anders wil ik gewoon met rust gelaten worden.
Ik kan me echt zo doodergeren aan mijn moeder soms. Die heeft dan natuurlijk weer eens iets te zeuren (niet heel vrolijk dus, maar toch zwaar irritant), maarja, daar kan ik overdag ook al niet zo goed tegen...
Oud 03-09-2003, 18:30
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-09-2003 @ 19:19:
Har. har. har.
tenzij ik 's middags wakker word... dan heb ik weinig recht van spreken...
Oud 03-09-2003, 18:36
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Nee ik ben ook een ochtendmens .

vaak
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 18:39
Menahem
Menahem is offline
Dat ligt aan de hoeveelheid alcohol die er de avond ervoor ingegaan is
Oud 03-09-2003, 18:43
Multilot
Multilot is offline
nee, want ik ben dr een
Oud 03-09-2003, 18:48
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
nee want ik ben dan altijd al vrolijk
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 18:58
wissie
wissie is offline
Ja, ik heb nogal een ochtendhumeur. Ik kan er sowieso niet tegen als mensen mij wakker maken, en als je irritant vrolijk zijn is het nog erger.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 19:05
ssjpan
ssjpan is offline
Het ligt er aan hoe moe ik ben. Als ik kan uitslapen valt het meer, maar als ik vroeg m'n bed uit moet voor school ofzo, dan hoef ik geen vrolijke mensen om me heen..
Oud 03-09-2003, 19:08
Atje85
Atje85 is offline
Ik ben dan zoals ik meestal ben en heb gelukkig geen last van die mensen die dan ff blij komen doen. Ik heb geen idee hoe ik er dan op zou reageren
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 19:27
Quiana
Quiana is offline
Is goed voor mijn dufheid, anders blíjf ik duf.
Oud 03-09-2003, 19:33
zwoesj
zwoesj is offline
Citaat:
wissie schreef op 03-09-2003 @ 19:58:
Ja, ik heb nogal een ochtendhumeur. Ik kan er sowieso niet tegen als mensen mij wakker maken, en als je irritant vrolijk zijn is het nog erger.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 20:03
A*
A* is offline
Ja, ik zorg dan ook dat ik zo lang mogelijk in mijn bed blijf liggen en binnen een half uur ga douchen, aankleden en spullen pak en dan ga ik regelrecht naar mijn fiets zodat ik op de fiets kan wakker worden.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 20:31
the tourist
the tourist is offline
Ik heb er nooit zoveel problemen mee.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2003, 20:50
Verwijderd
als die vrolijke mensen mij maar niet gaan proberen te pushen om ook vrolijk te gaan doen

verder mag men doen wat hij/zij wil s'morgens
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 20:52
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik heb er een ontiegelijke hekel aan 's morgens. 's morgens hoor je (net als ik) megachagrijnig te zijn en anders ga je maar ergens anders vrolijke lopen doen
Oud 03-09-2003, 20:55
Verwijderd
valt wel mee , als ik zo ongeveer en halfuurtje wakker ben , zou ik wel medoen , alleen zou ik wel geen andere mensen storen , enja ik hou toch nog liever van de zoete nacht
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 22:02
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
ja
Oud 03-09-2003, 22:20
Guybrush
Guybrush is offline
Citaat:
wissie schreef op 03-09-2003 @ 19:58:
idd, sterker nog, niemand moet tegen mij praten het eerste uur dat ik wakker ben, dat vind ik echt superirritant... zit je helemaal fucked up te ontbijten, komt je pa ofzo beneden "hoi" zeggen. Echt, weet je wel niet hoe MOEILIJK het voor mij is om dan "hoi" terug te zeggen? Ik heb daar dan echt 0,0 zin in. Nog erger als ze je dingen gaan vragen waar je meer dan 1 woord antwoord op moet geven
Oud 04-09-2003, 10:42
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nou niet blij doen, maar gister had ik dus vrij van school, dus ik wilde uitslapen, komt mijn ma om kwart over 8 's morgens mijn kamer op, redelijk geïrriteerd: "Waar heb jij die band waar ik mijn soaps heb opgenomen gelegd?" Ten eerste verstoort ze mijn rust, ten tweede wist ik totaal niet waar ze het over had want ik kijk nooit soaps, dus ik had die band nooit in handen gehad.

DAT IS DUS VEEEEEL IRRITANTER!!! Nu bleek achteraf dat mijn zusje die band niet teruggespoeld had dus achteraf had ze me ook nog onterecht beschuldigd!
Oud 04-09-2003, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 03-09-2003 @ 18:45:
mwah.. valt mee bij mij.. ik ben altijd als eerste wakker doordeweeks.. dan heb ik lekker de tijd om in me eentje gezellig te worden in het weekend slaap ik het liefst lang uit en dan ontbijt op bed.. ik kan er niet tegen als mensen dan gaan bedenken dat ze iets leuks willen gaan doen.. op het laatste moment en dat ik dan een half uur later bij hun moet zijn..

maar over het algemeen heb ik geen last van mensen.. 's ochtends
Uhm... ik herzie deze post na vanochtend mijn broer sliep als verassing weer eens thuis doordeweeks.. en mijn broer is zo'n klierige vrolijke frans 's ochtends... dus je raad het al.. ik was zwaar geirriteerd.. vb: ben ik me lenzen aan het in doen.. komt ie binnen: ff kijken.. maar ondertussen gaat ie wel inme licht staan en op me vingers kijken en binnenkomen als ik voor me spielgel sta (die op de deur zit) zodat mijn mascara alle kanten opschiet.. nou dan vind ik het niet erg dat ik hem vrijdag pas weer zie (maar hij is wel lief hoor.. soms )
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 11:18
Thomas
Thomas is offline
Daar heb ik gelukkig niet zo'n last van.

Nee, ik heb echt een ontzettend ochtendhumeur.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Norfair schreef op 03-09-2003 @ 23:20:
idd, sterker nog, niemand moet tegen mij praten het eerste uur dat ik wakker ben, dat vind ik echt superirritant... zit je helemaal fucked up te ontbijten, komt je pa ofzo beneden "hoi" zeggen. Echt, weet je wel niet hoe MOEILIJK het voor mij is om dan "hoi" terug te zeggen? Ik heb daar dan echt 0,0 zin in. Nog erger als ze je dingen gaan vragen waar je meer dan 1 woord antwoord op moet geven
Ja Ik kan me daar ook kapot aan ergeren...

Citaat:
Pinksterhaas schreef op 03-09-2003 @ 18:28:
Uitslapen is heilig. En dan bedoel ik daarmee: tot 1 of 2 uur 's middags in je bed blijven liggen, vervolgens langzaam opstaan en rustig ontbijten...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 15:06
Miracle
Miracle is offline
Als ik vroeg moet opstaan (voor 9.00 uur dus) dan wil ik het eerste uur niet aangesproken worden.
Oud 04-09-2003, 15:07
Tandpasta
Tandpasta is offline
Maakt me niet zoveel uit. Ik ben meestal toch wel om 7 uur wakker.
Oud 04-09-2003, 17:37
Madgirl
Madgirl is offline
Daar kan ik dus echt niet tegen.. Vooral als ze ook nog iets gaan vragen ofzo
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 17:54
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 03-09-2003 @ 18:34:
Oud 04-09-2003, 20:56
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
de rector van mijn school staat ´s ochtends vroeg bij de ingang van het schoolplein iedereen goedemorgen te wensen met zn blije postieve-energie-hoofd.
gelukkig hebben we 2 ingangen en is het fietsenrek waar ik mn fiets moet zetten bij de andere ingang.
vorig jaar moest ik er wel telkens langs. bah. als er iets is waar ik sjaggerijnig van word..
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 18:26
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Als de wekker gaat dan ben ik gewoon gelijk wakker en helemaal vrolijk, zelfs als ik de vorige avond ben wezen stappen.. De dag begint zodra de wekker gaat dus ik kan de dag maar beter met een goed humeur beginnen (ok ik slaap ook liever uit maar ik moet nou eenmaal naar school)...

Vindt wel mensen die s ochtends heel snel geirriteerd zijn irritant...
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 19:03
Dory
Dory is offline
nee, ik vind het sowieso zonde van de dag om uit te slapen
Oud 05-09-2003, 19:07
WolterB
WolterB is offline
nee, ik kan zelf ook zo zijn
Oud 06-09-2003, 20:16
fib
fib is offline
ik heb trouwens wel een hekel aan mensen die overdreven vrolijk en opgewekt doen
Oud 06-09-2003, 20:31
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
A* schreef op 03-09-2003 @ 21:03:
Ja, ik zorg dan ook dat ik zo lang mogelijk in mijn bed blijf liggen en binnen een half uur ga douchen, aankleden en spullen pak en dan ga ik regelrecht naar mijn fiets zodat ik op de fiets kan wakker worden.
Ik ook.

Half uur in bed liggen, dan eruit, heel lang douchen, keihard m'n tas inpakken-aankleden-eten en drinken maken-schoenen aan-jas aan-kapot fietsen naar het station.

(Ik laat hier de krant er even tussenuit.)
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 21:09
Verwijderd
jazekers
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 21:42
tandenborstel
tandenborstel is offline
Nee hoor totaal niet.. Sterker nog, ik ben geloof ik zelf vaak zo'n persoon
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 23:08
Verwijderd
Als het zo gespeeld is, wel ja. Gespeelde vrolijkheid, uberkots.

Als het gemeend is, en ik ben zelf ook (redelijk) vrolijk, dan kan het wel leuk zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 23:19
Verwijderd
Weet je wat pas irritant is? Mensen die om 07:15 sochtends op de fiets een of ander blij deuntje lopen te fluiten. Die mogen van mij echt onder een tientonner komen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 00:55
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
buren die op zondagochtend om 7.30 uur hun huis gaan verbouwen.. daar is vrolijkheid niks bij natuurlijk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten