Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2003, 20:42
tandenborstel
tandenborstel is offline
Ik krijg kazaa maar niet werkend onder Wine..

Zijn er goede alternatieven die onder linux draaien?? Ik vond alleen een linux kloon van DC++ maar daar heb je overal een min. quota van 20 GB nodig..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2003, 20:49
Verwijderd
Als je een min. hebt van 20Gb kun je ook naar een andere hub gaan..

ennuh

http://www.google.nl/search?q=linux+kazaa

Dat moet zelfs jou lukken..
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 20:53
LB06
LB06 is offline
mldonkey kan ook het FastTrack netwerk op. Er zullen er vast nog wel meer zijn (GiFT oid?)
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 21:02
deathz0rz
deathz0rz is offline
dit moet hier het grote kazaa topic en daar was die vraag al gesteld
Oud 05-09-2003, 16:25
zazzie
zazzie is offline
zoals eerder al gezegd mldonkey
Oud 05-09-2003, 17:08
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
zazzie schreef op 05-09-2003 @ 17:25:
zoals eerder al gezegd mldonkey
MLdonkey is inderdaad aardig, maar ik moet zeggen dat ik de voordelen van al die verschillende netwerken nog niet zo vind.
Oud 05-09-2003, 17:40
Enlightenment
Enlightenment is offline
xmule?
Oud 05-09-2003, 18:25
zazzie
zazzie is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-09-2003 @ 18:08:
MLdonkey is inderdaad aardig, maar ik moet zeggen dat ik de voordelen van al die verschillende netwerken nog niet zo vind.
wacht maar tot de volgende release, daarmee wordt het mogelijk om netwerken te combineren bij een download (dus dat je 1 bestand zowel via edonkey, fasttrack en gnutella tegelijk download)
Oud 05-09-2003, 20:23
Gimme more beer
Citaat:
zazzie schreef op 05-09-2003 @ 19:25:
wacht maar tot de volgende release, daarmee wordt het mogelijk om netwerken te combineren bij een download (dus dat je 1 bestand zowel via edonkey, fasttrack en gnutella tegelijk download)
Heb ik inderdaad gehoord, ik heb ook gehoord dat daardoor je downloads mogelijk langzamer zouden kunnen gaan... Maar voor de zeldzame bestandjes is het inderdaad handig jah!
Oud 05-09-2003, 22:33
zazzie
zazzie is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-09-2003 @ 21:23:
Heb ik inderdaad gehoord, ik heb ook gehoord dat daardoor je downloads mogelijk langzamer zouden kunnen gaan... Maar voor de zeldzame bestandjes is het inderdaad handig jah!
langzamer? die mag je me dan ff uitleggen. mij lijkt dat als je van meerdere netwerken gebruik maakt, dat je meer users hebt, dus meer bandbreedte, dus snellere downloads (of redeneer ik nou heel krom?)
Oud 06-09-2003, 09:58
Gimme more beer
Citaat:
zazzie schreef op 05-09-2003 @ 23:33:
langzamer? die mag je me dan ff uitleggen. mij lijkt dat als je van meerdere netwerken gebruik maakt, dat je meer users hebt, dus meer bandbreedte, dus snellere downloads (of redeneer ik nou heel krom?)
Meer bandbreedte gaat niet helemaal op, aangezien hij verbinding moet onderhouden met alle servers, je bent meer aan het uploaden (je hebt veel GB's geshared voor het DC netwerk en edonkey maakt daar dankbaar gebruik van) en je eigen bandbreedte blijft het maximum.
Echter, als je veel last hebt van het "niet kunnen downloaden" is het zeer voordelig en zal het inderdaad sneller gaan. Ik heb daar alleen nooit echt last van...
Oud 06-09-2003, 22:14
Spacey
Spacey is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-09-2003 @ 10:58:
Meer bandbreedte gaat niet helemaal op, aangezien hij verbinding moet onderhouden met alle servers, je bent meer aan het uploaden (je hebt veel GB's geshared voor het DC netwerk en edonkey maakt daar dankbaar gebruik van) en je eigen bandbreedte blijft het maximum.
Echter, als je veel last hebt van het "niet kunnen downloaden" is het zeer voordelig en zal het inderdaad sneller gaan. Ik heb daar alleen nooit echt last van...
Dat van jouw gaat helemaal niet helemaal op :>
als je op kazaa een film met 400KB/s kan downloaden (wonder als dat lukt) en van andere netwerk ook met 400KB/s dan gaat het een stuk sneller :>
Oud 07-09-2003, 11:57
Gimme more beer
Citaat:
Spacey schreef op 06-09-2003 @ 23:14:
Dat van jouw gaat helemaal niet helemaal op :>
als je op kazaa een film met 400KB/s kan downloaden (wonder als dat lukt) en van andere netwerk ook met 400KB/s dan gaat het een stuk sneller :>
Daar heb je vrij weinig aan met je 512 Kbit ADSL verbinding. Hoewel ik ietsjes meer heb op m'n kabelverbinding kom ik vrijwel zelden over de 250 KB/s en dat haal ik op DC toch echt wel.
Oud 07-09-2003, 21:59
Spacey
Spacey is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-09-2003 @ 12:57:
Daar heb je vrij weinig aan met je 512 Kbit ADSL verbinding. Hoewel ik ietsjes meer heb op m'n kabelverbinding kom ik vrijwel zelden over de 250 KB/s en dat haal ik op DC toch echt wel.
Mijn 512Kbit ADSL verbinding? hoe kom je daarnou weer bij, gekkie

transfer van 1000kB/s is geen uitzondering.
Oud 08-09-2003, 07:27
Gimme more beer
Citaat:
Spacey schreef op 07-09-2003 @ 22:59:
Mijn 512Kbit ADSL verbinding? hoe kom je daarnou weer bij, gekkie

transfer van 1000kB/s is geen uitzondering.
Ok, maar daar heeft niet iedereen hier last van, remember?
Reageren

Regels voor berichten