Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2003, 19:21
Martijn
Martijn is offline
Poll: Ga je naar de LOTR-marathon?[*]Ja[*]Nee[*]Weet ik nog niet[*]Niet in de bios, wel op dvd
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Ik ga wel denk ik
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2003, 19:23
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
omfg eerst 7 uur de eerste 2 LOTR films kijken (voor de tigste keer) om vervolgens in slaap te vallen bij de 3e en definierende LOTR film?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 19:24
Noínden
Noínden is offline
Denk niet dat ik dat volhoud. Of dat ik na de 1e 2 films m'n hoofd nog bij de 3e te houden. Maar ik zie nog wel, ik kan ook bij de eerste film gaan slapen
Oud 22-08-2003, 19:25
Verwijderd
Als er iets als een LotR-marathon in Oss komt, ga ik zeker
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 19:27
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Zeker weten, lekker 9 uur in de bioscoop zitten!! Lijkt me echt wreed
Oud 22-08-2003, 19:31
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
jah, met een flinke zak wiet, misschien dat ik het dan volhoud
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 19:34
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
hmm misschien dat ik deel 1 maar niet ga kijken, maar alleen deel 2 en 3 achter elkaar ofzo.
Oud 22-08-2003, 19:56
Martijn
Martijn is offline
Een woord: cafeine
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 19:58
Daangerous
Daangerous is offline
zeker wel, ZEKER WEL!!!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 20:05
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Nog niet van gehoord maar dit moet echt slopend zijn.
Hoelang is het wel niet?

Lijkt wel cool trouwens.
Oud 22-08-2003, 20:30
Toet0r
Toet0r is offline
uiteraard, vorige was ook super!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 22:10
purplerose
purplerose is offline
Ik ga zeker wel!!! ik denk dat ik het wel volhoud om 9 uur in de bios te zitten om LOTR te kijken !! maar eerst wil ik ROTK apart zien
Oud 22-08-2003, 22:36
wissie
wissie is offline
Absoluut niet. Ik vind één Lord of the rings film al lang duren. Toen de tweede uitkwam hadden ze bij ons in de bioscoop ook zo'n marathon, maar dat duurde me ook te lang.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 22:52
Martian
Martian is offline
eerst de 3e apart en zonder afleiding/zware vermoeidheid. Daarna wil ik best naar zo'n marathon met een paar lui.

Maar ik koop iig alle special editions op DVD tegen de tijd dat die uitkomen, kan je een nog langere marathon houden
Oud 22-08-2003, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Silent Enigma schreef op 22-08-2003 @ 20:23:
omfg eerst 7 uur de eerste 2 LOTR films kijken (voor de tigste keer) om vervolgens in slaap te vallen bij de 3e en definierende LOTR film?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 23:59
Verwijderd
Neen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 00:05
Verwijderd
Nah, apart.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 11:52
Martijn
Martijn is offline
Citaat:
purplerose schreef op 22-08-2003 @ 23:10:
Ik ga zeker wel!!! ik denk dat ik het wel volhoud om 9 uur in de bios te zitten om LOTR te kijken !! maar eerst wil ik ROTK apart zien
Ik denk niet dat dat kan.
Ik denk dat ed middag voor de dag dat ROTK uitkomt deel 1 en 2 beginnen, en dat om 12 uur ROTK begint.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 12:13
Breg
Breg is offline
op zich zou ik wel willen, maar ten eerst edenk ik niet dat mn ouders me laten gaan en ten tweede denk ik dat ik het niet vol houd...
Oud 23-08-2003, 12:32
Anonymous John
Anonymous John is offline
Hmm, om dan 10 uur in de bios te zitten...ik zal ze toch wel op DVD zien.
Oud 23-08-2003, 16:14
Twijg
Twijg is offline
Tuurlijk!!! LOTR in GEWELDIG, en zeker 7 uur lang!
Al betwijfel ik het of ik het vol houd, maar 7 uur Orlando EN elijah...*zucht* Oke,oke sorry.

Jah, ik denk wel dat ik ga als tie bij ons in de bios komt! Zeven uur LOTR is toch heaven! Aleen de vraag is, of ik het vol houd...
Meestal haal ik het einde van deel 1 niet eens, maar jah.
I'll Try.
Oud 23-08-2003, 16:40
Balance
Balance is offline
nee. ik ben één van de weinigen die echt toaal niks aan die film(s) vind...
Oud 24-08-2003, 08:26
$hady-Record$
$hady-Record$ is offline
Citaat:
Twijg schreef op 23-08-2003 @ 17:14:
Tuurlijk!!! LOTR in GEWELDIG, en zeker 7 uur lang!
Al betwijfel ik het of ik het vol houd, maar 7 uur Orlando EN elijah...*zucht* Oke,oke sorry.

Jah, ik denk wel dat ik ga als tie bij ons in de bios komt! Zeven uur LOTR is toch heaven! Aleen de vraag is, of ik het vol houd...
Meestal haal ik het einde van deel 1 niet eens, maar jah.
I'll Try.
7 uur?????

met pauzes loopt het eerder tegen 10 uur

maar ik ga zekerzzzzzzzzz wel, al dat gezeur, onee dat kan ik niet aan, geldt niet voor mij lekker 10 uur LOTR
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 09:43
Thomas
Thomas is offline
Ik kijk ze wel alle drie eens apart.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 11:28
Ketjing
Ketjing is offline
Nee, vond deel 1 wel aardig, maar niet de moeite waard om lang in de bioscoop te zitten
Oud 24-08-2003, 11:33
G.T.C.
G.T.C. is offline
Das zeker niet in pathé bioscopen? Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord
Oud 24-08-2003, 11:58
Pla
Pla is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 24-08-2003 @ 12:33:
Das zeker niet in pathé bioscopen? Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord
Nee ik ook niet! Maar als het is, ga ik er zeker heen!
Oud 24-08-2003, 12:02
Martijn
Martijn is offline
Ik heb nog niks op pathe.nl gezien, maar als het niet in pathe is ga ik er niet naartoe
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 12:34
js0-
js0- is offline
hoe kan je nouweer 3 films achter elkaar zien? volgens mij val je ergens tijdens ttt in slaap.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 13:31
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Pla schreef op 24-08-2003 @ 12:58:
Nee ik ook niet! Maar als het is, ga ik er zeker heen!
ja, dat word zo'n beetje camperen in de bios . Lijkt me idd ook wel grappig
Oud 24-08-2003, 14:03
grmbl
grmbl is offline
Ik wil er wel heel graag heen, maar ik weet niet of ik iemand zo ver kan krijgen om met me mee te gaan, want ik heb nietegt LOTR fan vriendinnen, dus die hoeven allemaal niet zo nodig dr heen, en ik weet niet of ik mag, tis laat afgelopen en dan moet ik op 1 of andere manier thuis zien te komen... maar ik wil wel heeeel graag!!
Oud 24-08-2003, 14:35
Verwijderd
wat??? Waar?? wanneer??

Zal wel niet in mijn buurt zijn.. als die laatste op dvd uit is houd ik m thuis wel die marathon
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 24-08-2003 @ 15:35:
wat??? Waar?? wanneer??
Doen ze waarschijnlijk wel in een aantal (grote) bioscopen.

Ik weet het nog niet, het lijkt me wel de moeite waard omdat je geheugen dan is 'opgefrist' maar het duurt wel HEEL lang.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 20:07
Pla
Pla is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 24-08-2003 @ 14:31:
ja, dat word zo'n beetje camperen in de bios . Lijkt me idd ook wel grappig
Neejjoh We beginnen om 9 uur.. tot.. 12 uur.. een uur pauze om te eten en ff bij te praten.. om 1 uur beginnen we weer tot 4 uur.. dan krijg je 2 uurpauze om avond te eten en dus weer bij te komen.. en dan om 6 uur weer beginnen tot 9 uur..
Ben je gewoon ff 12 uur bezig
Maar het is misshcien leuker om wat later te eindigen.. dus.. naja.. ach Het lijkt mij in ieder geval echt stoer
Oud 24-08-2003, 20:19
Menahem
Menahem is offline
Hell yeah!
(Als ik een kaartje kan krijgen tenminste )
Oud 24-08-2003, 20:27
Verwijderd
Ik geloof dat zelfs ik lam zou worden, niet van de film maar van het lange zitten... denk toch maar apart.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 20:34
Apomes
Apomes is offline
heb gehoord dat ze het in de kinepolis gaan doen in hasselt en in antwerpen, ik ga wel als ik mag, 10 uur in die bios zitten 5 popcorns, 5 liter cola light, 10 keer op wc gaan, hemels .
Oud 05-09-2003, 17:52
grmbl
grmbl is offline
De voorverkoop is in Rotterdam begonnen!!! het kost 19,50, is op 16 december en begint om 16.00 dus waarschijnlijk afgelopen rond 6.00 de volgende ochtend dus kan ik weer fijn met de bus naar huis behoorlijk kut dat het in mijn toetsweek is, ben zo goed als in tranen uitgebarst omdat ik dacht dat ik niet zo mogen en ik zooooooooooooooooooooooooooooooooooo graag wilde, maar mn ouders zijn bereid om me ziek te melden I LOVE THEM!!!
Oud 05-09-2003, 18:02
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ach, ik zit vaak genoeg(2 keer per jaar)9 uur in de bioscoop voor de Supersneak, dus die marathon is voor mij een fluitje van een cent.
Oud 05-09-2003, 19:15
ssjpan
ssjpan is offline
Nou als ik iemand kan vinden die mee wil, dan ga ik wel. Heb ook niet van die Lotr rings fan vrienden, nou ja dat wel, maar dan niet zo erg om naar zo'n marathon te gaan.

vrijwilligers??
Oud 05-09-2003, 19:39
Martijn
Martijn is offline
nou je kan reserveren bij pathe.nl, ik kan iig al niet meer want ik moet de dag erna naar school
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 21:24
Daangerous
Daangerous is offline
in eindhoven is was het al binnen een week zo goed als uitverkocht, wat indhoud dat je nog helemaal aan de zijkant van de eerste rij kunt gaan zitten, in je eentje
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 10:27
Verwijderd
ooow yeah, lijkt me vet!!!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 10:36
Qimm
Qimm is offline
Poll: Ga je naar de LOTR-marathon?
Je hebt gestemd op: Nee

Niet, want dat is wel heeeel erg lang, en ik kan het niet geloven dat ik dit zeg, maar er is iets als té veel LOTR

Ach we kijken van te voren thuis nog wel 1 en 2
Oud 06-09-2003, 11:55
Verwijderd
wanneer en waar? lijkt me wel leuk, vooral aangezien ik de films nog niet gezien heb, noch de boeken gelezen heb.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 12:04
Verwijderd
Op dinsdag 16 december vindt de lang verwachte Lord Of The Rings Marathon plaats. Met als begin The Fellowship of the Ring, The Two Towers en vervolgens The Return of the King. Wees er snel bij en koop nu je kaartje ! De fenomenale en epische trilogie ‘The Lord Of The Rings’ (‘In de Ban van de Ring’) verhaalt de strijd tussen goed en kwaad om het bezit van een magische ring. Het verhaal neemt ons mee naar Midden-Aarde (Middle-Earth) en terug naar de tijd dat mensen de wereld deelden met onsterfelijke elfen, machtige tovenaars, nijvere dwergen en hobbits.De oeroude Ring, waarvan al eeuwen werd gedacht dat hij verdwenen was, is gevonden. Door een bepaling van het lot heeft een kleine Hobbit, genaamd Frodo, hem in handen gekregen. Dan ontdekt Gandalf, een tovenaar die van oudsher nauwe banden heeft met de Hobbits, dat die Ring eigenlijk de hoofdring is; de ‘One Ring’, die de macht had om heel Middle Earth aan zich te onderwerpen, ooit gesmeed door de Sauron de Grote, de Zwarte Heerser. Frodo moet nu een zware reis aangaan om de Ring terug te gooien in de vuren van ‘Mount Doom’. In deze moeilijke taak wordt hij vergezeld door zijn drie Hobbit vrienden Merijn, Pepijn en Sam, Gandalf, Legolas de Elf, Gimli de Dwerg, Aragorn en Boromir. De Reisgenoten trotseren duizelingwekkende bergpassen, alles verblindende sneeuwstormen, diepe duisternis, ondoordringbare bossen en uiteenlopende ontmoetingen met vreemde wezens, terwijl op elke hoek het gevaar en het kwaad loert. Hun tocht om de Ring te vernietigen is de enige hoop op een einde van de heerschappij van Zwarte Heerser.

Bron

Dan ga ik niet, het is volgens mij dan zelfs toetsweek. Dat doe je toch niet op een dinsdag?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 19:28
grmbl
grmbl is offline
Woensdag is de premiere en donderdag komt ie los id bios, de marathon is dan altijd de dinsdag daarvoor, was vorig jaar ook, toen ben ik niet geweest want ik wil ze alle3 achter elkaar zien, ik ga, heb het er wel voor over om school te missen, ook al is het toetsweek
Oud 06-09-2003, 19:43
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
ik heb één kaartje over (allerlaatste kaartje voor Pathe Eindhoven), geinteresseerden kunnen me PM'en met een bod (kostte 17,50 euro)
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 20:08
Verwijderd
ik heb 2 kaartjes voor de marathon gekocht 2 dagen terug.

kheb gelukkig goede plaatsen in midden en bovenaan.

bij cine star in enschede.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 21:19
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ik zou er heen gaan, als ik LOTR wat leuker zou vinden.. Volgens mij is dat één van die films die thuis erg tegenvallen..
Of je moet een fatsoenlijke set hebben staan en een goeie projector, maarja dat heb ik ook niet.
Reageren

Regels voor berichten