Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ken jullie situatie en ik vind het niet echt slim.
Van jou kant kan het alleen bij sex blijven, maar hij wil meer. En dat weet jij ook. Hij kan jou nog niet loslaten, dus zodra jij sex met hem hebt zal het voor hem helemaal onmogelijk worden om jou los te laten.
|
![]() |
geen sex wel gezoend (was 15 toen) en het voelde vreselijk goed maar ook heel slecht (hij ahd weer een vriendin)
het ligt aan de situatie maar in principe moet het wel kunnen denk ik zo.. als het echt alleen voor de sex is
|
Verwijderd
|
Ik wilde gaan zeggen;'Ik maak het nu meer,' maar dat klopt helemaal niet.. Ik zit er nu tussenin, moet ik zeggen. Twee woorden; gescheiden ouders. Dan moet je wel een idee krijgen... Laatst waren ze hier en gingen ze continu tegen elkaar aan hangen en af en toe zo smoezen, heel vervelend.. Ze weten dat ze gescheiden zijn en dat dat de beste oplossing is, maar mja... ze willen 'troostseks', bleeegh
![]() |
![]() |
|
![]() |
Telt een vakantie ex-vriend waarmee je het wel 4 dagen hebt gehad ook? In dat geval heb ik ook "sex" met mijn ex gehad.
Was de volgende dag ernstig chagerijnig, maar dat was vooral omdat hij dus dronken bleek te zijn, (Was niet echt aan hem te merken) en dus op een gegeven moment weer helder werd zomaar ineens, en begint te vloeken en schelden en zeggen hoe fout dit wel niet was enzo.. toen voelde ik me niet meer zo goed. ![]()
||
Citaat:
Njah k weet ook echt niet wat ik moet doen. k Wil wel, k wil niet ![]()
|
jah ik heb het ook 2x sex gehad met me ex.. kzit bij hem in de klas en das dan wel irritant.. kheb er totaal geen spijt van. als je er allebei achterstaat dat het uit is moet het toch kunnen?
|
Ja aan dat nummer moest ik ook ineens denken..
@Andijvie: Eh ja, het lijkt me erg vreemd ende fout.. Maar wees blij dat je ouder tenminste nog ìets doen.. Er zijn ook van die mensen die elkaar na 30 jaar huwelijk geestelijk helemaal kapot beuken.. Daar zit je waarschijnlijk ook niet op te wachten..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
sex met je ex gurl19 | 73 | 04-01-2005 17:16 | |
Liefde & Relatie |
Gezeik met je ex.. KiMZz | 24 | 30-12-2004 16:33 | |
Seksualiteit |
Sex met je ex, goed bevallen of niet? alanis | 72 | 24-08-2004 16:08 | |
Seksualiteit |