Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
herbals zijn relaxed, maaruh ze doen idd wel overdreven op de gebruiksaanwijzing, er staat 1 per 24 uur en sterk af te raden met alcohol en drugs...nouja iedereen die ik ken neemt ut met hoop heoveelheden alcohol enzo....
Maaruh jammer voor de ephedra slikkers. Over 3 jaar word het afgeschaft, omdat het te veel risico's zou brengen? Ik zie ze niet, op lowlands elke dag 5 herbals met veel drank gehad ![]() |
![]() |
|
Epherda heeft zeker wel schadelijke gevolgen op lange termijn gebruik.
Je hart gaat er kapot van, hartruis enzow. Zelf nog niet meegemaakt. Soms gaat mijn hart wel als een gek tekeer, maar echt eng word het niet.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zodra je dan een dag geen koffie hebt gedronken, krijg je barstende hoofdpijn. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Nadat je stekkers hebt geslikt heb je een vreselijke behoefte aan heroďne. Joep, voor je het weet ligt je zusje in de greppel met een heroďnespuit en een pooier. Houd haar in de gaten! |
![]() |
||
Citaat:
Het kán verslavend werken... Je hebt er ook steeds meer van nodig.. Want net zoals bij veel andere drugs bouw je er tolerantie voor op... Overigens, wat verslavingen betreft: een mens kan aan alles verslaaft worden wat een bevredigend gevoel krijgt... (Er zijn mensen verslaaft aan chocola en noem maar op..) Nadelen: hypo tensie, hartritmestoornissen. Verder kún je er ook op langer termijn erg agressief van worden (Ik ken een gozer die er dagelijks een aantal nam, maar bij het minste of geringste wou had hij de neiging om die mensen neer te meppen (...)) met die vragen zit ik op dit moment. Ik weet niet zeker of dit het was wat ze slikt of heeft geslikt. Hun noemen het stackers (spreek uit als stekkers) ? Als ze het eenmalig gebruikt heeft, hoef je je geen zorgen te maken... Misschien kun je er met haar over praten... Zussen onder elkaar vertellen elkaar doorgaans meer... Graag wat info ! Offtpoic -> Ik heb de voorgaande topics niet gelezen, dus als dit een dubbele post was... Spijt dat mij vreeeeselijk
Laatst gewijzigd op 06-09-2003 om 20:35. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb tijden stacker 3 genomen. Vaag spul: mijn honger verdween en meteen als ik iets had gegeten kon ik naar de plee spurten omdat ik het meteen moest uitschijten.
Ik werd er ook heel vaag van, het gaf een fijn gevoel, een beetje stoned, maar het werkte vaak ook op mijn gezichtsvermogen of mijn gevoel. Allemaal tintelingen, prikkels,... En ook hartkloppingen ja. Ik viel er godsgruwelijk veel mee af maar ja, ik at dus ook bijna nix meer en het had een laxerend effect. Na een tijd echter niet meer, ook dat aparte gevoel was weg (ik heb het maandenlang gelsikt, 2 per dag) dus gewenning was er dus wel bij. Ik heb er geen nare dingen aan overgehouden voor zover ik weet, maar ja, wie weet... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
-funcaps -ephedera's -heavy e's -stackers -chargers -yellowjackets -happycaps + degene die ik niet meer weet
||
http://www.maripoisoncenter.com/ctr/9607ephedra.html
Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-09-2003 om 11:34. |
![]() |
|
|