Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
zijn die hier verkrijgbaar?!!!
die zijn zoooooooo lekker, ben er echt verslaafd aan...hier in Canada hebben ze super veel dingen met pindakaas,..(ook iets dat eigelijk hetzelfde is als die M&M's maar dan meer en goedkoper ![]() |
![]() |
|
![]() |
Zielig, dat vind ik het...
Koop een brood, pak wat sneetjes, pleur er pindakaas en/of chocopasta op en je hebt voor stukken minder geld iets dat stukken meer gezond is en ongeveer hetzelfde zal smaken. Bovendien zijn er M&M met pinda smaak. Die gele. En pindakaas is al zo oud als de weg naar Rome. En Lion/Kitkat peanut had je ook al. Dus 'nieuw' is dit ook niet. Jullie zijn verwend.
||
![]() |
Citaat:
Het is niet zo dat de massa per definitie negatief tegenover iets nieuws staat. Dat hangt van een boel factoren af o.a. van hoe het gebracht wordt. Vanuit de (jonge, trendy) massa gedacht: bij eten wil men niet iets dat niet bijzonder is, dat gewoon is. Iets dat niet bijzonder is hoef je immers ook niet te proberen. Kijk eens naar reclames als Magnum. Is die Magnum nou werkelijk zo bijzonder? Vanuit het ene opzicht: ja, want er zit geneties gemodificeerde rotzooi in. Kijk eens naar alle (luxe) etenswaar op de TV, krant, radio, straat of waarever en je zult opmerken dat deze zaken juist wel op een manier 'nieuw = innovatief = speciaal = probeer het eens = verkoop'. Waarom zegt men anders 'nieuw!' erbij? Dat zou volgens jouw stelling juist averechts werken. Het kan dus zijn dat je gelijk hebt, bijvoorbeeld bij een gerecht uit een ander land met een vreemde naam dan zal een xenofobische/traditionele aardappel/groente/vlees massa dat niet meteen proberen (marketing ff daargelaten), maar je stelt het als zijnde een feit dat onmogelijk anders kan. En da's nie waar.
|
Hmm.
Als je een gewone m&m met een pinda kauwt, heb je toch dezelfde...substantie in je mond als met deze nieuwe ![]() Noue ik weet het niet hoor. Zachte brij in een m&m? Of zit het door de chocolade heen ofzo. Jeetje. Nee lijkt me niks denk ik. Ik dacht eerst ook pindakaas-met-m&m's ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Verklaar jij dit dan eens: "Liever kip leverworst dan gewone leverworst" Ander voorbeeld: "Nieuw!" Op een verpakking. Dat doen ze expres, zodat minder mensen het kopen! ....
||
Citaat:
nee, dit is gewoon mijn ervaring, wat de boer niet kent eet hij niet.. zit pas in de 6e trouwens ![]() |
![]() |
|
dat nieuw staat erop zodat het zichtbaar wordt bij mensen, als het dan nog het goeie merk heeft zal het uiteindelijk wel gekocht worden, maar de eerste gedachte bij iets nieuws (of eigenlijk "radikaals") is in de meeste gevallen: 'ie, bah'
maar in de meeste gevallen doet nieuw niks.. NIEUW! rode kool nu met stukjes appel goh leuk, wow, proberen! niks veranderd :/ NIEUW! dropjes met spinazie-smaak jemig.. nieuw.. wat is dat?!?! (Zie hierboven ^_^) |
![]() |
|
![]() |
ik had het tegen Firestone. De stelling was:
"Alles wat nieuw is, is vies. Veranderd meestal wel na een tijdje." Jij hebt het nu over de inhoud van nieuw en herhaalt daar bij wat ik al eerder schreef. Tenslotte, ervaring vind ik niet zo'n sterk argument.
|
|