Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik maak oogcontact en als hij dan niet reageert (maar wel kijkt en als dat voor mij gevoel wel goed is) ga ik naar em toe en zeg: nou, als ik op jou moet wachten sta ik er morgen nog, dus..Wil je wat drinken?
Werkt meestal wel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zoek altijd eerst oogcontact, om vervolgens over te gaan op een praatje (mits het oogcontact wederzijds is) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Wat ik doe als een jongen me leuk lijkt, hou ik mijn blik af en toe diep in de zijne. Wat ik verwacht van een jongen is dat hij me komt vragen of ik iets wil drinken. Niet dat ik naar hem moet opstappen maar dus andersom.
Een compliment als "je bent een mooi meisje" kan er ook wel altijd in. |
![]() |
|
volgens mij werkt mijn manier vrij goed (alleen zit mijn uiterlijk niet echt mee vind ik)...
(In een disco of café) kijk ik een meisje gedurende een half uurtje ofzoow heel vaak en heel lang aan, als ik merk dat ze steeds terug kijkt, of glimlacht, ga ik steeds dichterbij haar dansen.. Als ik merk dat ze ook geïnteresseerd is in mij, ga ik achter haar staan en pak haar voorzichtig vast bij haar middel en ga dan op die manier met haar dansen... De rest volgt dan vanzelf *zwijmel*, de laatste tijd heb ik het lef er niet meer voor
||
Citaat:
Jullie moeten gewoon dingen vertellen die werken. Een keer was het gewoon een kwestie van iemand achterna reizen (naar portugal) en bezopen worden. De andere keer heb ik het van te voren aangekondigd. Altijd leuk, als iemand vermeld heeft dat ze zoveel procent slut zijn volgens een testje van http://www.thespark.com Ik heb gezegd dat ik dat uit ging testen. Dat werkte wel. Zeker in combinatie met er dicht naast zitten en een klein beetje aaien.
|
Ik heb ook twee kamers! Dat is echt gaaf. Waar zijn de jouwe gesitueerd?
Mijn versiertrucs: - als je een meisje leuk vindt altijd oogcontact vermijden want straks heeft ze door dat je naar haar kijkt! - als ze met je komt dansen spontaan niet meer kunnen dansen - als een leuk meisje je aanspreekt niet meer uit je woorden komen
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ja, ok, DIT weekend werkte het dan wel. Maar dat was een uitzondering!! Normaal werkt het niet echt.... Dus dames, als je iemand alleen aan de bar ziet staan/zitten---> je word schaamteloos versierd
|
![]() |
ik versier nooit. te verlegen voor. ik ben eerder iemand die:
- als nuchter meisje in een hoekje gaat zitten. (soms komen er wel heel aantrekkelijke mannen naar me toe: he wat is er? vermaakt je je wel??) - of als dronken en stoned debiel gaan staan dansen. (soms bots ik dan tegen aantrekkelijke mannen aan, die dan weer met mij gaan dansen) tsjah.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nog nooit over nagedacht, eens zien. *pijnigt geheugen*
Het eerste dat ik ooit tegen mijn vriend zei, was 'mag ik er even langs?'. Hij stond ergens in een lokaal en blokkeerde mijn looproute. Het eerste dat ik ooit tegen mijn ex-vriend zei, was 'mag ik er even langs?'. Hij zat op een stoel, en daarnaast was ik een lege stoel waar ik op wilde zitten maar hij zat in de weg. Dat is het dus! Je moet gewoon vragen of je er even langs mag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, als ze wél g'"interesseed is.. zou ik eerder een praatje gaan maken ipv beetje achter iemand gaan dansen.. Veel meisjes kunnen zich daar nogal ongemakkelijk bij voelen ![]()
|
![]() |
Wat bij mij destijds werkte was de oudste pick-up line aller tijden: Mag ik een sjekkie van je draaien? En hij glimlachte zo lief verlegen, en hij had zulke mooie blauwgrijsgroene oogjes, van die lange dikke meisjeswimpers, en zo'n leuke wilde haardos met kuif...die heb ik dus maar genomen.
Inmiddels roken we geen van tweeen nog, maar het heeft dus zin gehad, die cigaretjes. En verder, och, ik ben gewoon mezelf en dat wekt of de interesse, of niet he. Scheelt een hoop werk en teleurstelling.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|