Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik weet niet hou oud je bent (niet op gelet) maar als je allebei van een beetje oudere leeftijd bent, en je wilt elkaar niet opgeven, zou je kunnen dreigen dat als je niet meer welkom bent dat je dan wel gaat samenwonen ofzoiets! sowieso vind ik het belachelijk als ouders zich met de relatie van kinderen gaan bemoeien! khoop zelf zo nooit te worden! maar kzou zeggen ga ervoor! en laat merken hoeveel je om d'r geeft en dat je toch wel aardig bent enzo! geef de moed niet op hoor, zkr niet als je echt van d'r houdt!! succes ermee ![]()
||
Citaat:
uhhhhmm dit komt me wel heel erg eng bekend voor eigk ![]()
||
Citaat:
ik ben 18 en Ester zelf is 15. Dus samenwonen kunnen ze nog een flinke stok voor steken. Maar we zien wel waar het schip strandt.
|
laat eerst je vriendin tegen haar moeder praten dat ze normaal moet gaan doen etc... gewoon een stevig gesprek dat jij het niet leuk vindt, zo niet langer door kan gaat etc.
laat haar dan vragen dat jij met die moeder wilt praten (met vader en je vriendin erbij) en praat het dan uit... sterkte ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
slechte relatie tussen ouders en schoonouders Balpen | 33 | 15-01-2012 10:36 | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #13 blauw engeltje | 500 | 14-01-2011 08:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Nep Inferno | 3 | 25-06-2004 18:54 | |
De Kantine |
Mooie spreuken... dromerig elfje | 56 | 25-03-2003 19:28 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hardere en betere aanpak voetbalvandalen Buzzzfuzzz.vs | 33 | 11-09-2002 17:00 |