Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan dat meisje helemaal niet het beste wensen, ze naait die vriend op elk mogelijk gebioed dat er maar te bedenken valt. Ik hoop dat hij je in de steek laat op alle gebieden, en dat jou ouders je ook een draai om je oren geven. Ik walg van mensen die mannen misbruiken voor dit soort doeleinden.
Heb je weleens over de toekomst van je kind nagedacht? Vast niet, en die zal er ook vast niet erg leuk uitzien. |
![]() |
|
![]() |
'flauwe kul' misschien, maar sommige mensen zijn inderdaad zo stom.
Heb je er al aan gedacht hoeveel levens je verpest in je pad? Dit is een uitermate egoistische daad, met garantie op een slechte afloop. Je moet wel durven, op uw eentje en met uw duidelijk beperkte intelligentie, beslissingen maken over het leven van ten minste twee personen (uw vriend & het kind). Was je misschien uw hamster beu? |
![]() |
|
Volgens mij is dit erg nep want anders had ze allang al geantwoord.
of dr vriend heeft dr een enorme mep gegeven ![]() Tienermoeders owkeej maar overleg het met je vriend en ga niet als een debiel de pil vergeten en condoompje scheuren! Are You Sick In Your Mind?! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mwah als iemand lol heeft van zo'n topic starten... tsjaa... Maar er zijn idd wel meisjes die zo denken... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
hmm wat mij opvalt is dat veeel mensen erg nagatief reageren. Het is toch haar leven, als zij het leuk vind dan moet je blij zij voor haar.. ze doet het zelf en volgens mij krijgt ze al genoeg van die reacties .
Dus meissie gefeliciteerd! Enne tja hoe je het hem moet vertellen, geef hem bijv zon zwangerschaps test waarop je al kan aflezen dat je zwanger bent.. igg breng het op een leuke manier.
||
Citaat:
![]() Maar goed, als dit waar is, wat ik ten zeerste betwijfel, dan vind ik het wel es tijd worden dat die topic startster reageert... Der geloofwaardigheid wordt op deze manier nmlk nog veel kleiner.
||
Verwijderd
|
Of het verhaal waar is laat ik even buiten beschouwing.
Citaat:
Ik hoop dat je kind gezond ter wereld komt en dat je ouders en vriend je zullen steunen. En dat het kind een goed leven krijgt. Ik heb (nog) niet de hele topic gelezen, 't kan dus dat ik in herhaling val. |
![]() |
|
Waar is ze nou gebleven zeg?
![]() Btw, ze zegt ja ik heb condoom kapot gescheurd omdat dat de enige manier was om zwanger te raken. Hmm blijkbaar tochwel achter de rug om van der vriend gedaan. Kleine egoist.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder vind ik die zogenaamd 'begripvolle' reacties echt onbegrijpelijk...ze flikt haar vriend een smerige streek en ze verneukt haar leven, dus het is gewoon een stomme trol die de aandacht niet waard is. Geldt ook voor andere meisjes die zoiets doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik wilde net hetzelfde gaan posten als wat hierboven staat en dat ga ik ook doen
![]() kijk eens naar haar reply's in http://forum.scholieren.com/showthre...13#post6242913 en: http://forum.scholieren.com/showthre...40#post6569140
|
Ja, daarom. Ik zag dit topic groeien dus besloot ik het vanmiddag maar eens door te lezen, en meteen even de andere reacties te bekijken. Die van het vakantievriendje vond ik het duidelijkst, dus die zette ik maar neer... Geweldig, goed gedaan Rieju! Je hebt ze er bijna allemaal in kunnen tuinen...
Aan de ene kant humor dat het lukt, aan de andere kant stom dat het gedaan wordt. Mag hier nu een slotje op en de gebruiker aangepakt worden? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |