Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
We wachten nog op een verhaal van ASB. Zondag zal Ringmaster zich in ieder geval al over de verhalen buigen. Als zij hun oordeel hebben gegeven worden de verhalen op het forum geplaatst en kunnen vervolgens de gasten hun oordelen erover los laten.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Er zit goed spul bij, er zit slecht spul bij, maar dat was mijn prospectie toch al. Gegroet mede-forummers! Ring-Ding-A-Dong Master.
|
De bereidwilligheid van de jury wordt wel erg gewaardeerd zeg. Laat die arme Han toch niet zo in tergende onzekerheid verkeren. En wees zuinig op wat je misschien niet zo lang meer hebt (als dit zo doorgaat...).
Ahum, hier sprak een wijze Kiezel die jullie wel eens even allemaal op je sociale plichten zal wijzen.
||
Citaat:
***Laat die arme Han toch niet zo in tergende onzekerheid verkeren*** ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
glazen deuren gezweetwel | 8 | 21-06-2005 14:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: 1 April Ieke | 181 | 18-04-2005 21:29 | |
Drugs & Alcohol |
cleanathon little nemo | 310 | 05-03-2005 08:38 | |
Verhalen & Gedichten |
ForumWEDSTRIJD verhalen !!!! italianboy | 16 | 18-12-2001 17:30 | |
ARTistiek |
sorry dat ik het weer vraag, maar wat gebeurd er nu met de forumwedstrijd?? italianboy | 3 | 11-10-2001 18:29 | |
ARTistiek |
forumwedstrijd Angel Shaped Bastard | 2 | 10-10-2001 19:32 |