Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2002, 19:02
Rio
Rio is offline
Kijk het zit dus zo;

Ik heb een vriendin, Elys... die de laatste tijd ontzettend veranderd is... Ze was eerst een lief en leuk meisje waar ik ontzettend goed mee op kon/kan schieten.. Altijd lachen en lol maken enz.

Maar nu is dat lieve leuke meisje dus veranderd in een ontzettend arrogant, achterbaks en egoïstisch meisje. Hoe dit zo komt ik weet het niet, maar ik weet wel dat ik steeds meer een hekel aan haar krijg.. terwijl ze eerst een hele goede vriendin was.

Nu heeft 1 van mijn beste vrienden, Mart... kort geleden verkering met Elys gehad en zij heeft het voor de 2de keer op giga achterbakse k*t manier uitgemaakt.. okay kan, dat ze niet meer gek op hem is...

Maar sinds ze het dus uit heeft, blijkt zij dus het enige meisje te zijn dat geen verkering heeft en ze moet en zal opeens verkering moeten hebben, want anders hoort ze er niet bij ofzo...

Ze zei altijd: Weetje wat ik sletterig gedrag vindt? Als je meerdere personen op 1 avond zoent.... En wat doet ze nu zelf? Ze is zo sneu, dat ze met meerdere jongens op 1 avond heeft lopen zoenen.. en toen vrienden en vriendinnen haar dus vroegen hoe haar avond was geweest heeft ze openlijk tegen iedereen staan liegen...

Ze is misschien een knap meissie maar ze gaat zich steeds meer als ene arrogant stuk vrete gedragen.. niet meer positief.. En ik heb het gevoel dat ik haar langzaam kwijt raak.... ook Mart weet niet meer wat hij met haar aanmoet want ze durft niet eens meer iets tegen hem te zeggen en als ze iets tegen hem zegt meent ze het niet en staat ze alleen maar te liegen...

verder vindt ze zich zelf te goed voor Mart en dat vind ik nog het ergste.. want het is zo'n leuke, lieve en zeker een knappe jongen die het niet verdiend om zo behandeld te worden.... zeker niet door zo iemand....

Maar ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen... Mart en ik kunnen bij elkaar terecht en praten enzo... maar we willen zo graag de "oude" Elys terug... of dat ze gewoon ophoud met het liegen en arrogante kwetsende gedrag...

Weet iemand wat ik eraan kan doen of iets??
Ik weet het niet meer...

Liefs, Rio

Laatst gewijzigd op 27-04-2002 om 19:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2002, 19:08
Chimera
Chimera is offline
Edit je post ff, zodat niet die hele lap tekst onderstreept is. Zo is het niet te lezen.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 19:32
LittleLucille
LittleLucille is offline
Misschien moet je haar eens met dingen van `vroeger` confronteren zodat ze misschien in ziet dat ze zo niet verder kan......
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 01:41
Verwijderd
Die gaat valzelf gigantisch op dr bek.. sorry maar meer heb ik er niet over te zeggen. zo´n soort vriendin heb ik ook...confronteer haar dr mee. en doe het goed...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 13:27
Angeloes
Angeloes is offline
Heey, Wat een rotverhaal! Super k*t voor je...

Sommige mensen veranderen, om 1 of andere redenen. Het zal wel aan de puberteit liggen ofzo.
Mijn vriendinnen, leuke meiden, werden achterbaks en sletterig en de hele mikmak meer. En jij staat erbij, toe te kijken hoe ze veranderen en jouw negatief behandelen.
Je kan het met het meisje over hebben, wanneer je met zijn 2em bent, als ze niet in ziet dat jij een goede vriend wil zijn en haar wil helpen, moet je haar haar gang laten gaan, Ze valt vanzelf wel op d'r bek met d'r gedrag ... Je begrijpt me wel, toch??

Greets Loes
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 15:09
ZHAzha
ZHAzha is offline
lekker laten barsten.. dan komt de klap bij haar vanzelf wel waar ze meej bezig is..
Oud 28-04-2002, 21:03
Rio
Rio is offline
Citaat:
kissangel schreef:
Heey, Wat een rotverhaal! Super k*t voor je...

Sommige mensen veranderen, om 1 of andere redenen. Het zal wel aan de puberteit liggen ofzo.
Mijn vriendinnen, leuke meiden, werden achterbaks en sletterig en de hele mikmak meer. En jij staat erbij, toe te kijken hoe ze veranderen en jouw negatief behandelen.
Je kan het met het meisje over hebben, wanneer je met zijn 2em bent, als ze niet in ziet dat jij een goede vriend wil zijn en haar wil helpen, moet je haar haar gang laten gaan, Ze valt vanzelf wel op d'r bek met d'r gedrag ... Je begrijpt me wel, toch??

Greets Loes
Ik snap het wel en ik ga het ook zekers proberen...
maar ze zal wel denken waar bemoeit zij zich nou weer mee?? Ik wil haar als vriendin gewoon niet kwijt we zijn al zo'n tijd vriendinnen... Maar jah, ik heb ook besloten dat als ze het niet wil horen ze het maar moet voelen en ga ik me heeeeeeeeeelemaal niet meer met haar bemoeien, want misschien mocht ze me wel nodig hebben dan hoor ik het wel en anders kan ze het vergeten, ik hoop alleen zo dat Mart er bovenop komt en hij zich een beetje kan beheersen.... ik vind het zo k*t voor hem... maar jah we komen er denk ik wel uit... (hoop ik) in ieder geval bedankt voor je bericht...
En de andere berichten...

Liefs, Rio
Reageren

Regels voor berichten