|
|
Citaat:
miro schreef op 13-08-2003 @ 15:11:
Dminor: Een jongen met een jeugdig (jong) uiterlijk met donkerblonde stekeltjes. Af en toe heeft ie een brilletje op. Hij heeft blauwe ogen en een grote mond met dunne lippen. Hoe kom ik dr bij? Heeft het gezicht toevallig ook de vorm van een aap of valt dat nog mee? ![]() Het wordt echt tijd dat ik eens een foto plaats of naar een meeting ga, geloof ik.
|
||||
|
|
|
Citaat:
miro schreef op 13-08-2003 @ 15:32:
Heb ik een btje gelijk of niet? Ik ben trouwens aan de beurt ![]() (Je interpreteert de topic trouwens verkeerd )maar voor de aardigheid: je lijkt me een blond meisje
|
||||
|
|
|
Citaat:
omajunk schreef op 13-08-2003 @ 16:37:
duz ik ben een ouwe junk? Maar duh je vormt altijd een beeld op basis van manier van typen, avatar, nick... ik wou al zeggen, 'iemand op leeftijd, met een aantal spuiten om zich heen, mager en heel ver heen '
|
||||
|
|
|
Ik vorm me ook altijd een beeld van 'véél-postende-forummers' maar ik zou niet eens weten waar ik dat op baseer
Vaak klopt het zelfs ook nog: of in ieder geval... de uitstraling die personen hebben (voor zover die op de foto duidelijk aanwezig is) komt vaak overeen met de manier waarop ze reageren (agressief, lief enz) |
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
...
schreef op 13-08-2003 @ 16:41:lol, ik zag je nick, bij laatste reactie ofzo. ik wou al zeggen, 'iemand op leeftijd, met een aantal spuiten om zich heen, mager en heel ver heen '
|
||||
|
|
|||||
|
|
Citaat:
heavinly schreef op 05-08-2003 @ 19:56:
Bij sommige mensen is het echt heel grappig om te zien hoe ze eruit zien, omdat het heel anders is dan verwacht. Dat had ik heel erg bij Monica, kan ik me herinneren. Dat ik zoiets had van: huh, is zij dat?
|
||||
|
|
|
Citaat:
Evil creature schreef op 13-08-2003 @ 17:53:
Ik basseer het uiterlijk op het fotoboek van de persoon, simpeler kan niet... Heel soms kijk ik in het fotoboek, maar over het algemeen op nick, posts en avatar. |
||||
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Mezelf niet knap. | Verwijderd | Lifestyle | 21 | 09-09-2011 23:26 |
| uiterlijk. help met foto,s | bramxp | Lichaam & Gezondheid | 67 | 07-01-2010 22:31 |
| doelgroep uitbreiden | Rainbow4 | Beleidszaken | 26 | 24-01-2006 17:44 |
| Hoe ziet de stereotype forummer er uit? | Rodion | De Kantine | 133 | 17-01-2006 20:01 |
| knappe mensen!!!!....aanwezig hier???? | Paulo Nuñez | Seksualiteit | 45 | 30-05-2004 14:16 |
| Miss and Mister Forum | Thomas | De Kantine | 51 | 27-01-2003 02:04 |